رشته های دانشگاهی مناسب برای خانم ها

رشته های دانشگاهی مناسب برای خانم ها

جهت مشاوره در زمینه رشته های دانشگاهی مناسب برای خانم ها

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

درحا حاضر تنوع رشته های دانشگاهی بسیار زیاد می باشد، ولی سوالی که وجود دارد این است که رشته های دانشگاهی مناسب برای خانم ها کدام رشته ها هستند. حقیقت این است که نمی توان به قطع لیستی به عنوان رشته های مناسب خانم ها و لیستی شامل رشته های نامناسب برای خانم ها اراه داد. خانم ها نیز مانند آقایان دارای توانایی های روحی و ذهنی مختلفی هستند و بسته به میزان توانایی ذهنی، روحی و جسمانی می توانند انتخاب رشته کنند. البته این موضوع برکسی پوشیده نیست که مغز اغلب خانم ها توانایی هایی متفاوت با اغلب آقایان دارد، به طور مثال اغلب خانم ها بیشتر از توانایی نیمکره راست مغزشان استفاده می کنند که مربوط به فعالیت های خلاقانه و هنری، احساسی ، دقت کردن به جزئیات مسائل ، انجام دادن چند کار به طور همزمان و … می باشد. با توجه به این موضوع رشته های دانشگاهی مناسب برای خانم ها را به طور عمومی ، معرفی می کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد انتخاب بهترین رشته دانشگاهی را دارید، حتما با کارشناسان حرفه ای که سالها در این زمینه فعالیت داشته اند، مشورت کنید و با توجه به علایق، توانایی ها و روحیات ، بازار کار ، محیط های کاری و میزان درآمد در هر شغل ، بهترین و پردرآمدترین رشته دانشگاهی را آگاهانه انتخاب کنید.

جهت مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

رشته های دانشگاهی مناسب برای خانم ها

به طور کلی رشته هایی دانشگاهی مناسب برای خانم ها که با توانایی های عمومی و ساختار مغزی اغلب خانم ها تناسب دارد، شامل رشته های زیر است:

رشته های هنری :

رشته های هنری نیازمند توانایی استفاده از بخش راست مغز است، برای موفقیت در رشته های هنری خلاقیت و شکستن چارچوب های ذهنی محدود ، مورد نیاز است. اگر فردی چپ مغز و کاملا منطقی باشد ، طبق چارچوب قوانین مشخص فکر میکند و تصمیم می گیرید، انجام کارهای هنری که نیاز به تجسم خلاق دارد، برای چنین فردی واقعا عذاب آور است. به همین علت بیشتر داوطلبان رشته های هنری نظیر نقاشی، طراحی دوخت، گریم ، گرافیک و … را خانم ها تشکیل می دهند.

رشته های علوم انسانی و گروه تجربی

سایت payscale اطلاعاتی آماری در زمینه درآمد سالانه زنان و رشته های تحصیلی ارائه می دهد، طبق آماری که اعلام کرده ، زنان در رشته های گروه علوم انسانی و گروه علوم تجربی در دانشگاه عملکرد بسیار خوبی داشته و در بیش از سایرین در رشته های پزشکی ، پرستاری، مراقب از سالمندان و ورزش درمانی، متخصص زنان، روانشناسی و مدیریت بازرگانی، مدیریت فروش ، مدیریت بیمه ، مدیریت سلامتی و بهداشت، مدیریت منابع انسانی و روابط عمومی ، وکالت و مدیریت ارزیابی و تحلیلی ، موفق عمل کرده و در این رشته ها درآمد بالایی، نسبت به آقایان کسب نموده اند. اغلب خانم ها در سطح جهانی تمایل دارند در زمینه رشته تحصیلی خود فعالیت نمایند.

رشته های مهندسی

رشته های مهندسی مناسب خانم ها چه رشته هایی هستند؟؟ در سال های اخیر خانم ها با توجه به علاقمندی به کسب استقلال اجتماعی و اقتصادی، استقبال بسیاری از رشته های مهندسی کرده اند، ولی حقیقت این است که در برخی از رشته های مهندسی جذب و استخدام نیروی خانم کم است و یا خانم ها صرفا به گرفتن مدرک اکتفا می کنند و بعد از اطلاع از شرایط و محیط های کار در زمینه رشته تحصیلی خود، ترجیح می دهند فعالیت شغلی مرتبط با رشته دانشگاهیشان، نداشته باشند، به طور مثال رشته مهندسی برق، یا تکنسین برق … .

خانم هایی که نیمکره چپ مغزشان فعال تر است و از محاسبات ریاضی و تحلیل های منطقی لذت می برند و علاقمند به تحصیل در رشته های مهندسی هستند، رشته های مرتبط با تکنولوژی و کامپیوتر برای این گروه مناسب تر خواهد بود. یکی دیگر از رشته های مهندسی مناسب برای خانم ها رشته مهندسی معماری است، برای موفقیت در این رشته نیاز به محاسبات ریاضی و خلاقیت دارید.

در آخر مجددا تاکید می کنیم که مناسب ترین رشته برای هر شخص با توجه به خصوصیات شخصیتی و توانایی های ذهنی ، مشخص می شود بنابراین ، پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد انتخاب بهترین رشته دانشگاهی را دارید، حتما با کارشناسان حرفه ای که سالها در این زمینه فعالیت داشته اند، مشورت کنید و با توجه به علایق، توانایی ها و روحیات ، بازار کار ، محیط های کاری و میزان درآمد در هر شغل ، بهترین و پردرآمدترین رشته دانشگاهی را آگاهانه انتخاب کنید.

جهت مشاوره در زمینه رشته های دانشگاهی مناسب برای خانم ها

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید