زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی ۹۹

زمان استخدام نیروی انتظامی ۹۹

جهت مشاوره در زمینه زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی ۹۹ اعلام شد. متقاضیانی که قصد استخدام در نیروی انتظامی را به صورت درجه داری دارند، می بایست در زمان مقرر و تعیین شده نسبت به ثبت نام در این ارگان اقدام نمایند.

نیروی انتظامی هرساله برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به استخدام درجه داری از میان واجدین شرایط می نماید. متقاضیان می بایست در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در این آزمون استخدامی اقدام نمایند. متقاضیان می بایست از شرایط و ضوابط خدمت در نیروی انتظامی اطلاع داشته و واجد شرایط این ثبت نام باشند.

این ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی انجام شده و پس از اطلاعیه نیروی انتظامی در مورد زمان استخدام منتشر می کند به سایت ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی مراجعه کرده و فرم مورد نیاز را پر کنند.

 داوطلبین گرامی می توانند هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با مشاورین سایت صدای مشاوران به صورت تلفنی ارتباط برقرار کرده و در جریان جزئیات و زمان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی ۹۹ قرار بگیرند.

زمان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی ۹۹

زمان ثبت نام استخدام درجه داری نیروی انتظامی ۹۹ بر اساس اطلاعیه این سازمان منتشر کرد از تاریخ ۳۰ فروردین لغایت ۲۰ اردیبهشت ۹۹ تعیین شده است. متقاضیان با مراجعه به سایتی که در ادامه ذکر می شود می توانند نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم استخدامی اقدام نمایند. ثبت نام استخدامی نیروی انتظامی از طریق سایت گزینش و استخدام این سازمان صورت پذیرفته و داوطلبان واجدین شرایط می‌توانند ثبت نام خود را نهایی نمایند.

علاوه بر شرایط عمومی استخدام مانند ایرانی بودن، عدم اعتیاد و مواد مخدر، عدم وجود سوء پیشینه کیفری موثر، اعتقاد عملی به دین اسلام و قانون اساسی کشور شرایط اختصاصی خاصی را نیز برای استخدام درجه داری این سازمان مشخص نموده است، که از مهمترین آنها می توان به به موارد زیر اشاره کرد.

داوطلبین ثبت نام در این آزمون استخدامی می‌بایست دارای مدرک تحصیلی دیپلم در یکی از رشته های نظری فنی حرفه ای و کاردانش باشند.

چنانچه داوطلبان دارای مدارکی ای بالاتر از دیپلم مانند کاردانی، کارشناسی و یا بالاتر باشند، ثبت نام آنها بلا اثر بوده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اولویت استخدام با بسیجیان فعال، خانواده‌های ایثارگران و شهدا، نخبگان علمی و ورزشی و فرهنگی و همچنین افرادی است که دوره خدمت ضرورت را پشت سر گذاشتند و دارای کارت پایان خدمت می باشند.

برای ورود و ثبت نام در سایت استخدام نیروی انتظامی ۹۹ کلیک کنید

جهت مشاوره در زمینه زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید