زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 98

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 98 ، طبق اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 ، در دهه آخر شهریور ماه  به صورت اینترنتی قابل دریافت می باشد . کد رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی به کارشناسی از دو طریق پذیرش دارد .

تعدادی از رشته ها از طریق آزمون پذیرش دارند و برخی دیگر از طریق سوابق تحصیلی پذیرش دارند. متقاضیان ثبت نام در رشته های با آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ، می توانند از طریق سایت سازمان سنجش در دهه آخر شهریور نتایج خود را پیگیری نمایند . 

نحوه مشاهده اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 98 

کلیه متقاضیانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 ، در مهلت زمان 98/02/10 الی 98/02/16 ثبت نام نمودند . و یا کسانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام و انتخاب رشته نشدند ، یا به دلیل اطلاعیه مبنی بر اصلاحات و اضافه شدن کد رشته های جدید علاوه بر کد رشته های مندرج در دفترچه راهنما ، می توانستند از 98/05/08 الی 98/05/11 برای ثبت نام مجدد و یا ویرایش کد رشته های انتخابی چه با آزمون و چه بی آزمون اقدام نمودند . و دارای پرینت رسید ثبت نام و انتخاب رشته می باشند ،برای مشاهده نتیجه شرکت در آزمون یا نتیجه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی به سایت سازمان سنجش در زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی ،مراجعه نمایند .

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 98 کلیک کنید.

در صفحه سایت سنجش از قسمت سمت راست ، گزینه کاردانی به کارشناسی را انتخاب نمایند . و بر روی لینک اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 98 ، کلیک نمایید.

احتمالا مطابق با سال گذشته دو روش برای مشاهده نتیجه آزمون کاردانی به کارشناسی وجود دارد ، روش اول : داشتن شماره پرونده ، شماره شناسنامه و سال تولد و روش دوم : شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه و سال تولد می باشد . از هریک از روش های فوق با وارد نمودن اطلاعات خود می توانید نتیجه انتخاب رشته را مشاهده نمایید .

در صورت پذیرش در هریک از کد رشته محل های انتخابی ، می توانید با در دست داشتن مدارک برای ثبت نام و تشکیل پرونده به محل دانشگاه مراجعه حضوری نمایید . قبل از مراجعه حضوری از طریق سایت دانشگاه پذیرفته شده از جدول زمان بندی حضور دانشجویان جدید الورود ، زمان ثبت نام و مدارک لازم برای تشکیل پرونده را جویا شوید . 

مدارک لازم برای ثبت نام و تشکیل پرونده کد رشته محل قبولی در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 

1. ارائه مدرک کاردانی ، دانشجویانی که به تحصیل در دوره کاردانی مشغول هستند اگر تا تاریخ 98/06/31 فارغ التحصیل می شوند ، برای ثبت نام در رشته های نیمسال اول سال 98 – 99 مجاز هستند . و در صورتی که تا تاریخ 98/11/30 فارغ التحصیل می شوند ، منحصرا از رشته های تحصیلی نیمسال دوم ، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون می باشند . 

2. ریز نمرات دوره کاردانی پیوسته یا ناپیوسته  

3. مدارک شناسنامه ، کارت ملی ، عکس پرسنلی و مدارک مربوط به نظام وظیفه 

 

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید