زمان جدید برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

زمان جدید برگزاری کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه زمان جدید برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان جدید برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 در سایت سازمان سنجش اعلام شد. در ادامه به اعلام تاریخ نهایی برگزاری کنکور ارشد وزارت علوم خواهیم پرداخت. پس از کش و قوس های فراوان زمان جدید کنکور کارشناسی ارشد در مردادماه سال خواهد بود. وزارت علوم گویا با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا بالاخره تصمیم گرفت در نیمه شب ۲۳ تیر ماه خبر تغییر و تعویق کنکور ارشد ۹۹ را در سایت رسمی خود اعلام نماید. این آزمون پس از لغو چندین باره با بیش از  ۶۱۹ هزار شرکت کننده قرار بود در روزهای ۲ و ۳ مرداد ماه در سراسر کشور برگزار شود.

بهترین و سریع ترین خبر ها را درخصوص آزمون های کارشناسی ارشد از سایت صدای مشاوران دریافت نمایید.

تاریخ جدید برگزاری کنکور ارشد 99

تاریخ جدید برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 بر اساس اعلام سایت سازمان سنجش روز پنج شنبه 9 مرداد سال 99 خواهد بود. در ادامه متن اطلاعیه جدید روابط عمومی سازمان سنجش که در سایت sanjesh.org منتشر شده است به استحضار خواهد رسید.

“به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند، براساس ابلاغیه مورخ 99/04/23 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیمه متمرکز، روز پنج شنبه 9 مرداد سال 99 و آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 17 مردادماه 99 تعیین گردید. حسب ابلاغیه مذکور، سایر آزمونهای ورودی آموزش عالی شامل آزمون سراسری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی و حرفه ای طبق برنامه زمانی قبلی اعلام شده برگزار خواهد شد.”

تعویق و یا لغو کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ کمی دور از ذهن تر از سایر آزمون های سراسری به نظر می رسید. کنکور دکترا به دلیل اینکه شرکت کنندگان آن بسیار کمتر از از دیگر آزمون ها هستند، به ظاهر ایمن تری برای برگزاری برخوردار بود. و شاید احتمال لغو آن کمتر میرفت.

داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکور ارشد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکور گفته است: آن دسته از داوطلبانی که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند یا به خاطر کرونا برای قرنطینه در منزل به سر می‌برند و داوطلب کنکور ارشد محسوب می‌شوند، باید از امروز، جمعه بیستم تیر ماه با مراجعه به سایت خوداظهاری کنکور ارشد فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا شامل تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست و آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

او افزود: این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای برای داوطلبان مبتلا به کرونا در نظر گرفته است تا آنها در محیطی کاملاً مجزا و مورد تایید وزارت بهداشت بتوانند در کنکور شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره مدت زمان ارسال خوداظهاری، گفت: این فرآیند از امروز آغاز شده و تا فردا شنبه ۲۱ تیرماه ادامه دارد. البته با توجه به تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد 99 این تاریخ نیز تغییر خواهد کرد.

زرین آمیزی درباره آن دسته از داوطلبانی که بعد از پایان فرآیند خوداظهاری مبتلا به کرونا می‌شوند، تاکید کرد: این داوطلبان می‌توانند در زمان توزیع کارت کنکور ارشد به باجه‌های رفع نقص مراجعه و خوداظهاری کنند.

جهت مشاوره در زمینه زمان جدید برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید