زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 – 1400

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 – 1400 مطلع می شوید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.org انجام می شود. ثبت نام بدون کنکور به داوطلبان استعدادهای درخشان اختصاص دارد. برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد می توانید به نشانی مذکور مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 99 – 1400

داوطلبان در مهلت و زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 99 – 1400 می توانند برای انجام مراحل ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند. توجه داشته باشید که ثبت نام بدون کنکور آزاد فقط به صورت اینترنتی و از طریق نشانی azmoon.org انجام می شود. داوطلبان استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی که واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد می باشند می توانند بدون آزمون وارد این دانشگاه شوند.

زمان آغاز ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد دانشجویان استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 99 – 1400 احتمالا در تیر ماه خواهد بود. زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد هنوز تعیین نشده است. اما به محض تعیین در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

داوطلبان استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد آزاد می توانند بدون کنکور و آزمون با وارد نمودن اطلاعات فردی و تحصیلی خود در سامانه ثبت نام بدون کنکور آزاد ثبت نام نمایند. میتوانید نسبت به اولویت بندی در فرم اینترنتی و انتخاب کدرشته محل های دلخواه خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که هر سال شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد در دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، درج می شود. محتوای این دفترچه شامل شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  ،هزینه ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد و تاثیر سهمیه ،لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد و … می باشد.

نکات مهم در انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99-1400

اگر در انتخاب رشته بدون کنکور ارشد آزاد مورد پذیرش قرار بگیرید، امکان تغییر رشته یا گرایش نخواهید داشت.

در انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی ارشد توجه داشته باشید که پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در رشته هایی انجام می شود که متناسب با رشته کارشناسی داوطلب باشد.

لازم به ذکر است که در بررسی انتخاب کدرشته محل های داوطلبان ، اولویت پذیرش با داوطلبانی است که رشته محل دانشگاهی خود در مقطع کارشناسی را در همان واحد دانشگاهی گذرانده اند.

داوطلبان امکان انتخاب 100کدرشته محل را خواهند داشت. انتخاب ها به نوبت بررسی می شود و با تایید اولین کدرشته محل مورد تایید، بررسی انتخاب ها متوقف می شود. 

برای اطلاع از شهریه بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 99-1400 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه احتمال محدودیت ظرفیت پذیرش یا عدم ارائه رشته مورد تقاضا در محل دانشگاه فراغ التحصیلی می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید