دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

جهت مشاوره در زمینه دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را مورد بررسی قرار می دهیم. ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان 97 با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار میگردد و ویژه مدیران، مربیان پرورشی، معاونان پرورشی، دبیران، آموزگاران و هنرآموزان وزارت آموزش و پرورش می باشد. نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان 12 از 20 است و شرکت کنندگانی که قادر به کسب نمره قبولی در این دوره شوند،‌ گواهی دوره ضمن خدمت 24 ساعته ارائه می گردد.

این دوره دارای چهار آزمون می باشد که نمره نهایی از میانگین نمرات چهار آزمون محاسبه خواهد شد؛ حد نصاب نمره نهایی جهت صدور گواهینامه 12 می باشد. آزمون آنلاین ضمن خدمت فرهنگیان به صورت on-line و از طریق سامانه ltms برگزار خواهد می شود.

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان یا همان سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان، که متقاضیان از طریق آن می توانند برای انجام ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان، اقدام نمایند و یا برای انجام سریع و صحیح ثبت نام با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. در این مقاله نحوه ثبت نام آموزش داده شده است. برای ملاحظه راهنمای تصویری استفاده از سامانه ضمن خدمت فرهنگیان کلیک نمایید.

آزمون الکترونیکی ضمن‌خدمت فرهنگیان معمولا دو بار در سال برگزار می گردد. این آزمون که اخیرا به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، براساس توافق صورت گرفته میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارشاد به طور همزمان در کشور برگزار می گردد. داوطلبان برای شرکت در آزمون باید به سایت www.quranedu.ir مراجعه نموده و با وارد کردن کد ملی و شماره همراه ثبت شده هنگام ثبت نام، وارد سایت شوند. در رابطه با نحوه برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان باید بگوییم که این آزمون در هر نوبت برگزاری به صورت دوره تک مرحله ای اجرا و برگزار می گردد؛ برگزاری آزمون در نیمه اول و نیمه دوم هر سال خواهد بود. اگر هنوز در آزمون ضمن خدمت ثبت نام ننموده اید برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون بعدی با کارشناسان تماس بگیرید.

داوطلبان گرامی می توانند جهت مشاوره تلفنی و رفع هرگونه سوال و ابهام درمورد دوره های ضمن خدمت فرهنگیان از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

شرایط دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان

شرایط و نحوه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان ، در قالب راهنمای ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان ارائه گردیده است برای ملاحظه راهنمای شرایط ثبت نام دوره های ضمن خدمت و دانلود سوالات آزمون کلیک نمایید، متقاضیان می توانند برای انجام ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان:

 ثبت نام دوره ضمن خدمت فرهنگیان که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، در سال جاری (اردیبهشت‌ ماه و بهمن ماه) در سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش و توسط کارشناسان ضمن خدمت هر استان انجام می شود.

برای دانلود لیست دوره های ضمن خدمت کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه ltms

نحوه ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه ltms به ترتیب زیر می باشد:

  1. ورود به ltms
  2. دوره های ثبت نام شده
  3. کلیک بر ورود به کلاس
  4. هدایت به سامانه http://www.emoos.medu.ir
  5. برای ملاحظه ادامه مطلب کلیک نمایید.

مقالات مرتبط:

حداقل رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم

جهت مشاوره در زمینه دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید