رفع مشکل کند بودن برنامه شاد

رفع مشکل کند بودن برنامه شاد

جهت مشاوره در زمینه رفع مشکل کند بودن برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به اعتراضات بیشمار والدین و دانش آموزان و حتی معلم های عزیز در ارتباط با کند بودن برنامه شاد، بر آن شدیم تا دلایل کند بودن و سرعت کم این برنامه را بررسی نموده و برای افزایش سرعت و رفع مشکل کند بودن برنامه شاد راه کار هایی ارائه نماییم. در این مقاله با ما همراه باشید.

کند بودن برنامه شاد

کند بودن یک برنامه در سراسر دنیا می تواند دلایل بیشماری داشته باشد چه برسد به آن که این برنامه در ایران برنامه نویسی شده باشد و سرور آن در ایران باشد! برنامه های ایرانی به دلیل بودجه کم برنامه نویسی و نداشتن سروری قدرتمند با پهنای باند زیاد، اکثرا دارای سرعت کمتری نسبت به نمونه های خارجی می باشند. برنامه شاد نیز از این دسته مستثنی نیست. در این بخش دلایل کند بودن شبکه شاد را نام برده و برای رفع مشکل کند بودن برنامه شاد، راه کار هایی ارائه می دهیم.

سرور ضعیف برنامه شاد

حدود 10 میلیون دانش آموز در شاد عضو هستند و از این برنامه برای درس خواندن و شرکت در کلاس ها و ارسال تکالیف درسی خود استفاده می نمایند که همگی از کند بودن شبکه شاد شکایت دارند. یکی از دلایل کند بودن برنامه شاد این است که این برنامه سرور قوی و قدرتمندی در ایران ندارد و به همین دلیل توانایی پذیرش این همه کاربر به صورت یک جا را نخواهد داشت. همین امر سبب می شود سرعت اپلیکیشن شاد به شدت پایین آمده و کند باشد و گاها باعث خروج و پرت شدن ناگهانی کاربر از برنامه شود.

سرور ضعیف برنامه شاد

راه حل: برای رفع مشکل کند بودن برنامه شاد کاری از دست کاربران بر نمی آید و تنها برنامه نویسان و سازندگان این برنامه می توانند با ارتقاء دادن سرور و رفع مشکلات برنامه نویسی آن، سرعت آن را افزایش دهند.

استفاده از وی پی ان

در ایران ورود آی پی (IP) خارجی ( غیر ایرانی ) به برنامه ها و سایت های داخلی ممنوع است و در مواردی که این کار مانعی ندارد نیز سرعت برنامه یا سایت مورد نظر در هنگام ورود و استفاده، بسیار کند می شود.  استفاده از فیلترشکن یا وی پی ان به دلیل تغییر آی پی شما می تواند به شدت سرعت شما در سایت ها و برنامه داخلی مانند نرم افزار شاد را کند نماید.

استفاده از وی پی ان

راه حل: برای رفع مشکل کند بودن اپلیکیشن شاد، در هنگام ورود به برنامه فیلترشکن خود را خاموش نموده و سپس نسبت به ورود به برنامه شاد اقدام نمایید.

سرعت کم اینترنت

یکی از دلایلی که سرعت ورود شما به شاد و استفاده از امکانات این برنامه را کاهش می دهد می تواند سرعت کم اینترنت شما باشد. در صورتی که سرعت برنامه شاد بسیار کند باشد، این امکان وجود دارد که سرعت کلی اینترنت شما مشکل پیدا کرده باشد.

راه حل: با شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید و مشکل خود را بگویید. در صورتی که ایراد از سمت آن ها باشد یا این که مودم یا سیم کارتتان خرابی داشته باشد، آن ها برای رفع مشکل کند بودن برنامه شاد شما اقدام می نمایند.

استفاده از مرورگر Opera

هنگام استفاده از مرورگر Opera آی پی شما تغییر کرده و به آی پی خارج از ایران تبدیل می شود. همین امر سبب می شود که همانند مشکل استفاده از فیلترشکن، سرعت شما کند شود. افرادی که از نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد استفاده می نمایید دچار مشکل کند بودن شبکه شاد می شوند.

استفاده از مرورگر Opera

راه حل: برای رفع مشکل کند بودن برنامه شاد خود می توانید از مرورگر های دیگری مانند Chrome و fire fox برای ورود به نسخه تحت وب برنامه شاد بدون کند شدن سرعت استفاده نمایید.

تازه بودن برنامه شاد

نرم افزار شاد به تازگی برنامه نویسی شده و در دسترس عموم قرار کرقته است و هنوز یک سال نیز عمر مفید ندارد، بنابراین واضح است که مشکلات بسیاری مانند کند بودن سرعت و یا خارج شدن ناگهانی از برنامه شاد برایتان به وجود بیاید.

راه حل: برای رفع مشکل کند بودن برنامه شاد کمی صبر کنید تا سازندگان این برنامه با کمک آزمون و خطا و تجربه های بیشتر، نسبت به رفع مشکلات آن اقدام نمایند. همان طور که ورژن دومی که از اپلیکیشن شاد در دسترس قرار گرفت، بهتر از ورژن و نسخه قبلی آن بود، احتمالا در نسخه های بعدی آن نیز مشکلات این نسخه مانند کند بودن سرعت برنامه شاد، حل خواهد شد.

رفع مشکل کند بودن شاد

برنامه شاد که به علت کند بودن و سرعت کم آن شکایات و اعتراضات بسیاری را کسب کرده است، قابلیتی برای افزایش سرعت و رفع مشکل کند بودن شاد دارد که در ادامه به آن می پردازیم. این تکنیک برای حل مشکلات نرم افزار شاد برای بارگزاری سریع ‌تر و آسان فیلم ‌ها توسط معلمان عزیز و دانلود سریع‌تر و آسان آن توسط دانش‌آموزان می باشد. با انجام یک سری تنظیمات در نرم افزار شاد خود می توانید سرعت این برنامه را افزایش دهید.

جمع بندی

در این مقاله راجع به رفع مشکل کند بودن سرعت برنامه شاد صحبت کردیم و ضمن بررسی مشکلات و دلایل کند بودن این اپلیکیشن، راه حل رهایی از این مشکلات را نیز اعلام کردیم. در صورتی که راجع به دیگر مشکلات این نرم افزار دچار مشکل شدید، مقالات زیر را مطالعه نمایید.

برای رفع مشکل کند بودن شبکه شاد چه کار کنیم؟

دستور العمل های این مقاله را دنبال نمایید تا سرعت شما در شاد بیشتر شود.

آیا می توان ببا فیلترشکن وارد شاد شد؟

بله اما سرعت شما کند تر می شود.

جهت مشاوره در زمینه رفع مشکل کند بودن برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید