دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید 98 – 99

دانشگاه فنی حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید 98 – 99 ، از طریق سایت سازمان سنجش ، لینک کاردانی فنی حرفه ای ، قابل دانلود می باشد . ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان مقطع کاردانی دانشکده های فنی حرفه ای از تاریخ 98/03/19 الی 98/03/26 می باشد .

 در زمان ثبت نام ، دفترچه راهنما بر روی سایت قرار می گیرد و داوطلبان به کمک دفترچه راهنما می توانند انتخاب رشته را انجام دهند . رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی فنی حرفه ای از طریق سوابق تحصیلی پذیرش دارد ، به استثنای 9 رشته که از طریق آزمون پذیرش صورت خواهد گرفت . 

شرایط ثبت نام دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه های فنی حرفه ای 98 – 99

متقاضیان ثبت نام در مقطع کاردانی فنی حرفه ای لازم است در یکی از رشته های شاخه های فنی حرفه ای و کاردانش و یا احراز شرایط دانش آموختگی در یکی از رشته های مذکور را تا 98/06/31 فارغ التحصیل باشند . و یا دارای دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم ( دور چهار ساله ) و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید 3-3-6 و نظام سالی واحدی باشند .

دارندگان مدرک دیپلم نظام سالی واحدی یا ترمی بایستی مدرک پیش دانشگاهی را ارائه دهند . و طبق ضوابط رشته های امتحانی و یا رشته هایی که بر اساس سوابق تحصیلی هستند را متناسب با رشته دیپلم خود انتخاب نمایند .

داوطلبانی که در دوره های کاردانی نظام جدید پذیرفته می شوند و مدرک دیپلم خود را تا پایان شهریور ماه نمی گیرند ، اگر پذیرش آن ها برای نیمسال اول باشد ؛ پذیرش آن ها ملغی می شود و اجازه ثبت نام ندارند . و اگر پذیرش آن ها برای نیمسال دوم باشد . اگر تا پایان نیم سال اول سال تحصیلی 98 – 99 موفق به اخذ مدرک دیپلم خود شوند ، اجازه ثبت نام در نیم سال دوم را خواهند داشت .

و شرط آخر برای ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته قبولی می باشد .

شرایط انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه های فنی حرفه ای سال 98 

هر داوطلب با توجه به رشته انتخابی می تواند حداقل یک کد رشته محل و حداکثر 100 کد رشته محل را انتخاب نماید . و کد رشته محل های انتخابی خود را طبق اولویت دلخواه وارد فرم پیش نویس تقاضا نامه ثبت نام نماید . و پس ار تکمیل فرم پیش نویس ، اطلاعات مندرج را وارد فرم ثبت نام اینترنتی نماید .

برای انتخاب رشته امتحانی داوطلبان می بایست به جدول مربوط به عناوین دیپلم های مرتبط دقت نمایند و با توجه به کد دیپلم های مجاز مندرج در جدول ، یکی از رشته های امتحانی را انتخاب نمایند . 

زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج دوره کاردانی نظام جدید سال 98

زمان دریافت کارت ورود به جلسه از 8 الی 10 مرداد ماه سال 98 خواهد بود . و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند کارت شرکت در آزمون را پرینت نمایند . و زمان برگزاری آزمون روز جمعه 98/05/11 خواهد بود . حوزه امتحانی برای هریک از داوطلبان در کارت ورود به جلسه ذکر شده است . اعلام نتایج طبق مندرجات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید 98 – 99 در دهه آخر شهریور ماه خواهد بود . و در هفته آخر مهر ماه 98 ، کارنامه نهایی بر روی سایت سنجش منتشر می شود . 

 

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید