زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 98 از طریق این اطلاعیه منتشر می گردد. مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد امسال نیز آغاز شد و داوطلبان بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته اقدام به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد نمودند. در حال حاضر مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به اتمام نرسیده است و ادامه خواهد داشت. زمان اعلام نتایج انتخاب رشته و دریافت نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ، هنوز تعیین نگردیده است.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نحوه دریافت نتایج

برای مشاهده تاریخ و زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد روی لینک زیر کلیک کنید:

زمان نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد98

نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه آزاد احتمالا در هفته سوم شهریور اعلام میشود، برای اطلاع از نتایج و یا ثبت اعتراض به نتایج از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید. در این مقاله نحوه دریافت نتایج نهایی دانشگاه آزاد را شرح خواهیم داد. دریافت نتایج نهایی صرفا به صورت اینترنتی می باشد؛ برای دریافت نتایج انتخاب رشته از سه روش می توان اقدام نمود، داوطلبان برای دریافت نتایج  انتخاب رشته به شماره پرونده و شماره داوطلبی و… نیاز خواهند داشت.

  • روش اول: با استفاده از شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه و سال تولد
  • روش دوم: با استفاده از شماره پرونده ،کد رهگیری و اطلاعات فردی داوطلب
  • روش سوم: با استفاده از شماره پرونده ، شماره سریال و اطلاعات فردی

برای اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی می توانند درصورت گم کردن و یا فراموش نمودن شماره پرونده و یا شماره داوطلبی ، برای دریافت کدهای مذکور – دریافت نتایج نهایی انتخاب رشته و ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

داوطلبان پذیرفته شده و پذیرفته نشده ، در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ، ملزم به انجام مراحل بعدی خواهند بود، یعنی داوطلبانی که در اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته مورد پذیرش قرار گرفته اند باید به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر مراجعه نموده و جهت تکمیل ثبت مراحل ثبت نام اقدام نمایند و داوطلبانی که در اعلام نتایج نهایی قبول نشده اند، می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت نمایند،توجه داشته باشید که داوطلبانی می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمایند که در کنکور حضور داشته اند و کارنامه اعلام نتایج برای آنها صادر شده باشد. داوطلبانی که مرحله اعلام نتایج انتخاب رشته پذیرفته شده باشند و در حال تحصیل در دانشگاه باشند و در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 97 نیز ثبت نام نمایند و مورد پذیرش قرار بگیرند، قبولی قبلی آن ها باطل خواهد شد و باید در رشته و دانشگاه جدید ادامه تحصیل دهند بنایراین در انجام ثبت نام تکمیل ظرفیت دقت نمایید توصیه ما به داوطلبان این است که حتما از خدمات مشاوره کارشناسان حرفه ای استفاده نمایند و با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایند کارشناسان مجرب صدای مشارور سال ها در این زمینه فعالیت داشته و راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در مهر ماه خواهد بود. داوطلبان می توانند جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند  ،کارشناسان ثبت نام تکمیل ظرفیت را برای داوطلبان انجام خواهند داد.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید