رتبه لازم برای دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان

رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از رتبه لازم برای دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان مطلع می شوید. سهمیه بومی گزینی در پذیرش دانشگاه فرهنگیان موثر است. دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان,رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان,رتبه لازم برای تربیت معلم,حداقل رتبه برای دانشگاه فرهنگیان,رتبه قبولی برای دبیری رشته انسانی,نمونه کارنامه قبول شدگان دانشگاه فرهنگیان,رتبه لازم برای قبولی دبیری زبان انگلیسی,رتبه قبولی تربیت معلم منطقه 3,پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال 97

برای ورود به دانشگاه فرهنگیان و تحصیل در رشته دبیری علوم اجتماعی از طریق ثبت نام در کنکور سراسری 1401 اقدام نمایید، بعد از قبولی در انتخاب رشته، دانشگاه فرهنگیان داوطلبان را به مرحله مصاحبه و گزینش دعوت خواهد کرد و پذیرفته شدگان نهایی ،  افرادی خواهند بود که در مصاحبه قبول شده و واجد شرایط تحصیل در این دانشگاه باشند در این صفحه از رتبه لازم برای قبولی دبیری علوم اجتاعی دانشگاه فرهنگیان و شرایط تحصیل در دانشگاه فرهنگیان مطلع خواهید شد.

داوطلبان گرامی کنکور می توانند برای مشاوره و اطلاع از رتبه لازم برای دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، در کنکور 1401 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

رتبه قبولی دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان 1401

رتبه قبولی دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان را در جدول پایین مشاهده می کنید توجه داشته باشید که رتبه لازم برای قبولی در هر سال متفاوت است ، و تعداد شرکت کنندگان کنکور ، تراز داوطلبان ، ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بستگی دارد. توصیه ما به داوطلبان عزیزی که علاقمند به تحصیل در رشته دبیری علوم اجتماعی می باشند این است که حتما برای مشاوره در مورد رتبه مورد نیاز برای قبولی این رشته در دانشگاه فرهنگیان با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

یکی دیگر از روش های اطلاع از رتبه قبولی لازم برای رشته دبیری علوم اجتماعی ، استفاده از نرم افزار رایگان تخمین رتبه کنکور سراسری است که حاوی کارنامه های کنکور دوره های قبلی می باشد؛ برای دریافت نرم افزار رایگان تخمین رتبه کنکور روی لینک زیر کلیک کنید:

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 1401

 

رتبه های قبولی دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در کنکور

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه شهر رشته قبولی
3176 604 منطقه 3 پسر كلاله دبيري علوم اجتماعی – دانشگاه فرهنگيان -پرديس شهيدبهشتي مشهد – تربيت معلم-بومي استان گلستان
1765 266 منطقه 3 پسر خدابنده دبيري علوم اجتماعی – دانشگاه فرهنگيان -پرديس شهيدمقصودي همدان – تربيت معلم-بومي استان قزوين
6478 1605 منطقه 3 پسر خواف دبيري علوم اجتماعی – دانشگاه فرهنگيان -پرديس شهيدبهشتي مشهد – تربيت معلم-بومي استان خراسان رضوی
3978 821 منطقه 3 دختر نورآباد دبيري علوم اجتماعی – دانشگاه فرهنگيان -پرديس فاطمه الزهرا اصفهان – تربيت معلم-بومي استان لرستان
3578 696 منطقه 3 دختر الشتر دبيري علوم اجتماعی – دانشگاه فرهنگيان -پرديس فاطمه الزهرا اصفهان -تربيت معلم-بومي استان لرستان

شرایط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان 1401

ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان، به صورت نیمه متمرکز انجام می پذیرد و داوطلبان بعد از قبولی در کنکور سراسری و کسب رتبه قبولی ،ملزم به انجام مصاحبه معاینه و آزمون علمی و علمی و کسب نمره قبولی می باشند.

هر ساله دانشگاه فرهنگیان چندین هزار نفر دانشجو با مدرک دیپلم و مهارت آموز از لیسانس را پذیرش می کند که معمولا کمتر از نیمی از آنها خانم هستند. برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید:

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1401

اطلاع از شرط سنی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم برای داوطلبان کنکور 1401 از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد، زیرا پیش از برنامه ریزی برای مطالعه و پذیرش در این دانشگاه، لازم است،محدودیت سنی دانشگاه فرهنگیان را یکی از مهمترین شرایط است در نظر داشته باشند. برای اطلاع از شرایط سنی پذیرش رشته دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان روی لینک زیر کلیک کنید:

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان

شرط معدل در دانشگاه فرهنگیان

برای اطلاع از شرط حداقل معدل در دانشگاه فرهنگیان روی لینک زیر کلیک کنید:

شرط حداقل معدل دانشگاه فرهنگیان 

داوطلبان گرامی کنکور می توانند برای مشاوره و اطلاع از رتبه لازم برای دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، در کنکور 1401 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید