زمان برگزاری کنکور ۹۸ به علت سیل تغییر کرد؟

زمان برگزاری کنکور ۹۸ به علت سیل تغییر کرد

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور ۹۸ به علت سیل تغییر کرد؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا زمان برگزاری کنکور ۹۸ به علت سیل تغییر کرد؟ اخیرا به علت سیل اخبار مختلفی درمورد تاخیر در برگزاری کنکور منتشر شده است. کنکوری ها در بلاتکیلفی به سر می برند. می خواهند بدانند بالاخره کنکور چه زمانی برگزار می شود. زمان کنکور ارشد نیز در ابهام بود ولی در نهایت کنکور کارشناسی ارشد به تاخیر افتاد. هم کنون بحث درمورد تغییر و تعویق کنکور سراسری است. وزارت علوم اخیرا اعلام کرده بود به فکر دانش آموزان مناطق سیل زده هستیم و تدابیری برایشان اندیشیده شده است. در این صفحه از اخبار جدید درمورد احتمال تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 98 مطلع می شوید.

تغییر زمان برگزاری کنکور ۹۸ به علت سیل

آیا تغییر زمان برگزاری کنکور ۹۸ به علت سیل امکانپذیر است؟ معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد برنامه ای برای تغییر زمان برگزاری کنکور 98 نداریم. از طرفی دانش آموزان کمپین درخواست تعویق کنکور را تشکیل دادند. پیوش نامه را به وزیر ارجاع خواهد داد. جزئیات دقیق این خبر را به اطلاع دانش آموزان و کنکوری های 98 می رسانیم:

معدون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد که برنامه ای برای تغییر زمان برگزاری کنکور 98 نداریم. زمان برگزاری کنکور سراسری تغییر نمی کند. مجتبی شریعتی اعلام کرد برنامه ای برای تعویق کنکور کارشناسی نداریم. در وزارت علوم برنامه ای برای تغییر زمان نیست و کنکور در موعد مقرر برگزار می شود. موضوع تعویق زمان برگزاری کنکور ، در شورای سنجش و پذیرش مطرح نیست. همانطور که اعلام شد زمان برگزاری کنکور تغییر نمی کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد، سازمان سنجش برایش مهیا نیست که کنکور سراسری را هم به تاخیر بیاندازد. اگر این اتفاق بیفتد ممکن است نیمسال اول را برای دانشجویان جدیدالورود نداشته باشیم. بنابراین تا این لحظه آنچه اتفاق افتاده این است که زمان کنکور سراسری به تاخیر نمی‌افتد و داوطلبان باید مطابق برنامه زمانی خود را آماده کنند.

تعدادی از داوطلبان آزمون سراسری ۹۸ با امضای نامه و ایجاد هشتگ هایی در توئیتر خواستار تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری به دلیل وقوع سیل در برخی استان های کشور و عدم آمادگی داوطلبان شدند. برای مشاهده متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید:

click کمپین دانش آموزان برای تعویق برگزاری کنکور 98

زمان برگزاری کنکور ۹۸ به علت سیل تغییر کرد

زمانی که قبلا برای برگزاری کنکور اعلام شده بود ، در تیرماه 98 در حوزه های امتحانی اعلام شده بود.  برای مشاهده زمان برگزاری کنکور روی لینک زیر کلیک کنید:

click زمان برگزاری کنکور سراسری 98

بعد از تصحیح اوراق  ، نتایج اولیه کنکور سراسری به صورت کارنامه نتایج اولیه کنکور در دهه دوم مرداد 98 روی سایت سنجش منتشر می شود. امکان دریافت نتایج به صورت تلفنی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور امکان پذیر است. 

نتیجه نهایی کنکور سراسری ۹۸ احتمالا در نیمه دوم شهریورماه ۹۸ اعلام خواهد شد. داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته می شوند، می توانند در مهلت تعیین شده و با توجه به ظرفیت انتخاب رشته، رشته‌های خود را انتخاب کنند. برای مشاوره انتخاب رشته با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور، (شماره تلفن های موجود در همین صفحه ) تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور ۹۸ به علت سیل تغییر کرد؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید