ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 98

ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد یعنی چه - فرق ظرفیت مازاد و پردیس

جهت مشاوره در زمینه ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد سال 98 اعلام شد. نتایج قطعی ذخیره رشته های پزشکی 98 دانشگاه آزاد اعلام شد. آخرین مهلت تکمیل ظرفیت داوطلبان ذخیره گروه پزشکی در ثبت نام بدون کنکور غیر پزشکی کارشناسی دانشگاه آزاد 98 ، طبق اطلاعیه دانشگاه آزاد احتمالا از آبان ماه است.

توجه:

داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده برای اعلام نتایج رشته های ذخیره پزشکی به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه نموده و یا برای دریافت نتایج ذخیره پزشکی آزاد از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نحوه پذیرش ذخیره پزشکی دانشگاه آزاد 98 را اعلام نمود که در همین صفحه مطالعه می کنید. دانشگاه آزاد اعلام نمود امسال براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت ندارم ، پس برای اینکه ظرفیت ها تکمیل شود ، ضریب افت بزرگ تر از سال های قبل انتخاب شده است. الان این سوال پیش می آید که ضریب افت چیست؟ در واقع ضریب افت اینطور به این معنی است که گروهی از داوطلبانی که در این دانشگاه انتخاب رشته کرده اند، به علت اینکه در دانشگاه دولتی قبول شده اند، از تحصیل در دانشگاه آزاد انصراف می دهند و دانشگاه دارای ظرفیت خالی می شود. پس به دلیل نبود تکمیل ظرفیت افت بزرگتر شده است، البته بعد از ثبت نام، بخش زیادی از ظرفیت ها خالی می ماند.

ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

نحوه نام نویسی داوطلبان در ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

نحوه نام نویسی داوطلبان در ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد به این صورت است که ، برمبنای آمار و ظرفیت دانشگاه ، تعداد پذیرفته شده ها به واحدها ابلاغ می شود و براساس ردیف ذخیره و ظرفیت باقیمانده نام نویسی انجام می شود.

علت اینکه حداکثر سه ذخیره اعلام شده این است که شانش قبولی داوطلبان بیشتر شود و ظرفیت دانشگاه هم تکمیل شود.

تکمیل ظرفیت ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 98

داوطلبان می توانند برای ثبت نام در ذخیره رشته های پزشکی آزاد از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی9099071613 با کارشناسان تماس بگیرند.

اولویت ثبت نام در تکمیل ظرفیت با داوطلبانی است که معدل بالاتری دارند.

در حال حاضر هدف افزایش ظرفیت رشته های پزشکی است و این موضوع برای قطعی شدن در حال بررسییم باشد و آمار مورد نیاز در حال جمع آوری است. افرادی که اعلام می‌ کنند که برای نام نویسی از محل تحصیل انصراف داده اند ، برای این افراد نیز اگر بخواهند می‌ توانیم آن‌ ها را به محل تحصیل شان باز گردانیم و یا دانشجوی دانشگاه آزاد شوند و برای حل این مشکل تلاش های مسئولین ادامه دارد، اما این کار زمان بر است.

جهت مشاوره در زمینه ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید