زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری 99

دانلود دفترچه زمان جدید برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستریکارشناس رسمی دادگستری 98

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری 99 در شهریور ماه خواهد بود. در این مقاله زمان برگزاری آمون کارشناس رسمی دادگستری ، زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری و شرایط ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری به اطلاع متقاضیان گرامی می رسد. در این صفحه منابع آزمون کارشناس رسمی دادگستری منتشر شده است. جهت انجام مراحل ثبت نام آزمون دادگستری از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید.

زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری 99

  • زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 99 : به منظور رفاه حال داوطلبان و همچنین به دلیل شرایط کنونی حاصل از شیوع ویروس کرونا لغو شده و به 20 شهریور ماه 99 موکول گردیده است.
  • زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری 99کارت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از روز سه شنبه ، 18 شهریور ماه سال 99 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی قرار می گیرد.
  • محل و زمان آزمون کارشناس رسمی دادگستری 99 : زمان آزمون به 20 شهریور ماه موکول شده است و محل برگزاری آزمون نیز در کارت ورود به جلسه ذکر شده است.

شرایط ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری

شرایط متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری به شرح زیر است:

  • دارای مدرک معتبر دانشنامه کارشناسی از دانشکد های معتبر خارجی یا داخلی در رشته مورد نیاز جهت کارشناسی
  • دارای تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
  • دارای حداقل سن 24 سال تمام
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم تجاهر به فسق و گناه
  • عدنم سوء شهرت اخلاقی
  • نداشتن سابقه سوء پیشینه کیفری و عدم محکومیت از حقوق اجتماعی
  • دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان در زمان اخذ پروانه کارشناسی
  • دارای تعهد و التزام به نظام و قانون اساسی
  • عدم محکومیت قبلی از انفصال دائم از شغل کارشناسی
  • عدم اشتغال به وکالت و… در کانون کارشناسان رسمی دادگستری
  • بومی بودن در استان حوزه قضائی
  • درصورتی که داوطلب در آزمون کارشناس دادگستری نمره و امتیاز بالایی کسب نماید ولی واجد شرایط درج شده در این صفحه ، نباشد مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.
  • دارای حداقل 3 سال سابقه مرتبط در شته مورد تقاضا با مدرک لیسانس
  • ایثارگران ، جانبازان حداقل10 درصد، آزادگان با حداقل 3 ماه سابقه اسارت و رزمندگان با دارا بودن حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان 25% و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان، و فرزندان رزمندگان دارای حداقل 12 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه از اولویت مقرر و امتیازات مربوطه برخوردار می باشند.
  • مشمولین بند قبلی ملزم به اخذ و وارد نمودن کد 12 رقمی ایثارگری در وب سایت ثبت نام می باشند، برای دریافت کد 12 رقمی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.
  • در صورت قبولی و طی مراحل قانونی موفق به اخذ پروانه «کارشناسی رسمی دادگستری» خواهید شد.

نحوه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 99

نحوه ثبت نام در آزمون کارشناس رسمی دادگستری به شرح زیر است:

  • ابتدا به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و واریز مبلغ ثبت نام را به صورت الکترونیکی انجام داده و عکس اسکن شده را در سامانه ثبت نام آزمون بارگذاری می نمایید.
  • برای اطلاع از زمان توزیع کارت ورود به جلسه از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.
  • قبولی در آزمون به منزله قبولی قطعی نمی باشد.
  • بعد از شرکت در آزمون ، دعوت به مصاحبه حضوری کارشناس رسمی دادگستری، از افراد مورد پذیرش و واجد شرایط انجام می شود.
  • برای اطلاع از زمان برگزاری مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری به سامانه www.Judiciarybar.Ir مراجعه نموده و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.
  • عدم شرکت در مصاحبه حضوری به منزله انصراف می باشد
  • تغییر محل خدمت بعد از اتمام مهلت ثبت نام امکانپذیر نیست
  • پذیرش در آزمون بر اساس اولویت بومی متقاضیان انجام میشود
  • واجدین شرایط اختصاصی پذیرش رشته های کارشناسی رسمی می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند برای اطلاع از شرایط اختصاصی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.
  • امكان تغییر محل كارآموزی به حوزه دیگری غیر از محل پذیرفته شده وجود ندارد
  • کلیه اطلاع رسانی ها اعم از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان و مکان آزمون، اعلام نتیجه آزمون ، زمان ثبت نام حضوری قبول شدگان آزمون کتبی، زمان مصاحبه شفاهی و سایر مراحل از طریق همین سایت انجام می شود جهت اطلاع از تمامی موارد مذکور ،  اطلاع از سایر شرایط و انجام ثبت نام از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

منابع آزمون کارشناس رسمی دادگستری

  • دروس تخصصی مربوط به رشته مورد تقاضا
  • قوانین و مقررات مربوط به كارشناسی

تبصره:

داوطلبان بومی به افرادی اطلاق می‌شود که دارای یکی از شرایط ذیل باشند:

  • مقطع تحصیلی دوره متوسطه را در استان موردتقاضا گذرانده باشند. (با ارائه گواهی مدرک دیپلم)
  • افرادی که در پنج سال اخیر در استان موردتقاضا سکونت داشته باشند. (با ارائه مدارک سکونت)

چگونه در آزمون کارشناس رسمی دادگستری 99 ثبت نام کنیم؟

پس از مراجعه به سامانه ثبت نام و واریز مبلغ مورد نیاز برای ثبت نام به صورت الکترونیکی و بارگذاری عکس اسکن شده، ثبت نام کامل می شود.

لازم به ذکر است زمان توزیع کارت ورود به جلسه و مکان و زمان آزمون کارشناس رسمی دادگستری 99 از طریق سامانه ثبت نام اعلام خواهد شد.

بهتر است بدانید، پس از ثبت نام، هزینه قابل برگشت نیست.
درصورتی که داوطلب در آزمون امتیاز بالایی داشته باشد اما شرایط آزمون کارشناس رسمی دادگستری را نداشته باشد (شرایط ذکر شده)، نمره متقاضی مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

قبولی در آزمون کتبی به منظور قبولی قطعی در آزمون نیست.
از داوطلب بعد از کسب نمره قبولی، مصاحبه حضوری به عمل می آید.
تاریخ برگزاری مصاحبه از طریق وب سایت Www.Judiciarybar.Ir اطلاع رسانی می شود.
در صورتی که داوطلب از زمان مصاحبه مطلع نشود، امکان برگزاری جلسه دیگری برای انجام مصاحبه حضوری وجود ندارد. (امکان تکرار هیچ مرحله ای وجود ندارد)

زمان آزمون و نحوه اخذ كارت ورود به جلسه دادگستری رسمی 

کارت شرکت درآزمون کارشناسان رسمی دادگستری را می توانید به شیوه زیر از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نمایید.

  • در گام اول ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه آزمون استخدامی از پنل سمت راست این سایت می باشد.
  • گام دوم کیلیک برروی لینک دریافت کارت ورود به جلسه می باشد. داوطلبان می توانند از طریق لینک زیر اقام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری نمایند.

لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

با استفاده از روش های موجود در تصویر زیر می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

کارت شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

در صورت وجود مشکل و اختلال در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نموده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

در صورت در دسترس نبودن تلفن ثابت می توانید با خرید بسته های تماسی از سایت صدای مشاوران بدون صرف وقت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری  خود را دریافت نمایید.

تذكرات مهم :

1) وجه پرداختی بابت ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد .

2) ایثارگران (جانبازان حداقل ده درصد(10%)، آزادگان با حداقل سه ماه سابقه اسارت و رزمندگان با داشتن حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد(25%) و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان، و فرزندان رزمندگان دارای حداقل دوازده ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه) از اولویت مقرر و امتیازات مربوطه برخوردار خواهند بود.

3) مشمولین بند 2 ضروری است نسبت به اخذ و وارد نمودن کد 12 رقمی ایثارگری در وب سایت ثبت نام اقدام نمایند.

4) با توجه به اینکه «کارشناسی رسمی دادگستری» شغل محسوب نمیشود، کلیه افراد شاغل در موسسات دولتی و غیردولتی در صورت داشتن شرایط میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند و در صورت قبولی و طی مراحل قانونی موفق به اخذ پروانه «کارشناسی رسمی دادگستری» شوند.

5) تغییر محل خدمت (حوزه قضایی) داوطلبان پس از پایان مهلت ثبت نام به هیچ وجه مقدور نمی باشد لذا لازم است متقاضیان در انتخاب حوزه محل خدمت با توجه به شرایط و امكانات خود دقت لازم معمول نمایند.

6) از آنجاکه پذیرش در آزمون بر اساس اولویت بومی متقاضیان انجام میشود لذا هر داوطلب فقط باید حوزه محل سکونت خود را که بومی آنجا هستند به عنوان حوزه قضایی انتخاب نماید.

7) شرایط اختصاصی پذیرش رشته های کارشناسی رسمی در جدول شماره (1) آمده است و داوطلبان چنانچه حائز شرایط مذکور میباشند ، اقدام به ثبت نام نمایند. پذیرش در آزمون منوط به کسب امتیاز لازم برای استان مربوطه است.

8) چنانچه در هر مرحله از آزمون تا صدور پروانه و بعد از آن خلاف اظهارات و مدارك ارسالی از سوی داوطلبان ثابت گردد از فهرست داوطلبان یا پذیرفته شدگان آزمون حذف و در صورت صدور پروانه نیز پروانه آنان باطل خواهد شد.

9) كارشناسان متقاضی تغییر حوزه اشتغال ، در صورتیكه امتیاز لازم برای حوزه مورد تقاضا را كسب نمایند، پذیرش خواهند شد.

10) امكان تغییر محل كارآموزی به حوزه دیگری غیر از محل پذیرفته شده وجود ندارد و پذیرفته شدگان تا ده سال امكان انتقال به حوزه دیگری را نخواهند داشت.

منابع آزمون کارشناس رسمی دادگستری 

سؤالات امتحانی از منابع دانشگاهی در رشته مورد تقاضا با رعایت استانداردها و با توجه به تجارب لازم مربوط به هر رشته كارشناسی حتی الامکان به صورت كاربردی و تخصصی به شیوه چند گزینهای یا تشریحی یا هر دو طراحی و همانند آزمونهای سراسری اجرا خواهد شد.

مواد امتحانی برای رشته های كارشناسی

الف) دروس تخصصی مربوط به رشته مورد تقاضا

ب) قوانین و مقررات مربوط به كارشناسی

3) از پذیرفته شدگان در امتحان كتبی مصاحبه شفاهی بعمل می آید.

4) پذیرفته شدگان در آزمون كتبی ، پس از بررسی صحت مدارك و طی مراحل مصاحبه و گزینش ، قبول قطعی محسوب می شوند و قبولی در آزمون كتبی قبول قطعی محسوب نمی گردد.

5) پذیرفته شدگان مصاحبه علمی پس از تایید صلاحیت های عمومی به کارآموزی معرفی می شوند. این افراد موظفند کارآموزی را در زمان تعیین شده شروع و به پایان برسانند. درصورت تأخیر غیرموجه بیش از یکسال در مجموع مراحل کارآموزی و تحلیف، قبولی آنان کان لم یکن خواهد شد. مرجع تشخیص موجه بودن غیبت این مرکز می باشد.

6)کلیه اطلاع رسانی ها اعم از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان و مکان آزمون، اعلام نتیجه آزمون ، زمان ثبت نام حضوری قبول شدگان آزمون کتبی، زمان مصاحبه شفاهی و سایر مراحل از طریق وب سایت مرکز خواهد بود و متقاضیان موظف به پیگیری از این طریق می باشند و درصورت عدم اطلاع از هریک از مراحل مسئولیت آن متوجه متقاضی است و هیچگونه حقی برای تکرار هیچیک از مراحل فوق برای وی نخواهد بود و این مرکز هیچگونه تعهدی برای تکرار آن مراحل نخواهد داشت.

رشته های مورد پذیرش و شرایط اختصاصی آنها در آزمون کاشناس رسمی دادگستری

كد رشته عنوان رشته كارشناسی شرایط اختصاصی هر رشته
1 آتش سوزی و آتش نشانی دارا بودن دانشنامه لیسانس در یكی از رشته های شیمی و یا سایر رشته های تحصیلی با ده سال تجربه مفید مرتبط با رشته مورد تقاضا
2 امور بانكی دارا بودن دانشنامه لیسانس در یكی از رشته های علوم بانكی و بانكداری، حسابداری و حسابرسی(کلیه گرایش ها)، مدیریت ( بانکی و مالی) ، اقتصاد(نظری،بازرگانی،پول و بانکداری) و یا دارا بودن هرنوع لیسانس با ده سال سابقه كاری در بانك
3 امور ثبتی دارا بودن دانشنامه لیسانس در رشته حقوق قضایی، امور ثبتی و نقشه برداری و یا هرنوع لیسانس با ده سال سابقه كاری مرتبط با رشته مورد تقاضا در اداره ثبت اسناد و املاک
4 امور گمركی دارا بودن دانشنامه لیسانس در یكی از رشته های امور گمركی ، مدیریت (بازرگانی و مالی) حقوق (كلیه گرایش ها) .

 

كاركنان گمرك با حداقل مدرك كارشناسی (كلیه رشته ها) و 10 سال سابقه كار در پست های فنی گمرك (طبق احكام كارگزینی)

5 اسلحه شناسی دارا بودن دانشنامه لیسانس در یكی از رشته های علوم و فنون نظامی- مدیریت نظامی و علوم انتظامی
6 بررسی اصالت خط، امضاء و اثر انگشت دارا بودن دانشنامه لیسانس از دانشگاه علوم انتظامی و یا گرافیك با حداقل 5 سال سابقه كار و آموزش در آزمایشگاه بررسی اسناد مجعول و مشكوك مركز تشخیص هویت ناجا و با هرنوع لیسانس با ده سال سابقه كاری در اداره تشخیص هویت
7 برق، الكترونیك و مخابرات دارا بودن دانشنامه لیسانس در رشته مهندسی برق (كلیه گرایش ها)
8 برق، ماشین و تأسیسات كارخانجات دارا بودن دانشنامه لیسانس در یكی از رشته های مهندسی مكانیك (كلیه گرایش ها) ، مهندسی برق (كلیه گرایش ها) و مهندسی صنابع (كلیه گرایش ها)
9 امور معادن دارا بودن دانشنامه لیسانس در یكی از رشته های مهندسی معدن، زمین شناسی- مهندسی نفت- مهندسی زمین شناسی
10 تاسیسات ساختمانی دارا بودن دانشنامه لیسانس در یكی از رشته های مهندسی مكانیك (كلیه گرایش ها) و مهندسی برق (كلیه گرایش ها)
11 لوازم خانگی و اداری هر نوع لیسانس با ده سال تجربه مفید مرتبط با رشته مورد تقاضا
12 كشاورزی و منابع طبیعی دارا بودن دانشنامه لیسانس در یكی از رشته های جنگلداری، آبخیزداری ، صنایع چوب،

 

گیاه پزشكی، خاكشناسی، باغبانی، زراعت، كشاورزی و منابع طبیعی، اقتصاد كشاورزی، زراعت و اصلاح نباتات، تولیدات گیاهی، اكولوژی كشاورزی، كشاورزی عمومی، مهندسی فضای سبز، فیزیولوژی گیاهان زراعی، بیو تكنولوژی كشاورزی،

13 حسابداری وحسابرسی دارا بودن دانشنامه لیسانس در یكی از رشته های حسابداری (کلیه گرایش ها) ، مدیریت مالی و بازرگانی
14 راه و ساختمان دارابودن دانشنامه لیسانس در یكی از رشته های مهندسی عمران(گرایش عمران، سازه ، راه)، مهندسی راه وساختمان ومهندسی معماری
15 كامپیوتر و فن آوری اطلاعات دارا بودن مدرك كارشناسی در یکی از رشته های كامپیوتر (سخت افزار یا نرم افزار)، برق گرایش الكترونیك، مخابرات و كنترل ، هوش مصنوعی ، ریاضی، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی سیستمهای كامپیوتر
16 وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات 1ـ دارا بودن هر نوع دانشنامه لیسانس ( با ده سال سابقه كاری در راهنمایی و رانندگی و ارائه مدرك (كاردان فنی) )

 

2ـ مهندسی مكانیك با گرایش جامدات و مهندس خودرو

17 امور نفقه دارا بودن دانشنامه لیسانس حقوق كلیه گرایش ها

.

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
13 دیدگاه برای “زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری 99”
  1. یعنی زمان تقریبی ازمون چند ماه دیگه در اسفند ماه 97 می باشد؟

    • آزمون کارشناس رسمی دادگستری 97 در اسفند ماه برگزار می شود.

      متقاضیان می توانند از تاریخ هجدهم دی ماه لغایت هشتم بهمن ماه سال جاری، در آزمون ثبت کنند.
      بیشتر بخوانید

  2. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون
    ولی من هرچی تو نت گشتم زمان اعلام نشده بود!!!!! منبع این خبر شما از کجاس؟

    • سلام.منبع اعلام خبرموثق می باشدبرای اطلاع از اخرین اخبار وتغییرات از طریق سایت ماوسایتWww.Judiciarybar.Irوسایتwww.scioe.org کارشىاسان رسمی دادگستری پیگیرباشید.

  3. سلام مجدد
    دوست عزیز من رفتم تو اون دو تا سایت که فرمودین ، ولی هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم مبنی بر برگزاری آزمون در اسفند 97!!! ممنون میشم لینک خبرش رو برام بذارین

    • سلام.ثبت نام شروع بشودازطریق سایت های مدنظراطلاعیه خواهدامد.

  4. آيا آزمون کارشناس رسمی دادگستری امسال برگزار میشود؟ در سایتهای اعلامی مطلبی نوشته نشده است!!!

    • سلام.اطلاعیه جدیدی اعلام نشده پیگیرسایت کارشناسان رسمس دادگستری باشید

    • سلام اطلاعیه جدیدی اعلام نشده.پیگیرسایت کارشناس رسمی دادگستری باشید.

    • سلام اطلاعیه جدیدی اعلام نشده ازطریق سایت کارشناس رسمی پیگیرباشید.

  5. سلام
    ایا زمان دقیق ثبت نام ازمون مشخص شده است یا خیر
    ممنون میشم راهنمایی کنید ؟؟؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید