زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور

زمان برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور بدون تغییر در تقویم آموزشی این دانشگاه برگزار خواهد شد. در این مقاله تلاش شده است اطلاعیه های صادر شده و صحبت های افراد مختلف در این خصوص را به اطلاع دانشجویان برسانیم.

پس از اعلام رسمی شیوع کرونا در 30 بهمن 1398 و دقیقا درست زمانی که به تازگی دانشگاه ها در کشور شروع به فعالیت در نیمسال دوم تحصیلی نموده بودند، تمامی کلاس های حضوری، آزمایشگاه ها، کتابخانه ها و … تعطیل اعلام شد و از دانشجویان خواسته شد تا خوابگاه های دانشجویی را ترک کنند. در پی این تعطیلی ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری تصمیم به برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی نمود و از دانشجویان و اساتید خواست تا با شرکت در این کلاس ها از به تعویق افتادن فرایند آموزش جلوگیری کرده و تاکید نمود که برگزاری امتحانات پایان ترم در تمامی دانشگاه ها تحت هر شرایطی قطعی خواهد بود.

شاید بسیاری از افراد تصور کنند کلاس های این دانشگاه از ابتدا به صورت غیر حضوری بوده و در واقع هیچ گونه کلاسی تشکیل نمی شده است. اما این تصور صحیح نیست و بسیاری از کلاس های درس در دانشگاه پیام نور به صورت حضوری و مانند سایر مراکز آموزش عالی کشور برگزار شده و دانشجویان مراکز پیام نور مانند دیگر دانشجویان از کتابخانه، آزمایشگاه، امکامات رفاهی دانشگاه و … استفاده می کنند و برای این امر شهریه پرداخت می نمایند و می توان گفت تقریبا دانشجویان این دانشگاه دغدغه هایی مشابه سایر دانشگاه های کشور در موردزمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه محل تحصیل خود را دارند.

در این میان بسیاری از دانشجویان دانشگاه پیام نور به دلیل برگزار نشدن کلاس های حضوری به پرداخت کامل شهریه این دانشگاه ها معترض بوده و درخواست تخفیف شهریه در ترم جاری را دارند.

زمان برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور

زمان برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور را معاون اموزشی دانشگاه پیام نور اعلام کرد. بر این نیمسال تحصیلی جاری مطابق تقویم آموزشی ابلاغ شده و زمانبندی های مندرج در آن برگزار خواهد شد. بر همین اساس فقط 50 روز تا شروع امتحانات پیام نور باقی مانده است. وی در حالی این خبر را رسانه ای کرده است که تا کنون هیچ مجوزی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در این رابطه صادر نشده است.

براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور امتحانات از 18 خرداد 99 آغاز خواهد شد.

بر اساس گفته های مسئولان دانشگاه پیام نور کلاس های درس به صورت مجازی برگزار میشود اما تاکنون هیچ اقدام و برنامه ای برای دروس عملی که کلاس آنها تشکیل نشده است اعلام نشده است. این در حالی است که وزارت علوم در آیین نامه ابلاغی زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها تاکید کرده است: در صورتی که با کاهش شیوع بیماری ، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بر بازگشایی دانشگاه های دولتی و موسسات آموزش عالی داشته باشد، مسئولان و اعضای دانشگاه ها موظف هستند با رعایت اصول لازم، امتحانات پایان ترم را به صورت حضوری و طبق تقویم آموزشی از پیش تعیین شده و یا با تاخیر برگزارکنند. البته در این اطلاعیه تاکید شده است که تمامی تصمیمات در این حوزه بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

دانشجویان می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور با مشاورین سایت صدای مشاوران تماس گرفته و در این خصوص کسب اطلاع نمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید