راهنمای جذب سرباز معلم 99 – 1400

جذب سرباز معلم 99 - 1400

جهت مشاوره در زمینه راهنمای جذب سرباز معلم 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای جذب سرباز معلم 99 – 1400 در این مقاله بررسی شده است. وزارت آموزش و پرورش هر ساله برای جذب و تامین کسری نیروی انسانی خود با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح اقدام به جذب و سازماندهی کارکنان وظیفه به صورت مامور به وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 99 – 1400 می نماید. برای دریافت امریه آموزش و پرورش شما می بایست از بخشنامه های ابلاغی در این خصوص مطلع باشید.

در این مقاله آخرین بخشنامه جذب سرباز معلم که در تاریخ 8 اردیبهشت 99 منتشر شده است در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

در صورتی که در مورد جذب سرباز معلم 99 – 1400 نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مجموعه  “صدای مشاوران” تماس بگیرید تا در مورد جذب سرباز معلم اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و به سؤالات شما در این زمینه پاسخ دقیق و کاملی بدهند.

مدرک تحصیلی سرباز معلمان در سال 99

وزارت آموزش و پرورش برای جذب سرباز معلمان در سال تحصیلی 99 – 1400 صرفا از میان دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس انجام خواهد شد و همچنین به کارگیری سرباز معلمان در بخش های اداری و مناطق شهری غیر قانونی است. بر اساس بخشنامه ای که اخیرا صادر شده است افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با اولویت کارشناسی ارشد، مشروط به دارا بودن برگ آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر، مرداد و شهریور 1399 و نه می باشد پس از ارائه درخواست کتبی ثبت نام و به درخواست آنها رسیدگی خواهد شد.

همچنین به جهت رعایت عدالت در فرایند جذب سرباز معلم فرم امتیاز بندی بر اساس مولفه های موثر در صلاحیت شغل معلمی با تعیین کارگروه راهبردی استان تهیه و توسط متقاضیان تکمیل خواهد شد. شایعه سرباز معلمی بر حسب نیاز از میان افراد ثبت نام کننده با بالاترین امتیاز انتخاب گردد.

 در سال 1399 از پذیرش رشته های مرتبط با پیراپزشکی مانند ارتوپدی و فوریتهای پزشکی جلوگیری خواهد شد.

سرباز معلم

استخدام سرباز معلم در سال 99

استخدام سرباز معلم در سال 99 بهترین فرصت برای مشمولین خدمت سربازی تاریخ اعزام آنها تیر مرداد شهریور تعیین شده است می باشد. افراد واجد شرایط می‌توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

بر اساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش جذب و به کارگیری معلمان وظیفه تنها در کلاس‌های درس و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر می باشد. لذا از به کارگیری افراد مذکور در بخش های اداری، مدارس مناطق شهری و مراکز استان جلوگیری خواهد شد.

 فهرست و مدارک داوطلبان واجد شرایط و حائز امتیاز لازم بر اساس فرم امتیاز بندی طراحی شده در آن اداره کل به دفاتر به صورت روزانه و حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت سال جاری در اختیار هسته گزینش استان قرار گرفته و هماهنگی لازم در خصوص دریافت نظر نهایی استخدام سرباز معلم در سال 99 حداکثر تا تاریخ 29 اردیبهشت صورت خواهد پذیرفت.

تذکر: بدیهی است پس از تاریخ ذکر شده و ارسال اسامی پذیرفته شدگان به تعداد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی چگونه جذب جدید تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نبوده و سهمیه مصرف شده قابل جایگزین نمی باشد.

تذکر: از ارسال اسامی فاقد تاییدیه گزینش ستاد کل نیروهای مسلح جلوگیری خواهد شد.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی مسابقه و سرگرمی تخصصی حداکثر تا دوشنبه 29 اردیبهشت به اداره کل امور اداری و تشکیلات به صورت مکتوب اعلام می گردد.

شرایط ثبت نام سرباز معلم در سال 99 – 1400

متقاضیان دریافت سهمیه سرباز معلم در سال تحصیلی 99 – 1400 می بایست از شرایط و مدارک لازم جهت تشکیل پرونده پذیرش سرباز معلمی برخوردار بوده و در زمان مشخص شده مدارک لازم را ارائه دهند.

  • داوطلبان می بایست در هنگام ثبت نام سامانه درخواست تعهد نامه مربوط و همچنین پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش را تکمیل و به همراه دو قطعه عکس عکس و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی تحویل نمایند.
  • داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی و روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشد.
  • مدت خدمت سرباز معلم دو سال تمام است نظام مشمول این انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند و باید در این خصوص تعهد کتبی را در هنگام ثبت نام به مسئول مربوطه ارائه دهند. همچنین بر اساس قوانین موجود تغییر سرباز معلمان به دلیل اعمال کسر خدمت در حین سال تحصیلی به هیچ عنوان مقدور نمی باشد.
  • سرباز معلمان به هیچ عنوان مجاز به ادامه تحصیل در حین انجام خدمت نیستند.
  • ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت سربازی ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش هیچ گونه حق استخدامی و اشتغال برای افراد ایجاد نمی نماید.
  • اگر مشمولان قبلا درخواست معافیت پزشکی را کرده باشند، سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو کرده و از لیست سرباز معلمان کنار می گذارد.

جهت مشاوره در زمینه راهنمای جذب سرباز معلم 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “راهنمای جذب سرباز معلم 99 – 1400”
  1. Sina.vs, [04.10.20 00:19]
    سلام دوستان یه سوال داشتم من 99/02/31 فارغ التحصیل شدم میخواستم ببینم که برای سرباز معلمی دفترچه رو باید حداکثر تا فروردین 1400 بفرستم درسته

    دیگ؟؟ خب من میتونم تاریخ رو برای برج 6(شهریور) بزنم چون اگر نیووردم میخوام برم ارشد…

    بعد اگر احیانا قبول نکردن و زدن برج 4 و سرباز معلمی قبول نشدم و ارشد رو

    با توجه به کرنا ممکنه باز بندازن برج 6 اینجا من اضاف میخورم یعنی ؟؟

    درکل ینی من دفترچه رو بفرستم برا سرباز معلمی و نیارم بخوام برم ارشد چون تا اخر برج 2(اردیبهشت ) وقت دارم اضافه میخورم؟؟ چون فک نکنم دیگ بیشتر از تیر بهم وقت بدن
    ممنون میشم حتما جواب بدید ☺️

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید