زمان اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹

اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ برای آن دسته از فارغ التحصیلان مقطع کاردانی که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. کنکور کارشناسی ناپیوسته در تاریخ جمعه ۱۴ شهریور ماه  ۱۳۹۹ به صورت هماهنگ توسط سازمان سنجش و آموزش کشور در سراسر کشور برگزار خواهد شد. در این مقاله تاریخ اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی را که اخیرا توسط سازمان سنجش اعلام شده است، مورد بررسی قرار می دهیم.

هر ساله دانشجویان مقطع کاردانی که تا شهریور ماه درس آن ها تمام می شود، به همراه دارندگان مدرک فوق دیپلم، در آزمونی سراسری برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی به رقابت می پردازند. این آزمون در تابستان برگزار شده و پذیرفته شدگان در این آزمون می توانند در سال تحصیلی آینده در دانشگاه های مورد نظر به تحصیلات خود ادامه دهند.

در بهمن ماه سال گذشته و به دلیلی شیوع ویروس کرونا تمامی دانشگاه ها و کلاس های در در آن ها تعطیل اعلام شده و در نتیجه زمان برگزاری آزمون های سراسری نیز به تعویق افتاده و با تاخیر برگزار خواهد شد. احتمال برگزاری با تاخیر چند هفته ای نیم سال اول تحصیلی سال 99 – 1400 نیز دور از ذهن نمی باشد.
حتی برخی از حدس و گمان های تایید نشده خبر از آغاز به تحصیل دانشجویان کارشناسی ناپیوسته از نیم سال دوم یا همان ترم بهمن در دانشگاه ها می دهند.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی که در آزمون کارشناسی ناپیوسته ۹۹ شرکت نموده اند، می توانند هر روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و جدیدترین اطلاعات را در این زمینه از مشاورین مجکوعه صدای مشاوران اخذ نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ در هفته سوم مهرماه می باشد.

مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹

مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹

شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ناپیوسته می توانند برای مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت و مشاهده کارنامه آزمون اقدام نمایند. مراحل دریافت کارنامه آزمون کارشناسی ناپیوسته که در هفته سوم مهر ماه منتشر خواهد شد به شرح زیر است.

  1. ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  2. انتخاب گزینه کاردانی به کارشناسی از منوی سمت راست
  3. انتخاب گزینه کارنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی
  4. ورود به پروفایل کاربری و مشاهده نتایج کنکور از طریق شماره پرونده و مشخصات فردی
  5. ورود به پروفایل کاربری و مشاهده نتایج آزمون از طریق شماره داوطلبی و مشخصات فردی

نحوه اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

در تمامی آزمون های سراسری تعدادی از داوطلبان پس از دریافت کارنامه و مشاهده اعلام نتایج، نسبت به رتبه و نتیجه آزمون معترض بوده و درخواست بازنگری در نتایج را دارند.  سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان امکان اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ را فراهم آورده است.  معترضین به نتایج این آزمون می بایست در بخش سیستم پاسخگویی سامانه اینترنتی سازمان سنجش با ذکر دلایل اعتراض درخواست بازنگری خود را ثبت نمایند.

داوطلبین پس از مشاهده کارنامه خود می توانند درخواست بازنگری خود را ثبت نموده و در صورت بروز اشتباه در اعلام نتایج، اعتراضات بررسی و کارنامه داوطلبین اصلاح خواهد شد.

شرکت کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته یا کاردانی به کارشناسی می توانند با تماس با مجموعه صدای مشاوران از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، اعتراض خود را به صورت تلفنی ثبت نمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید