زمان اعلام نتایج آزمون وکالت 97 + نتایج آزمون وکالت

روش دریافت شماره داوطلبی آزمون وکالت 97

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون وکالت 97 + نتایج آزمون وکالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت 97 از تاریخ 97/10/30 آغاز شد. نتایج آزمون وکالت را در همین صفحه مشاهده نمایید و یا برای دریافت نتایج با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. مطابق اعلام رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا ، اعلام نتایج آزمون وکالت منتشر شد. اعلام نتایج آزمون وکالت با تعیین و تایید سهمیه ایثارگران مرتبط است و دارای ارتباط با سازمان سنجش اتحادیه نمی باشد.

تاریخ خبر:  97/11/07 :

پاسخنامه رسمی آزمون وکالت 97 منتشر شد. نتایج آزمون وکالت سال 97 را در این صفحه مشاهده کنید. تاریخ دقیق آن با تعامل اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و سازمان سنجش کشور مشخص شد. برای دریافت دفترچه سوالات آزمون وکالت و پاسخنامه- کلید سوالات آزمون وکالت لینک های زیر را انتخاب کنید:

آزمون وکالت دانلود دفترچه سوالات آزمون وکالت 97

آزمون وکالت دانلود کلید سوالات آزمون وکالت 97

نحوه و زمان اعلام نتایج آزمون وکالت 97

نحوه اعلام نتایج آزمون وکالت به صورت اینترنتی و با مراجعه به نشانی sanjesh.org می باشد. می توانید نتایج آزمون وکالت را در همین صفحه مشاهده کنید و یا برای دریافت اعلام نتایج وکالت و دریافت نتایج آزمون وکالت سال 97 از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند.

در آزمون وکالت سال جاری ۷۲۶۱۶ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۲۴۶۰۴ نفر زن و ۲۹۰۱۲ نفر مرد میباشند.

داوطلبان گرامی می توانند برای دریافت و مشاهده نتایج آزمون وکالت به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و یا برای دریافت کارنامه نتایج آزمون وکالت از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

 

ظرفیت پذیرش کانون های وکلا 97 + قبول شدگان ظرفیت کانون وکلا

نتایج آزمون وکالت اعلام شد و داوطلبان می پرسند بعد از مشاهده نتایج از کجا بفهمیم قبول شده ایم یا خیر ؟ بعد از مشاهده نتایج آزمون وکالت در همین صفحه، لازم است با توجه به جدول اعلام ظرفیت پذیرش کانون های وکلا و سهمیه های موثر ، رتبه خود را با ظرفیت های اعلام شده مقایسه کنید برای مشاهده جدول ظرفیت های کانون های وکلا روی لینک زیر کلیک کنید:

آزمون وکالت جدول ظرفیت پذیرش کانون های وکلا 97

خبر خوش عیسی امینی برای «لب‌مرزی‌»های آزمون وکالت کانون مرکز: تکمیل‌ظرفیت این کانون طبق روال سال های گذشته خواهد بود

راهنمای نحوه مشاهده نتایج آزمون وکالت 97

برای مشاهده نتایج آزمون وکالت که در نشانی sanjesh.org منتشر شده است روی پنجره اعلام نتایج که همینجا مشاهده می کنید کلیک نمایید و وارد صفحه اعلام نتایج شوید. اعلام نتایج وکالت صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود ، برای مشاهده نتایج آزمون وکالت 2 روش وجود دارد:

آزمون وکالت برای دریافت شماره داوطلبی آزمون وکالت 97 کلیک کنید

  • روش اول: با استفاده از شماره داوطلبی و شماره شناسنامه (شماره داوطلبی آزمون در کارت درج گردیده است).
  • روش دوم: برای دریافت نتایج آزمون از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید و نتایج آزمون وکالت را دریافت نمایید.

 

توجه!

برای دریافت نتایج روی پنجره زیر کلیک کنید:

اعلام نتایج آزمون وکالت

 

حذف سه سوال از آزمون وکالت 97

سه سوال از آزمون وکالت حذف شده است برای اطلاع از سوالات حذف شده آزمون وکالت و نحوه محاسبه نمره سوالات حذف شده آزمون لینک زیر را انتخاب کنید:

آزمون وکالت حذف سوالات و نحوه محاسبه نمره آزمون وکالت 97

 

مهلت اعتراض به نتایج آزمون وکالت 97

داوطلبان آزمون وکالت، شما می توانید برای ثبت و تهیه اعتراض به آزمون وکالت از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

هم زمان با اعلام نتایج این آزمون شیوه اعتراض داوطلبان به نمره خود نیز اعلام شده است، شیوه اعتراض با سال های گذشته متفاوت است و اعتراض به نمره ها مستقیماً به سازمان سنجش آعلام می شود. بنابراین شرکت کنندگان آزمون از 30دی ماه به مدت  5 روز مهلت دارند تا هرگونه سؤال و اعتراض درباره نمره‌های آزمون را مطرح کنند. سایر سؤالات درخصوص شرایط و ضوابط آزمون، همچنان می‌بایست صرفاً به صورت کتبی به کانون محلی اعلام شود و نتیجه رسیدگی نیز از طریق کانون محلی پاسخ داده خواهد شد.

پیروی نامه ارسالی مرتضی شهبازی‌نیا در یکم بهمن‌ ماه با قید «مهم- آنی» به رؤسای تمامی کانون‌های وکلای دادگستری کشور ارسال کرده است، داوطلبان آزمون امسال چنانچه درخصوص نمره مندرج در کارنامه خود سؤال یا اعتراضی دارند لازم است، مراتب اعتراض را صرفاً از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کنند.

داوطلبانی که مدعی عدم اعمال سهمیه ایثارگری هستند باید موضوع را کتباً به کانون مربوطه اعلام کنند تا پس از مهلت پنج روزه از تاریخ انتشار کارنامه، کانون مربوطه مورد را جهت پیگیری به اتحادیه ارسال کند.

نکته شایان توجه آن که بنابر اعلام رئیس اسکودا، چنانچه داوطلبی مدعی عدم اعمال سهمیه ایثارگری در کانونی باشد، تا تعیین تکلیف وضعیت داوطلب مذکور از اعلام نتایج نهایی ایثارگران خودداری می شود.

داوطلبان آزمون وکالت، شما می توانید برای ثبت و تهیه اعتراض به آزمون وکالت از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

داوطلبان گرامی آزمون وکالت ، برای دریافت نتایج آزمون وکالت 97 می توانند با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون وکالت 97 + نتایج آزمون وکالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید