زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق 98 – 99

اعلام نتایج دانشگاه امام صادق

جهت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق سال 98 – 99 مطلع می شوید. دانشگاه امام صادق به صورت نیمه متمرکز و مشروط به قبولی در مصاحبه ، گزینش و… دانشجو می پذیرد. داوطلبان علاوه بر قبولی در کنکور باید در مراحل گزینش شفاهی ، مصاحبه ، معاینه و تحقیقات محلی مورد تایید قرار بگیرند. دانشگاه امام صادق از میان پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت، داوطلبان را به مصاحبه دعوت می کند.

برای ورود به این دانشگاه علاوه بر ثبت نام در کنکور و انتخاب علاقمندی تحصیل در دانشگاه امام صادق ،لازم است در سایت گزینش این دانشگاه نیز ثبت نام کنید.

تاریخ و زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق سال 98 – 99

عدم حضور داوطلبان در زمان تعیین شده برای مصاحبه دانشگاه امام صادق سال 98 – 99 به منزله انصراف از تحصیل می باشد. داوطلبانی که در کنکور سراسری و کدرشته محل های این دانشگاه قبول می شوند به مصاحبه دعوت می شوند. زمان دقیق مصاحبه برای هر داوطلب از طریق تماس تلفنی اعلام می شود. زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق معمولا در اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه می باشد. 

زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق

زمان اعلام نتایج مصاحبه نیز هم زمان با اعلام نتایج کنکور سراسری خواهد بود. زمان و مکان برگزاری مصاحبه دانشگاه امام صادق ، چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه می باشد. برای اطلاع از زمان مصاحبه و اعلام نتایج نهایی مصاحبه دانشگاه امام صادق می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. داوطلبانی که به حد نصاب علمی لازم رسیده اند، به صورت چند برابر ظرفیت پذیرش دانشگاه ، به مصاحبه دعوت میشوند. 

اسامی خواهران از طریق سایت به نشانیisuw.ac.ir و اسامی برادران پذیرفته شده در این دانشگاه از طریق پایگاه اینترنتی isu.ac.ir اعلام خواهد شد.

انتخاب رشته دانشگاه امام صادق

بعد از قبولی در مراحل مصاحبه، گزینش، آزمون داخلی کتبی و شفاهی دانشگاه امام صادق، معاینات پزشکی و تحقیقات محلی، دانشگاه تعیین می کند که هر داوطلب در چه رشته ای به تحصیل بپردازد. برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته برای دانشجویان این دانشگاه ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

انتخاب رشته داوطلبان تحصیل در دانشگاه امام صادق (ع) در مرحله مصاحبه و به صورت شفاهی صورت می گیرد و داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری تنها باید نام دانشگاه امام صادق (ع) را (بدون انتخاب رشته) درج نمایند.

خواهران و برادران پذیرفته شده به صورت مجزا در این دانشگاه تحصیل می نمایند و اعلام نتایج نهایی پذیرش در این دانشگاه نیز اواخر شهریورماه به صورت جداگانه ، اسامی خواهران از طریق سایت isuw.ac.ir و اسامی برادران از طریق سامانه isu.ac.ir اعلام می شود. 

محل مصاحبه دانشگاه امام صادق 98 – 99

محل مصاحبه دانشگاه امام صادق در دانشگاه امام صادق است. محل مصاحبه خواهران در تهران – شهرک قدس – بلوار شهید فرحزادی – خیابان شهید طاهرخانی – دانشگاه امام صادق

محل مصاحبه برادران در تهران – بزرگراه شهید چمران – پل مدیریت-  دانشگاه امام صادق- واحد گزینش برادران می باشد.

جهت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق 98 – 99”
  1. ممنون

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید