زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 – 98

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه آزاد در بسیاری از رشته ها بدون کنکور دانشجو می پذیرد. اما از آنجا که ظرفیت دانشگاه ها محدود است برای این کار نیز روند های ثبت نام و اعلام نتایج طی می شوند.

در سال جاری و از مهر ماه سال 97 تغییری که در این روند ایجاد شد این بود که به هر داوطلب به جای یک انتخاب، حق انتخاب 20 رشته محل داده شد.

زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 به محض اعلام شدن از طریق همین صفحه اطلاع رسانی می شود. البته نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 در برخی مقاطع اعلام شده است.

همچنین داوطلبان می توانند از طریق تماس با سامانه صدای مشاور، درخواست اطلاع رسانی به محض اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور را نمایند.

 

 

 

نحوه مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98

طبق روال تمام ثبت نام ها و اعلام نتایج سال های اخیر دانشگاه آزاد، اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 97 – 98 نیز به صورت اینترنتی صورت می گیرد.

با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد و عمل کردن به روشی که در تصویر مشاهده می کنید می توانید نتایج ثبت نام بدون آزمون خود را پی گیری نمایید:

  • از تاریخ 97/08/05 اعلام نتایج دوره های بدون آزمون در مقاطع زیر براساس سوابق تحصیلی برای سال 97 اعلام شد:
  •  نتایج دوره بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد
  •  نتایج دوره بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
  •  نتایج دوره بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد
  •  نتایج دوره بدون کنکور مقطع کاردانی ناپیوسته  دانشگاه آزاد

مرحله اول: وارد سامانه اعلام نتایج ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.net شوید.

مرحله دوم: در هر مقطعی که ثبت نام نموده اید برای مشاهده نتایج روی یکی از گزینه های تصویر بالا کلیک نمایید به طور مثال برای اطلاع از نتایج ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته اولین لینک را انتخاب نمایید.

مرحله سوم: همانطور که در تصویر زیر می بینید ، برای مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور باید رمز و کد ملی خود را وارد نمایید:

مرحله چهارم : با وارد کردن کد امنیتی و انتخاب دکمه جستجو نتایج را مشاهده خواهید کرد و اگر رمز خود را گم کردیده اید می توانید رمز خود را بازیابی نمایید و یا برای سهولت در انجام کار ، مشاوره و کسب راهنمایی از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

اعلام نتایج نهایی ذخیره های آزمون سراسری سال 97

برای مشاهده نتایج نهایی ذخیره ها، گزینه آخر را انتخاب کنید. برای دسترسی به این قسمت نیز، نیاز به شناسه دانشگاه آزاد اسلامی که در ذیل کارنامه اولیه سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است و کد ملی خود دارید.

 

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

بسیاری از داوطلبان کنکور که در دو رشته مختلف در دو دانشگاه آزاد و سراسری پذیرفته شده اند، رشته و دانشگاه سراسری را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند و یا به هر دلیل در دانشگاهی که پذیرفته شده اند ثبت نام نمی کنند. به این شکل ظرفیت های خالی در اکثر رشته ها و دانشگاه های آزاد به وجود می آید که مطلع شدن از زمان تکمیل ظرفیت و استفاده از این فرصت می تواند سرنوشت بسیاری از داوطلبان را تغییر دهد.

تکمیل ظرفیت | راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزاد 97

از طرفی موضوع مهم دیگری که به ویژه داوطلبان کنکور گروه آموزشی تجربی باید به آن توجه ویژه داشته باشند این است که رشته های گروه آزمایشی تجربی معمولا پذیرش بدون کنکور ندارند. به همین دلیل اطلاع از زمان دقیق تکمیل ظرفیت و اطلاع از شرایط و رشته های تکمیل ظرفیت موضوع بسیار مهمی به شمار می رود.

برای آگاهی از اینکه در گروه آموزشی و رشته مورد نظر شما، پذیرش دانشجوی دانشگاه آزاد در سال 97 و سال های قبل تر چگونه بوده و برای پاسخ به هر گونه سوال و ابهامی، می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

 

برای تکمیل اطلاعات خود و مطرح کردن سوالات خود با مشاوران تحصیلی ما در تمامی مقاطع از طریق شماره تلفن های موجود در سایت اقدام کنید.

 

همچنین خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد می کنیم:

تحلیلی بر نحوه برگزاری کنکور 98

حذف کنکور هنر در سال 98 صحت دارد

زمان ثبت نام انتقال و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی 97

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید