راهنمای ورود به کلاس الکترونیکی در سامانه ی ایلرن

ورود به سامانه ایلرن

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ورود به کلاس الکترونیکی در سامانه ی ایلرن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله راهنمای ورود به کلاس الکترونیکی در سامانه ی ایلرن را مشاهده خواهید کرد. گام به گام ورود به سامانه ایلرن را می توانید در ادامه مشاهده نمایید. سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران و یا به اختصار ایلرن با نشانی auth.ut.ac.ir به منظور استفاده از کلاس های مجازی و الکترونیکی طراحی شده است.

راهنمای استفاده از سامانه ایلرن

سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران یا به اختصار سامانه ایلرن به منظور استفاده از کلاس های مجازی و الکترونیکی طراحی شده است و نام آن سامانه ایلرن می باشد. در زیر برای شما لینک ورود به نرم افزار های مشخص شده قرار گرفته است. شما می توانید نرم افزار های موجود در لینک زیر را دانلود نمایید.

https://utec.ut.ac.ir/web/utec/101

با توجه به نوع سیستم عامل خود نرم افزار مشخص شده را دانلود و در دسکتاپ drag نمایید. نرم افزار را روی دسکتاپ قرار دهید.راهنمای ورود به سامانه ایلرن

پس از انجام مراحل فوق روی آیکون connect دو بار کلیک و نرم افزار را اجرا نمایید.

تذکر : پس ازکلیک بر روی گزینه ی run پنجره ای باز خواهد شد فقط کافی است آن پنجره را ببندید و هیچ اقدامی انجام ندهید.

آدرس سامانه ایلرن

برای ورود به کالاس خود وارد سامانه ی ایلرن به آدرس auth.ut.ac.ir شوید .این سامانه به آدرس بالا سامانه آموزش و یادگیری الکترونیکی می باشد.

در صورت عدم نصب و ورود به سامانه ایلرن می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نموده و  مشکلات مربوطه را توسط کارشناسان ما حل نمایید. 

ورود به سامانه ایلرن

برای ورود به سامانه ایلرن پس از وارد شدن به نشانی سایت لازم است شناسه ورود  و نام کاربری خود را وارد نمایید. (شناسه ی ورود شما به سامانه ی ایلرن نام کاربری و پسورد پست الکترونیکی دانشگاه تهران می باشد)، لذا لازم است حتما پست الکترونیکی دانشگاه تهران را داشته باشید.

بعد از ورود به سامانه ایلرن طبق دو تصویر زیر در قسمت پایین صفحه در بخش درس های من و یا در سمت راست صفحه روی سه خط موازی کنار گزینه دسترسی سریع کلیک کرده و گزینه ی میز کار را انتخاب نمایید ، دروس شما برایتان نمایش داده شده است. چنانچه درس مورد نظر را مشاهده نمی کنید به کارشناس مربوطه اطلاع دهید.

پس از مشاهده ی دروس روی درس مورد نظر کلیک نموده و در قسمت کلاس مجازی روی عنوان درس کلیک کنید تا وارد صفحه ای شوید که دکمه ی “پیوستن به کلاس” قرار دارد. و مراحل را طبق شماره بندی
روی تصاویر طی نمایید.

ورود به سامانه ایلرن

در مرحله آخر می توانید گزینه پیوستن به کلاس خود را انتخاب نموده و وارد کلاس شوید.

  • نکته :از این پس می توانید برای ورود به سامانه ی ایلرن از مرورگر کروم نیز استفاده نمایید. چنانچه با مرورگر کروم وارد سامانه ی ایلرن شوید پس از کلیک بر روی دکمه ی پیوستن به کلاس با صفحه ی زیر روبه رو خواهید شد که کافی است روی گزینه ی مشخص شده کلیک کرده و وارد کلاس شوید. اما اولویت استفاده از مرورگر موزیال فایرفاکس می باشد. 

جمع بندی

تمامی آنچه در رابطه با سامانه ایلرن و ورود به این سامانه مورد نیاز است را می توانید در این مقاله مشاهده و مطالعه نمایید. در مقاله بالا راهنمای تصویری نصب و ورود نیز برای شما قرار گرفته شده .

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ورود به کلاس الکترونیکی در سامانه ی ایلرن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید