زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران 98 – 99

تعداد پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال 1400

جهت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران 98 – 99 مطلع می شوید. داوطلبان کنکور 98 که در انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی کنکور موفق به قبولی در کدرشته محل دانشگاه فرهنگیان شده اند، به مرحله مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان تهران دعوت می شوند. لازم است در زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران، با اطلاع از شرایط لازم برای مصاحبه فرهنگیان تربیت معلم مراجعه نمایید.

زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران و شهید رجایی 98

به اطلاع پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان تهران می رسد، که عدم مراجعه حضوری در زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران و شهید رجایی به منزله انصراف از ادامه روند و انصراف از تحصیل دانشگاه فرهنگیان خواهد بود. بنابراین اطلاع از زمان مصاحبه فرهنگیان تهران بسیار دارای اهمیت است. این مصاحبه در شهریور 98 انجام خواهد شد. 

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به داوطلبانی اختصاص دارد که در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت کرده و مورد پذیرش مرحله اول دانشگاه فرهنگیان قرار گرفته اند. دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می توانند برای اطلاع از سوالات مصاحبه فرهنگیان، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. همچنین برای اطلاع از زمان دقیق مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران، نحوه پاسخگویی صحیح به سوالات مصاحبه ، نوع پوشش در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و نحوه ورود به جلسه مصاحبه، همچنین تعداد نفرات مصاحبه کننده با داوطلبان، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران 98 - 99

نکته مهم در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران 98 – 99

نکته مهم در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران این است که در گزینش نهایی هر رشته صرفا داوطلبانی مورد پذیرش قرار می گیرند که با توجه به برنامه زمانی تعیین شده در مصاحبه و سایر مراحل گزینش اختصاصی فرهنگیان تهران، شرکت نمایند. در صورتی که در مرحله مصاحبه موفق به کسب امتیاز لازم شوید و با توجه به در نظر گرفتن صلاحیت عمومی هر داوطلب و تایید از سوی هیئت مرکزی گزینش ، پذیرش انجام می شود. در ضمن کسب حد نصاب نرمه عملی نهایی برای هر رشته معیار اساسی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان تهران است. زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران ، با اعلام نتایج کنکور سراسری مشخص می شود.

مشاوره ثبت نام دانشگاه فرهنگیان تهران 98 – 99

برای مشاوره در زمینه تاریخ دقیق و زمان مصاحبه معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان​ تهران و سایر نکات مهم در زمینه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان​ تهران، شرایط اختصاصی و عمومی ثبت نام، سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان​ از راهنمایی کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تهران 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید