دریافت کارنامه اولیه کنکور زبان 99 + زمان دریافت کارنامه کنکور سراسری

کارنامه اولیه کنکور زبان 99

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه اولیه کنکور زبان 99 + زمان دریافت کارنامه کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارنامه اولیه کنکور زبان 99 ، پس از اعلام سازمان سنجش در نیمه مرداد سال 99 منتشر خواهد شد. شما می توانید از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد پنل کاربری خود شده و نسبت به دریافت کارنامه کنکور سراسری خود اقدام نمایید. در پی اعلام نتایج اولیه ، دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان نیز بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت . کارنامه کنکور سراسری نیز پس از انتخاب رشته داوطلبان منتشر خواهد شد.

این گروه شناور شامل اکثر زبان های زنده دنیا بوده و طرفداران خاص خود را دارد.

همچنین این امکان فراهم می باشد که از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و به صورت تلفنی از زمان دریافت کارنامه کنکور سراسری زبان 99 کسب اطلاع کنید.

قطعا یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در موفقیت شما در کنکور زبان 99 موثر واقع شود، آشنایی قبلی شما در زمینه آشنایی با زبان خارجه مورد نظر است. در صورتی که شما در این زمینه آمادگی و شناخت مناسبی داشته باشید می توانید به راحتی در این رشته موفق باشید.

به دلیل اینکه در اکثر دانشگاه های معتبر کشور فرصتی برای یادگیری اصول اولیه زبان انگلیسی نمی گذارند و بیشتر به مباحث تخصصی زبان می پردازند، حداقل لازم است در سطح دبیرستان، مطالب عنوان شده را به خوبی یاد گرفته باشید.

کارنامه اولیه کنکور سراسری 99

کارنامه اولیه کنکور زبان 99 شامل موارد زیر می باشد.

  1. ردیف اول کارنامه اطلاعات ثبت نام و آزمون در کارنامه کنکور را مشاهده خواهید کرد . این ردیف شامل شماره پرونده، سهمیه، مشخصات فردی، معدل کتبی دیپلم و ناحیه بومی و استان بومی داوطلب می باشد . اگر در این بخش اطلاعات سیستم با اطلاعات شما مغایرت دارد، هر چه زودتر سازمان سنجش را مطلع کند.
  2. ردیف دوم کارنامه اولیه کنکور زبان وضعیت انتخاب رشته شما، شماره داوطلبی و گروه آزمایشی که شرکت کرده اید را نشان می دهد. اگر در دوره های روزانه یا ترم دوم مجاز به انتخاب رشته شده باشید ، شما در انتخاب رشته می توانید دانشگاه های روزانه یا رایگان را انتخاب کنید. همچنین امکان انتخاب رشته در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی و پردیس های خودگردان برای داوطلب مشخص شده است . داوطلبانی که نمره لازم را کسب کرده باشند و می توانند در دانشگاه های مورد نظر ثبت نام کنند.
  3. ردیف سوم کارنامه کنکور سراسری وضعیت نمره و رتبه کل شما را در هریک از زیر گروه های کنکور سراسری را نشان می دهد . سپس میزان تاثیر سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم، انواع مختلف محاسبه رتبه شما در سهمیه ، رتبه کشوری ( بدون سهمیه ) ، نمره کل نهایی و تاثیر سوابق تحصیلی شما را تعیین می کند.
  • در آخر درصد تک تک دروس عمومی و اختصاصی، رتبه کل در سهمیه و آخرین رتبه مجاز در سهمیه نشان شده است .
  • پس از مشاهده کارنامه و مطالعه کامل و دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان ، می توانید اقدام به انتخاب رشته نمایید.
  • شما می توانید رشته های مورد نظر خود را از میان رشته های با آزمون و بدون آزمون انتخاب کنید.
  • تقریبا در تمامی شهرهای ایران، دانشگاه ها، رشته های مربوط به این زیرگروه را تحت پوشش دارند.

زمان انتشار کارنامه اولیه کنکور زبان 99

کارنامه اولیه کنکور زبان 99 حداکثر یک ماه پس از تاریخ برگزاری کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل دریافت می باشد.
تمامی داوطلبین نظام قدیم و نظام جدید بایستی در زمان مشخص شده به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و کارنامه آزمون سراسری را دریافت نمایند .

دانش آموزان به سه روش مختلف می توانند می توانند کارنامه خود را دریافت نمایند.

  1. شماره داوطلبی + شماره شناسنامه + سال تولد
  2.  شماره پرونده + کد رهگیری + شماره شناسنامه
  3. شماره پرونده + شماره سریال + شماره شناسنامه

به محض انتشار کارنامه اولیه در سایت سازمان سنجش sanjesh.org ، لینک دسترسی مستقیم به دریافت کارنامه را در این مقاله در دسترس داوطلبین خواهیم گذاشت.

گروه آزمایشی زبان که یکی از 5 گروه آزمایشی کنکور سراسری است، به دلیل تنوع رشته ­ها و اهمیت بالای هر درس و همچنین تخصصی بودن هر رشته، این گروه را به ۵ زیرگروه متفاوت تقسیم کرده ­اند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان یا همان دفترچه شماره دو ، لیست تمامی  رشته ها و دانشگاه ها و همچین شرایط و ضوابط دانشگاه های قابل ثبت نام را دارا می باشد. داوطلبینی که با توجه به کارنامه کنکور خود مجاز به انتخاب رشته هستند ، می توانند پس از مطالعه دقیق این دفترچه، شروع به انتخاب رشته بر اساس اولویت های خود کنند.

آزمون سراسری و آزاد چند سالی است که به صورت مشترک برگزار می شود و نتایج اولیه آن ها نیز ، از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org اعلام می شود.
اما انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی آن ها در اختیار سازمان مربوطه می باشد.

نتایج نهایی آزمون یا کارنامه کنکور سراسری احتمالا مانند سال گذشته در 23 شهریور ماه 99 منتشر می شود.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه اولیه کنکور زبان 99 + زمان دریافت کارنامه کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید