زمان ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون ept دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام آزمون ept دانشگاه آزاد ۱۳ مهرماه آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ مورخ ۱۸ مهرماه ۹۹ ادامه خواهد داشت. این آزمون برای سنجش مهارت زبان انگلیسی بین دانشجویان دکتری و یا اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد برگزار می شود و تنها این افراد مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند. در ادامه می توانید از هزینه ی ثبت نام و شرایط ویژه ثبت نام در آزمون ept دانشگاه آزاد مطلع شوید.

زمان ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد

EPT آزمونی است برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد. از سال 98 ، دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که تنها دانشجویان دوره دکتری حق شرکت در این آزمون را دارند. ثبت نام آزمون EPT نهم آبان ماه ۱۳۹۹ از امروز ۱۳ مهرماه آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ مورخ ۱۸ مهرماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

هزینه ثبت نام آزمون ept دانشگاه آزاد

هزینه ثبت نام آزمون ept دانشگاه آزاد در سال 99 چیزی بالغ بر 920.000 ریال می باشد. داوطلبان به این نکته توجه داشته باشند که ثبت نام و تایید نهایی مشروط به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ept دانشگاه آزاد می باشد و در صورت پرداخت نکردن هزینه ثبت نام شما انجام نخواهد شد.

شرایط ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد

از شرایط ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد این می باشد که تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در آزمون می باشند. اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد نیز مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند. داوطلب گرامی از ثبت نام هم زمان دو نفر یا بیشتر در یک سیستم کامپیوتری خودداری نمائید. ثبت نام شما در آزمون EPT زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد و از سیستم شناسه پرداخت حتما دریافت نمائید.

داوطلبان شرکت در آزمون ept دانشگاه آزاد می توانید برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در آزمون و راهنمایی در رابطه با نحوه ثبت نام، با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و سوالات خود را جویا شوید.

سایت ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net می باشد. داوطلبان باید برای ثبت نام در آزمون ept به این آدرس اینترنتی مراجعه کرده و سپس مراحل ثبت نام را طی نموده و ثبت نام خود را در این آزمون تکمیل نمایند. در زیر می توانید لینک ورود مستقیم به سامانه ثبت نام آزمون ept را مشاهده نمایید.

سامانه ثبت نام آزمون ept دانشگاه آزاد

زمان برگزاری آزمون EPT دانشگاه آزاد

آزمون ept دانشگاه آزاد روز جمعه مورخ ۹ آبان ماه ۱۳۹۹ هم زمان در شهرهای تهران , تبریز , مشهد , اهواز , اصفهان , شیراز , کرمانشاه , رشت , کرمان , اردبیل , کرج , ساری , یزد , همدان , ارومیه , قزوین , گرگان , خرم آباد , اراک جمعا ۱۹ حوزه برگزار خواهد شد.

بودجه بندی سوالات آزمون ept

بودجه بندی آزمون ept به شرح زیر اعلام شده است. داوطلبان شرکت کننده در این آزمون می توانند با مطالعه منابع و اطلاع از این بودجه بندی ها به سوالات آزمون پاسخ دهند و با آمادگی بیشتری در این آزمون شرکت نمایند.

۱- واژگان شامل ۲۵ سوال تستی
۲- دستور زبان شامل ۴۰ سؤال تستی
۳- درک مطلب در دو بخش شامل :
الف) خواندن و درک متون ۲۰ سؤال تستی
ب) درک مطلب متن با کلمات حذف شده (cloze) شامل ۱۵ سوال تستی

منابع آزمون EPT

منابع آزمون EPT دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد. مطالعه مطالب زیر می تواند در قبولی این آزمون به شما کمک نماید.

  1.  Longman Preparation for the TOEFL The Paper – based
  2. Barron’s Essential Words for TOEFL
  3.  1100 Words You Need to Know
  4. 504 Essential Words
  5.  TOEFL Reading Flash 2001

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ept دانشگاه آزاد

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون ept دانشگاه آزاد شده اند می بایست 1 هفته قبل از آزمون به سایت english.iau.ac.ir مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را در این سایت دریافت نمایند. داوطلبان می توانند در صورت وجود هر گونه مشکل در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ept و یا فراموشی نام کاربری با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایند و رمز عبور و نام کاربری خود را بازیابی نمایند. در حال حاضر لینک دسترسی به کارت ورود به جلسه فعال نشده و به محض فعال شدن در این مقاله قرار خواهد گرفت.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید