رشته های دانشگاه افسری علوم انتظامی امین 98 – 99

دانشگاه علوم انتظامی امین

جهت مشاوره در زمینه رشته های دانشگاه افسری علوم انتظامی امین 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 رشته های دانشگاه افسری علوم انتظامی امین 98 – 99 در مقاطع مختلف حدود 23 رشته است . دانشگاه علوم انتظامی امین دارای شش دانشکده تخصصی، یک مجتمع آموزش عالی ویژه آموزش پلیس زن و پنج مرکز آموزشی است. این دانشگاه با 31 گروه آموزشی و 23 رشته تحصیلی با 29 گرایش در مقاطع تحصیلی کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری مشغول فعالیت است 

کل دانشجویان در مقطع کاردانی و کارشناسی 21 واحد به غیر از دروس مصوب وزارت علوم ، دروس نظامی پاس می کنند . همچنین دروس مهارتی از قبیل شنا ، آموزش رانندگی ، آمادگی جسمانی، دفاع شخصی و… را کلیه دانشجویان مصوب باید در طول دوره طی کرده و گواهینامه مربوط را اخذ کنند . به غیر از دوره های مصوب، دوره های داخلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد برای ارتقای سطح علمی کارکنان نیروی انتظامی (از طریق کنکور داخلی) برگزار می شود و همچنین برای کارکنان بدو استخدام که دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر هستند و به آنان «دانش آموخته» اطلاق می شود به مدت حداقل یک ترم و حداکثر دو ترم در مرکز آموزش علوم پایه انتظامی (نصر) و دیگر دانشکده ها دوره های مقدماتی، عمومی و تخصصی برگزار می شود. .

دانشکده های دانشگاه افسری علوم انتظامی امین 98 – 99

1- دانشکده فرماندهی و ستاد 

2 – دانشکده علوم و فنون اطلاعات و آگاهی 

3- دانشکده علوم و فنون راهنمایی و رانندگی 

4- دانشکده علوم و فنون مرزی 

5- دانشکده علوم فنون اداری و پشتیبانی 

6- مرکز آموزش بین المللی پلیس 

7- مرکز آموزش عالی عقیدتی و سیاسی 

8-مجتمع آموزش عالی زنان پلیس ( کوثر ) 

رشته های دانشگاه افسری علوم انتظامی امین سال 98

رشته دانشکده فرماندهی و ستاد 

این دانشکده دارای 3 رشته فرماندهی و مدیریت انتظامی، مدیریت عملیات انتظامی و مدیریت پشتیبانی انتظامی می باشد . همچنین این دانشکده در برگزاری دوره های کارشناسی ارشد سایر رشته ها را برعهده دارد. و دوره های دکتری در سه رشته پیشگیری انتظامی ، مدیریت ترافیک و جرم یابی در این دانشکده برگزار می شود.

رشته دانشکده علوم و فنون اطلاعات و آگاهی 

این دانشکده دارای سه رشته کشف علمی جرایم در مقاطع کاردانی و کارشناسی و رشته اطلاعات در مقطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد و رشته علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد . 

رشته دانشکده علوم و فنون مرزی 

این دانشکده در مقطع کاردانی دارای رشته عملیات راهور گرایش عملیات ترافیکی ، و خدمات فنی راهور گرایش خدمات فنی راهور ، در مقطع کارشناسی علاوه بر عملیات راهور و خدمات فنی راهور ، رشته مهندسی ترافیک را ارائه می دهد. در مقطع کارشناسی ارشد رشته های عملیات راهور و مهندسی ترافیک را ارائه می دهد. 

رشته دانشکده علوم فنون اداری و پشتیبانی

این دانشکده در مقطع کارشناسی ارشد دارای رشته مدیریت آموزشی ، مدیریت دولتی ، و رشته عقیدتی در گرایش های معارف و سیاسی می باشد و در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت منابع انسانی و رشته عقیدتی می باشد . همچنین در مقطع کارشناسی ناپیوسته داخلی دارای رشته اداری گرایش مدیریت منابع انسانی و رشته عقیدتی می باشد .

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری علوم انتظامی امین سال 98 ( افسر محصل )

ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی با عنوان افسر محصل را فارغ التحصیلان رشته های نظری و محصلین سال دوازدهم نظام جدید می توانند از تاريخ 1397/07/08 لغايت 1397/08/30 اقدام به ثبت نام نمایند . از طریق سایت gozinesh . police .ir شرایط عمومی و اختصاصی را مطالعه نمایند و در صورت داشتن شرایط لازم مراحل ثبت نام اینترنتی را انجام دهند. در پایان ثبت نام ، کد رهگیری داده می شود . که به منزله تکمیل مراحل ثبت نام می باشد . پس از ثبت نام نیاز به مراجعه حضوری ندارد . از بین ثبت نام شدگان با توجه به اطلاعات ثب نامی ، فراخوان صورت می گیرد . به متقاضیانی که تماس می گیرند . شرکت در  مصاحبه ، معاینات و امتحان کتبی ضرورت دارد. 

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری علوم انتظامی امین سال 98

1-حداقل سن 18 سال و حداکثر (بااحتساب همه شرایط ارفاقی ) 25 سال می باشد. داشتن کارت پایان خدمت یا عضویت فعال بسیج ، همچنین خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی جز شرایط ارفاقی محسوب می شود . 

2-حداقل معدل برای داوطلبان ۱۴ می باشد .

3-حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می باشد

متقاضیانی که دارای مدرک کاردانی و بالاتر هستند . مجاز به ثبت نام نمي باشند . شاغلین ناجا که نمتقاضی ثبت نام افسر محصل هستند برای ثبت نام بایستی به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم انتظامی امین مراجعه نمایند . 

منابع آزمون کتبی دانشگاه افسری علوم انتظامی 

منابع آزمون عبارت اند از: فرهنگ ومعارف اسلامي ، ادبيات فارسي ، زبان انگليسي ، زبان عربي ، تست هوش و اطلاعات عمومي

متقاضیان ثبت نام در صورت بروز هرگونه مشکل و یا طرح سوال از ساعت 8:30 صبح الی 12 و بعداز ظهر از ساعت 14 الی 17 بجز ایام تعطیل با شماره تلفن های 73046911 ، 73046912 ، 73046913 می توانند تماس حاصل نمایند. 

جهت مشاوره در زمینه رشته های دانشگاه افسری علوم انتظامی امین 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید