دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی

دانلود دفترچه سوابق تحصیلی

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای دانشگاه های دولتی روزانه و شبانه ، پیام نور و غیرانتفاعی در دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور از طریق این مقاله امکانپذیر می باشد. داوطلبان گرامی بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری می توانند هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ، اقدام به انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی نمایند. دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور در رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان در چهار فصل در اختیار داوطلبان گرامی قرار خواهد گرفت. مهلت مجدد تایید و ویرایش سوابق تحصیلی 1400 – 1401 در 17 الی 20 تیر ماه می باشد.

برای مشاهده جزئیات اطلاعیه پذیرش کنکوری ها با سوابق تحصیلی  کلیک نمایید.

https://www.instagram.com/moshaver_24/

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور سراسری

داوطلبانی که از ثبت نام کنکور سراسری جا مانده اند و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند می توانند هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری، برای انتخاب رشته بدون کنکور ، مطابق کدرشته محل های موجود در دفترچه که بر اساس سوابق تحصیلی و بدون تاثیر نمره آزمون می باشند ، اقدام نمایند. دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور حدودا سه روز بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری منتشر می گردد. دفترچه هر گروه آزمایشی ریاضی، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان شامل 4 بخش می باشد. مطالعه کامل تمامی بخش های دفترچه برای انجام انتخاب رشته بدون کنکور الزامی می باشد.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی

در زیر لینک دانلود دفترچه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی درج شده است این دفترچه مربوط به سال 98 می باشد. به محض دریافت دفترچه و انتشار نسخه جدید آن توسط سازمان سنجش، این مقاله به روز رسانی می شود و شما می توانید از همین سایت دفترچه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی را دریافت نمایید.

  • این دفترچه از سایت سازمان سنجش منتشر شده و شما می توانید از لینک زیر نسخه به روز رسانی شده آن را دانلود نمایید.

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی تمام دانشگاه های دارای ثبت نام بدون کنکور 1400 روی دکمه دانلود کلیک نمایید:

دفترچه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور سراسری 99

نحوه دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی

شما می توانید برای نحوه دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و دفترچه ثبت نام را دانلود نمایید. در لینک بالا، دفترچه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی آورده شده و شما می توانید در همین مقاله این دفترچه را دانلود نمایید.

دفترچه برای آن دسته از داوطلبانی می باشد که تمایل به ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را دارند. این دانشگاه ها که اسامی آن ها در دفترچه ذکر شده پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و پذیرش بدون کنکور داشته و شما می توانید بر اساس معدل دیپلم و با داشتن شرایط ذکر شده در دفترچه، در این دانشگاه ها ثبت نام نمایید.

شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی

دانشجویانی که متقاضی ثبت نام و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می باشند لازم است شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام را به دقت مطالعه نموده و بر اساس آن اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام در دانشگاه های که پذیرش بدون کنکو و بر اساس سوابق تحصیلی دارند اقدام نمایند.

در جدول زیر شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام را می توانید مطالعه نمایید.

شرایط عمومی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شرایط اختصاصی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی
  • اعتقاد به اسلام و یا یكی از ادیان مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • عدم احراز عناد (نه اعتراض) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران.
  •  نداشتن سابقه عضویت در سازمانهای غیرقانونی، فراماسونری و اعقاب آنها.
  •  عدم احراز فساد اخلاقی.
  •  عدم اعتیاد به مواد مخدر.
  •  داشتن گواهینامه دوره پیش دانشگاهی (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی)  و یا دیپلم نظام آموزشی جدید و یا دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا داشتن مدرك كاردانی (فوق دیپلم)
  • دانشجویان دوره روزانه برای شركت در این مرحله از پذیرش می بایست در تاریخ مقرر در دفترچه نسبت به انصراف قطعی از تحصیل و تكمیل فرم شماره 2 (فرم انصراف از تحصیل) مندرج در فصل سوم این دفترچه اقدام کرده و مورد مربوط در بند 30 فرم تقاضانامه ثبت نام را نیز علامتگذاری نمایند.
  • دانشجویان دورههای نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا بین الملل دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی كه از معافیت تحصیلی استفاده نمی كنند، می توانند بدون انصراف از تحصیل در این مرحله ثبت نام و
    شركت نمایند.
  • بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، لازم است از رشته قبولی قبلی خود انصراف قطعی حاصل نموده و گواهی مربوط را به موسسه ذیربط ارائه نمایند.
  • لازم به توضیح است كه این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.

 

برای آگاهی از تبصره های مهم شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه می توانید با کارشناسان ما در مجموعه صدای مشاوران تماس گرفته و با آگاهی کامل از قوانین پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام نمایید.

اصلاحیه دفترچه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

اصلاحیه دفترچه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بعد از انتشار دفترچه ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی، از سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان می توانند با توجه به رشته های مندرج و دانشگاه هایی که در دفترچه اصلاحیه آمده اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام نمایند.

دفترچه اصلاحیه معمولا برای ظرفیت های جدید دانشگاهی، رشته های جدید و … می باشد که می توانید آن را در این مقاله دانلود نمایید .

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی 1400

در این دفترچه جداول رشته محل های جدید و اصلاحات (سری دوم) مربوط به دفترچه راهنمای صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 98 آورده شده.در صورت انتشار دفترچه اصلاحیه سال 1400 در این مقاله قرار داده خواهد شد.

دانلود دفترچه اصلاحیه ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت نام دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت نام دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه هایی که اسامی آن ها در دفترچه آمده است انجام م شود. این ثبت نام به صورت دو مرحله ای و در نوبت مهر و بهمن انجام می گیرد.

ثبت نام در این دو مرحله با یکدیگر متفاوت می باشد. متقاضیان ثبت نام در بهمن ماه باید به صورت حضوری به دانشگاه ها مراجعه نمایند و مدارک خود را به دانشگاه ارائه نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به رویه سال گذشته پیش بینی می شود ثبت نام ورودی بهمن 1400 از اواخر آبان الی اواسط بهمن انجام شود . به محض انتشار زمان دقیق ثبت نام نیمه بهمن 1400 این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید