زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98

حذف دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 مربوط به هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی دولت مطلع می شوید.  اخبار نتایج اولیه در این مقاله اعلام می شود. جزئیات خبر اعلام نتایج آزمون استخدامی دولت ، به اطلاع شرکت کنندگان می رسد. تعدادی از متقاضیان بعد از ثبت نام برای رفع نقص اطلاعات ، به باجه های رفع نقص مراجعه مینمایند. اعلام نتایج ، بعد از تاییدیه برخی مراجع درباره اطلاعات این متقاضیان انجام می شود.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هفتمین دوره 98

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دستگاه های اجرایی هفتمین دوره ، هنوز نامشخص است. زمان اعلام نتایج اولیه در همین صفحه اعلام می شود.

کارنامه نتایج اولیه آزمون بر روی پایگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار میگیرد. داوطلبان با استفاده از کد ملی و کد رهگیری بعد از ورود به قسمت پروفایل به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت. برای دریافت کارنامه می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید، و کارنامه خود را دریافت کنید.
سته از دواطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب مندرج در کارنامه آنان، عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» را ملاحظه می‌کنند، می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه به وب سایت اینترنتی دستگاه اجرایی مورد تقاضای خود، از مدارک مورد نیاز، زمان و مکان مراجعه جهت بررسی مدارک مطلع شوند و یا با شماره تلفن های موجود تماس بگیرند.

بعد از بررسی اطلاعات اصلاح شده داوطلبان، نتایج نهایی آزمون استخدام در اردیبهشت ماه منتشر می شود. برای دریافت کارنامه اولیه و اطلاع از مدارک لازم برای مراجعه حضوری، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید. 

click www.hrtc.ir – سایت استخدام دستگاه های اجرایی

حذف شرط: استخدام دستگاههای اجرایی 97 استخدام دستگاههای اجرایی

هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

هفتمین آزمون فراگیری دستگاه های اجرایی کشور در مهر ماه است. در دوره قبل تعداد 227.891 نفر در این آزمون شرکت کرده اند. حدود 105000 نفر از شرکت کنندگان زن و مابقی داوطلبان مرد بودند. حدود 15000 نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مدرک دیپلم داشته و مابقی شرکت کنندگان مدرم کاردانی و بالاتر دارند. افرادی که دارای مدرک دیپلم بودند ، فقط در آزمون عمومی شرکت کردند و آزمون اختصاصی ندارند.

تعداد نفرات پذیرفته شده و استخدامی در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی :

تعداد نفرات پذیرفته شده در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، از طریق دو آزمون کتبی و مصاحبه در هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی اعلام میگردد.

دستگاه های استخدام کننده از طریق آزمون دستگاه های اجرایی :

ششمین آزمون استخدامی کشور برای دستگاه های دولتی شامل :

وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان، سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، سازمان های امور مالیاتی، بهزیستی، تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک کشور، جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، حفاظت محیط زیست، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، شیلات، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران است.
سازمان جهاد دانشگاهی برگزار کننده این آزمون بود.

 

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید