رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور دکتری

رفع نقص کارت ورود به جلسه دکتری

جهت مشاوره در زمینه رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بسیاری از داوطلبان و متقاضیانی که در کنکور دکتری 99 ثبت نام کرده اند، پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکترا متوجه وجود نقایصی در این کارت شده و درصدد رفع آن برخواهند آمد. در این مقاله بر اساس آخرین اطلاعیه سازمان سنجش که در تاریخ 15 تیرماه سال 1399 اعلام شد، رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور دکتری مورد بررسی قرار گرفته و روش انجام ویرایش و اصلاحات بر روی این کارت را توضیح خواهیم داد.

براساس اعلام سازمان سنجش آزمون ورودی دوره دكتری سال 99 از ساعت 8:00 روز پنجشنبه 99/4/26 در 60 شهرستان مختلف كشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی كارت شركت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

 زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

 زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

كارت‌ ورود به جلسه آزمون دکتری كليه‌ داوطلبان‌ از تاریخ دوشنبه 99/04/23 برای مشاهده و پرينت بر روی پايگاه اطلاع ‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان‌ متقاضی شركت‌ در آزمون‌، برای پرينت كارت شركت در آزمون بايد در زمان تعيين شده به درگاه اطلاع ‌رسانی مذكور مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و يا اطلاعات ثبت‌ نامی (شماره پرونده و كد پيگيری) از كارت شركت در آزمون پرينت تهيه نمايند و براساس تاريخ و آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمايند.

بديهی است كه براي شركت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملی يا اصل شناسنامه عكس دار و ارائه آن الزامی است. ضمنا ساير اطلاعات ديگر در برگ راهنمای شركت در آزمون كه همزمان با كارت شركت در آزمون دکتری بر روی درگاه اين سازمان قرار گرفته قابل پرينت و دريافت می باشد.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور دکتری

آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت ورود به جلسه کنکور دکتری بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره 2 که در دفترچه ثبت نام آزمون دکترا درج شده است می ‌باشد و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در كارت شركت در آزمون بايستی براساس توضيحات بند «د» دفترچه  ثبت نام (تذكرات مهم) اقدام نمایند.

در صورت نياز از ساعت 8:30 الي 12:00  صبح و از ساعت 14:00 الي 18:00 بعدازظهر يكی از روزهای سه‌شنبه مورخ 99/04/24 و يا چهارشنبه مورخ 99/04/25 به حوزه‌هاي‌ رفع نقص كارت مراجعه نمايند.

نحوه برگزاری کنکور داوطلبان مبتلا به کرونا

نحوه برگزاری کنکور داوطلبان مبتلا به کرونا

نحوه برگزاری کنکور داوطلبان مبتلا به کرونا در مقطع دکتری توسط سازمان سنجش اعلام شد. به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است.

این داوطلبان لازم است از روز جمعه مورخ 99/04/20 لغایت شنبه مورخ 99/04/21 با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. بدیهی است این سازمان با توجه به پیش بینی های بعمل آمده برای این داوطلبان در بیمارستان و یا در محل امنی که وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد نمود، آزمون برگزار خواهد کرد.

مشاورین مجموعه صدای مشاوران با آرزوی سلامتی برای شما می توانند درخواست ها برای آزمون افراد مبتلا به کرونا را بر اساس شیوه نامه سازمان سنجش ثبت نمایند.

می توانید با مشاورین ما از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید