زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه های سراسری ۹۹

نقل و انتقال دانشگاه های سراسری ۹۹

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه های سراسری ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پذیرفته شدگان کنکور سراسری پس از مدتی ممکن است به دلایل گوناگون قصد تغییر در دانشگاه محل تحصیل خود را داشته باشند، این تغییر در دانشگاه محل تحصیل به دو صورت میهمان و انتقال صورت می پذیرد. در این مقاله زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه های سراسری ۹۹ و همچنین شرایط و ضوابط این انتقال را بررسی خواهیم نمود.

وزارت علوم تحقیقات و فناوری از طریق سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به نشانی portal.saorg.ir این امکان را برای داوطلبین انتقال محل تحصیل فراهم آورده است که در این سامانه ثبت نام نموده و در صورتی که واجد شرایط انتقال باشند و در زمان مقرر این درخواست را ثبت نمایند، به درخواست آنها رسیدگی نمایند.

دانشگاه های مبدا بایستی  از ثبت نام نقل و انتقالات درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از ابتدای خرداد اواسط تیرماه در سامانه سجاد نظر خود را اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نمایند.

دانشگاه‌های مقصد نیز موظف هستند تا پایان مرداد ماه سال جاری نسبت به بررسی تقاضاها اقدام نمایند و از طریق سامانه سجاد اعلام کنند.

داوطلبین پیش از از تصمیم برای درخواست نقل و انتقالات دانشجویی می بایست از دارا بودن شرایط مورد تایید وزارت علوم برای این امر اطلاعات کافی به دست آورند. دانشجویان برای اطلاعات از شرایط گرفتن انتقالی دانشگاه سراسری می‌توانند با مشاورین سایت صدای مشاوران تماس بگیرند.

زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه های سراسری ۹۹

دانشجویان پس از اطمینان از دارا بودن شرایط نقل و انتقال در بازه زمانی که معمولا یک ماهه می باشد و از طریق اطلاعیه های وزارت علوم منتشر می شود، می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. در سال ۹۹ دانشجویان مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه ای از تاریخ ۱ اردیبهشت ماه به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا اقدامات لازم را در خصوص ثبت درخواست انتقال و یا میهمانی صورت دهند.

متقاضیان این امر بایست در بازه زمانی مشخص شده با مراجعه به سامانه سجاد، درخواست خود را به ثبت رسانده و اطلاعات و مدارک لازم را در این سامانه وارد نمایند.

همچنین این امکان فراهم آمده است تا داوطلبین انتقالی یا مهمانی در دانشگاههایی دانشگاه های محل تحصیل خود هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با مشاورین سامانه صدای مشاوران تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست خود را در این سامانه به ثبت رساند.

بدیهی است دانشجویانی که در زمان مقرر درخواست خود را ثبت نکنند و یا مدارک لازم را برای این درخواست ارائه ندهند، امکان انتقالی در دانشگاه‌های سراسری را از دست خواهند داد.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه های سراسری ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید