راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

دانشگاه علوم رضوی مشهد

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این صفحه راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد در سال 98 است. همچنین قصد داریم به معرفی دانشگاه علوم رضوی مشهد بپردازیم. واجدین شرایط ثبت نام دانشگاه رضوی می توانند در زمان ثبت نام دانشگاه رضوی مشهد با توجه به رشته های دانشگاه رضوی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این دانشگاه از دانشگاه‌ های حوزه آموزش علوم اسلامی و علوم انسانی است و متقاضیان تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی لازم است در آزمون اختصاصی این دانشگاه ثبت نام نمایند ، آزمون ورودی این دانشگاه بصورت جداگانه و مستقل از کنکور سراسری است ولی زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار میشود. برای اطلاع از جدیدترین منابع آزمون دانشگاه و دریافت نمونه سوالات آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با  سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد سال 98

ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد از طریق نشانی razaviac.aqr.ir انجام می شود. این دانشگاه غیردولتی است ولی تحصیل در آن رایگان است. متقاضیان تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی باید در آزمون اختصاصی این دانشگاه ثبت نام کنند و در آزمون ورودی این دانشگاه که بصورت جداگانه و مستقل از  کنکور سراسری است و زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار میشود ثبت نام کنند. دانشگاه علوم رضوی یک نهاد دانشگاهی و حوزوی است و ثبت نام در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دارد.  دانشجویان همزمان با سایر دروس جاری دانشگاه ، دروس حوزه علمیه را نیز در سطوح فرا میگیرند. 

برای مشاهده لیست رشته های دانشگاه علوم رضوی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری روی لینک زیر کلیک نمایید:

لیست رشته های دانشگاه علوم رضوی 98

امکان ثبت نام در این دانشگاه از طریق تماس تلفنی فراهم شده است، متقاضیان می توانند برای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی ، با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرند.

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

جدیدترین دفترچه ثبت نام دانشگاه علوم رضوی در حال حاضر مربوط به سال 97 است برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ، دفترچه سال 98 به محض انتشار در همین صفحه قرار می گیرد:

دفترچه ثبت نام دانشگاه علوم رضوی

 دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

 

راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

گزینش و شرایط تحصیل در دانشگاه علوم رضوی مشهد :

دانشگاه علوم اسلامی رضوی هر ساله از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور دانشجو میپذیرد. این وظیفه بر عهده بخش پذیرش و گزینش دانشگاه است ، گزینش دانشگاه به شرح زیر است:

  • برنامه‏ ریزى برای برگزارى آزمون اختصاصی پذیرش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علوم رضوی ، نظارت بر اجرای آزمون پذیرش دانشجو
  • این دانشگاه هر سال جهت گزینش و برگزاری آزمون اعلان عمومی منتشر می کند
  • نظارت بر ثبت نام، تهیه و توزیع کارت ورود به جلسه آزمون و رسیدگی به اشکالات. می توانید برای ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.
  • تایید صلاحیت‏ هاى سیاسى و اجتماعى اعضاى هیات علمى، حق التدریسى ، داوطلبان استخدام در سمت‏ هاى پژوهشى و ادارى و دانشجویان
  • انجام مصاحبه های علمی و عمومی از کلیه قبول شدگان در مرحله اول آزمون و انجام تحقیقات سیاسی، اخلاقی، اجتماعی و مذهبی از کلیه قبول شدگان در مرحله مصاحبه
  • تایید و یا رد صلاحیت افراد گزینش شده بر اساس نتایج امتحانات کتبى، مصاحبه و تحقیق پذیرفته شدگان نهایی داوطلبان قبول شده در مرحله نهایی مصاحبه دانشگاه علوم رضوی مشهد می باشند.
  • رسیدگى به اعتراضات و شکایات درمورد نحوه برگزاری آزمون

متقاضیان گرامی می توانند برای مشاوره تحصیل رایگان در این دانشگاه ، انتخاب رشته دانشگاه رضوی  ،اطلاع از منابع مصاحبه دانشگاه رضوی ، زمان ثبت نام و انجام مراحل ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد در سال 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد”
  1. سلام.برای شرکت آزمون ۹۸ پرداخت را انجام دادم ولی میخوام ثبت نام کنم موقعه ثبت اطلاعات سیستم خارج میشه؟لطفا راهنمایی کنید.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید