راهنمای دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه راهنمای دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای دریافت شماره پرونده داوطلبی کنکور 1400 – 1401 است. برای دریافت شماره پرونده کنکور 1400 و دریافت شماره داوطلبی کنکور پیرو این مقاله آموزشی اقدام نمایید. 

با توجه به آغاز اعلام نتایج کنکور سراسری 1400 ، داطلبان برای دریافت کارنامه اعلام نتایج کنکور و ورود به پنل نتایج سایت سنجش، نیاز به داشتن شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور دارند.

راهنمای دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400 – 1401

اگر شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400 را گم کرده اید، نگران نباشید. با استفاده از این راهنمای آموزشی برای دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور اقدام کنید.

داوطلبان کنکور 1400 در مرحله اعلام نتایج کنکور سراسری ، جهت ورود به سایت سنجش نیاز به داشتن شماره پرونده و شماره داوطلبی خواهند داشت.

توجه:

امکان دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور از طریق تماس تلفنی نیز فراهم شده است. اگر شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور را گم کرده و یا فراموش نموده اید، می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

شماره پرونده و داوطلبی خود را از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور بخواهید.

نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی کنکور + اعلام نتایج کنکور سراسری 1400

  • گام اول : جهت دریافت شماره پرونده داوطلبی کنکور و مشاهده نتایج کنکور سراسری مطابق مراحل زیر وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید. در این راهنمای آموزشی، نحوه دریافت شماره پرونده به صورت گام به گام آموزش داده شده است. درصورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید و یا در انجام مراحل با مشکل مواجه شده اید، می توانید با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

راهنمای دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

  • گام دوم: مطابق با تصویر زیر ، در قسمت بالا سمت چپ، گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه مذکور، یک پنجره جدید باز می شود:

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور

  • گام سوم: اگر در سامانه پاسخگویی عضویت عضویت ندارید لازم برای ثبت نام اقدام کنید. بعد از ورود به سامانه پاسخگویی سایت سنجش که در تصویر ملاحظه نمودید، در صورت عضو نبودن ابتدا با اطلاعات معتبر عضو شوید. سپس می توانید وارد سیستم سنجش شوید.
  • گام چهارم: برای بازیابی شماره پرونده و داوطلبی خود لازم است که پس از ورود به سیستم پاسخگویی با اطلاعات و گذرواژه سوال خود را در مورد دریافت شماره پرونده و دواطلبی مطرح کرده و درخواست خود را به صورت سوال با ارائه مشخصات با پر نمودن فرم دریافت نمایید.

نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی و کد رهگیری برای کنکور سراسری / کارت ورود به جلسه- اعلام نتیجه کنکور

نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی کنکور کارشناسی / کارت ورود به جلسه- اعلام نتیجه کنکور به این ترتیب می باشد که در صورتي كه در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون يا اعلام نتايج آزمون ها به شماره پرونده، شماره داوطلبي، شماره سریال ثبت نام و …  دسترسی ندارید يا آنها را فراموش کرده اید، پس از عضویت و ورود به سیستم، در زمان ارسال درخواست جديد، پس از انتخاب آزمون و سال مربوطه، درخواست  با عنوان “دريافت شماره پرونده یا داوطلبی” را انتخاب كنيد تا فرم مربوطه براي شما نمايش داده شود. در اين فرم در صورت صحت و مطابقت مشخصات فردي ثبت شده در سامانه پاسخگويي با اطلاعات مندرج در پايگاه داده ازمون، بلافاصله، شماره پرونده، شماره داوطلبی و سایر اطلاعات مورد نیاز توسط سیستم در پاسخ به درخواست شما اعلام مي شود. لازم به ذکر است که این فرم در بازه های زمانی دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتیجه آزمون ها فعال است.

****

راهنمای تصویری نحوه بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکور

راهنمای تصویری نحوه بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکور ، به شرح ذیل می باشد:

مرحله اول : برای بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکور باید وارد سایت سازمان سنجش به آدرسsanjesh.org شوید. همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می نمایید ، قسمت بالا سمت راست گزینه دریافت شماره پرونده و کد پیگیری وجود دارد. روی این لینک کلیک نمایید.

نحوه بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکور

مرحله دوم: بعد از کلیک روی لینک دریافت شماره پرونده و کد پیگیری صفحه جدید تحت عنوان سیستم ارسال درخواست باز می شود که در این مرحله اگر قبلا ثبت نام نکرده اید، لازم است برای عضویت سایت سازمان روی گزینه عضویت کلیک نمایید، سپس روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که برای عضویت در سایت سازمان سنجش برای دریافت شماره پرونده داوطلبی در زمان عضويت درصورتی که مشخصات فردی را اشتباه وارد نمایید، امکان ویرایش مشخصات فردی وجود ندارد و امکان تغییر نام و نام خانوادگی وجود ندارد و داوطلبان می تواند با کلیک بر روی منوی ویرایش مشخصات فردی، تغییرات جزئی که به دلیل اشتباه تایپی در برخی از موارد ثبت اطلاعات فردی مانند نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی رخ داده است، ویرایش نمایند و محدودیتی برای اصلاح اطلاعات تماس و نشانی وجود ندارد.

در رابطه با ثبت اطلاعات، باید بگوییم که امکان اصلاح ایمیل وجود نخواهد داشت بنابراین در صورتی که پروفایلی با ایمیل اشتباه ایجاد کرده اید، لازم است چند روز صبر کنید تا پروفایل با ایمیل اشتباه بصورت خودکار حذف شود و بعد از آن می توانید پروفایل با ایمیل و مشخصات صحیح را وارد کنید. اگر در سامانه پاسخگويي اينترنتي ، ثبت نام كرده ام و رمز ورود را نيز در ايميل دريافت نموده اید ولی قادر به ورود به سیستم نمی باشید، لازم است بدانید که از زمان عضویت در سامانه به مدت 3 روز فرصت دارید که با رمز ارسال شده به ایمیل، به سامانه وارد شوید و پس از سپری شدن این مهلت، پروفایل به دلیل عدم تایید حذف می شود.

توجه نمایید که این احتمال وجود دارد که پروفایل شما به دلیل مشابه حذف شده باشد. در این صورت از فرم فراموشی رمز اقدام کنید و با اعلام ایمیل یا شماره ملی، درخواست ارسال مجدد نام کاربری و رمز را ثبت نمایید.

اگر پروفایل حذف شده باشد یک پیام مشاهده می کنید که ایمیل/کد ملی وجود ندارد که در این شرایط باید نسبت به ایجاد پروفایل جدید اقدام نمایید.

اگر سیستم نام کاربری و رمز را به ایمیل شما ارسال نمود، نشان دهنده این است که پروفایل وجود دارد و توصیه می کنیم که در صفحه اول سامانه پاسخگویی با فشردن کلید های CTRL+F5 منتظر فراخوانی مجدد صفحه بتمانید و بعد از آن با نام کاربری و رمز ارسال شده به پروفایل برای ورود به سامانه تلاش کنید. اگر به دليل بروز مشكل موفق به دريافت كد پيگيري ثبت نام نشده اید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید و کد داوطلبی و شماره پرونده خود را دریافت نمایید قطعا روش دریافت تلفنی برای داوطلبان ، روشی ساده و سریع تر می باشد.

شماره پرونده کنکور 1400

مرحله سوم: در این مرحله می توانید درخواست خود را به صورت سوال مطرح نمایید و با ارائه مشخصات و با پرنمودن فرم دریافت ، نسبت به دریافت بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکوراقدام نمایید؛ داوطلبان می توانند برای دریافت شماره پرونده و کد رهگیری تماس از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 و دریافت کدهای مذکور می باشد.

پیشنهاد می دهیم حتما برای مشاهده مطالب مرتبط روی لینک های زیر کلیک کنید:

  1. دریافت شماره داوطلبی کنکور سراسری و دانشگاه آزاد
  2. نحوه دریافت شماره پرونده داوطلبی و کد رهگیری برای کنکور سراسری / کارت ورود به جلسه دریافت نتایج
  3. دریافت شماره داوطلبی کنکور سراسری و دانشگاه آزاد
  4. شماره داوطلبی کنکور
  5. نحوه بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه راهنمای دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید