زمان ثبت نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

ثبت نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی از روز پنجشنبه 8 / 12/ 98 آغاز می شود. داوطلبین گرامی در ابتدا لازم است دفترچه راهنمای ثبت نام استخدام نهضت سواد آموزی را دانلود و اقدام به مطالعه آن کنند.

زمان آزمون استخدام نهضت سوادآموزی در روز جمعه مورخ 22 فروردین 99  می باشد.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدام معلمین حق التدریس و نهضت سوادآموزی در ادامه جهت دانلود قرار داشته شده است.

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام معلمین حق التدریس و نهضت سوادآموزی کلیک کنید.

همچنین این امکان فراهم می باشد که از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و به صورت تلفنی در این آزمون ثبت نام کنید.

معرفی نهضت سواد آموزی

پس از گذشت تقریبی یک سال از تاسیس جمهوری اسلامی در ایران و با توجه به شکست ها و ضعف های سازمان های سوادآموزی گذشته و برنامه هایی که به وسیله آنها به اجرا در آمده بود و از توفیق ناچیزی برخوردار بود.
همچنین با توجه به نیازی که بر اثر تغییرات سیاسی اجتماعی و فرهنگی جامعه برای کسب آگاهی و افزایش سطح سواد و فرهنگ مردم احساس می شد، سازمان نهضت سوادآموزی در هفتم دی ماه سال ۱۳۵۸ با هدف با سواد کردن خیل عظیم بی‌سوادان ایران تشکیل شد.

این سازمان از سال ۱۳۵۹ تا سال ۱۳۶۳ زیر نظر شورای نهضت سوادآموزی فعالیت می‌کرد.
در ۱۳۶۳ خورشیدی دولت با هدف تقویت و توسعه برنامه‌های مبارزه با بی سوادی در کشور، اساسنامه سازمان را به‌ تصویب مجلس رساند که در آن وظیفه اصلی نهضت آموزش بزرگسالان در حد خواندن و نوشتن و آموختن حساب با استفاده از ابزارهای هنری و تشویق و ترغیب بیسوادان و کم سوادان در یادگیری بیشتر جمعیت بی‌سواد کشور تعیین شد.

 استخدام نهضت سوادآموزی

ثبت نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

وزارت آموزش‌ و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای شرایط و زمان برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی را تشریح کرد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در اجرای بندهای (6 و 7) بخشنامه شماره 160150/700، در خصوص زمان ثبت‌نام و آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال 1392 نهضت سوادآموزی ، از سوی وزارت آموزش‌وپرورش اطلاعیه‌ای صادر شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است.

“بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال ۱۳۹۲نهضت سوادآموزی می‌رساند،

به استناد بند (۲) قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش‌وپرورش مصوب 13 شهریور 97و ماده (۵) آئین‌نامه اجرایی شماره ۷۹۷۹۵/ت ۵۶۶۱۰ مورخ 30 شهریور 98 هیئت محترم وزیران و بند (2/3) شیوه‌نامه شماره 160150/700 مورخ 2 آذرماه 98 وزارت آموزش‌وپرورش در خصوص آزمون استخدام نهضت سوادآموزی به شرح ذیل می باشد.

شرایط ثبت نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

  • ثبت‌نام این آزمون از روز شنبه۱۰اسفندماه ۱۳۹۸و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز خواهد شد و در پایان روز سه‌شنبه ۲۰اسفندماه ۱۳۹۸خاتمه خواهد یافت.
  • داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در این آزمون، توجه داشته باشند که مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد و ثبت‌نام در سایت مربوطه پس از اتمام مهلت یاد شده، غیرفعال خواهد گردید.
  • متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به این آزمون به دفترچه راهنمای آن‌ که از روز پنجشنبه مورخ 8 اسفند 98بر روی سایت اینترنتی جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت، مراجعه نمایند.
  • زمان آزمون استخدام نهضت سوادآموزی در روز جمعه مورخ 22 فروردین 99  می باشد.

لازم به ذکر است کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی، تنها از طریق سایت اینترنتی جهاد دانشگاهی انجام می‌شود و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین این امکان فراهم می باشد که از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و به صورت تلفنی در این دانشگاه ثبت نام کنید.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید