دریافت کارت ورود به جلسه استخدام شرکت فرودگاه ها 99

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه استخدام شرکت فرودگاه ها 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در سال جدید شرکت فرودگاه ها اقدام به جذب 194 نفر نیروی متخصص در این زمینه می نماید. در این مقاله از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها صحبت شده و همچنین می توانید از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  مطلع شوید. زمان دریافت کارت و همینطور زمان برگزاری آزمون را در این مقاله می توانید مشاهده نمایید. داوطلبان باید در زمان مشخص شده کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها را دریافت کرده و در آزمون شرکت نمایند.

تمدید ثبت نام آزمون استخدامی

متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشورسال 99 : بدلیل برگزارهمزمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و ثبت نام آزمون استخدامی و بار شدید مراجعه کنندگان به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور تعدادی از متقاضیان نتوانستند ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهند.

در همین راستا زمان ثبت نام آزمو استخدامی از تاریخ 1/7/99 لغایت 4/7/99 تمدید شد،  متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیانی که دارای سهمیه ایثارگر هستند و در بازه زمانی گفته شده سهمیه آنان برای آزمون استخدامی مورد تایید قرار نگرفته است در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود را حل نموده اند میتوانند در مهلت زمان 1/7/99 لغایت 4/7/99 با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند و اطلاعات آنان با موفقیت ثبت شده است می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فرودگاه ها 99

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فرودگاه ها سال 99 در  سه شنبه مورخ 99/8/6 می باشد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند. در ادامه این مقاله می توانید نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فرودگاه ها در سایت سنجش را مشاهده نمایید. داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فرودگاه ها باید اطلاعات شخصی مندرج در کارت را مشاهده کرده و نسبت به صحت آن اطمینان پیدا نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فرودگاه ها

داوطلبان برای آگاهی از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فرودگاه ها می توانند مراحل زیر را انجام دهند.

مرحله 1 : ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org 

مرحله 2 : انتخاب گزینه استخدام متمرکز دستگاه اجرایی از بین نوار سمت راست سایت سنجش مانند تصویر.

کارت ورود به جلسه استخدام شرکت فرودگاه ها

مرحله 3 : انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها

  • در حال حاضر لینک دریافت کارت ورود به جلسه از سوی سازمان سنجش فعال نشده است به محض فعال شدن این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

مرحله 4 : با وارد کردن اطلاعات شخصی و کد ملی و یا رمز ورود به سامانه می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

در صورت فراموشی اطلاعات و یا اختلال در سایت سنجش می توانید در همان روز های ابتدایی رمز و اطلاعات خود را توسط مشاوران ما بازیابی نمایید کافی ست با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نموده و یا در صورت در دسترس نبودن تلفن ثابت از سایت صدای مشاوران بسته های تماسی را دریافت نمایید.

اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها

  1. در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكس دار الزامی است.
  2. در ورودی حوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح راس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) و برای آزمون نوبت عصر رأس‌ ساعت‌ 14:00 (چهارده) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
  3. هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكس دار، چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد تراش، مداد پاک کن و یك سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
  4. داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كیف دستی، ساك دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اكیداً خودداری نمایند. بدیهی است كه به همراه داشتن هر كدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری كه بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فرودگاه ها

داوطلبان می توانند در صورت وجود هر گونه مشکل در کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فرودگاه ها و عدم تطابق اطلاعات روی کارت با اطلاعات شخصی، به باجه های رفع نقص سازمان سنجش از ساعت 8 صبح لغایت 18 بعد از ظهر مراجعه نموده و نسبت به ویرایش اطلاعات مندرج در کارت اقدام نمایید.

زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها

زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها در روز جمعه 99/8/9 در تهران و با توجه به آمار شركت كنندگان، حسب مورد در مراكز استانها  خواهد بود و ملاک تعيين حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشد كه در تقاضانامه درج خواهند نمود. لذا داوطلبان در این تاریخ می توانند به حوزه امتحانی محل مورد نظر مراجعه نمایند و در این آزمون شرکت کنند.

محل برگزاری آزمون استخدام شرکت فرودگاه ها

محل برگزاری آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها در کارت ورود به جلسه آزمون ذکر شده است و داوطلبان می توانند بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها از محل برگزاری آزمون خود مطلع شوند. محل برگزاری آزمون با توجه به اولویت انتخابی خود فرد مشخص می شود. داوطلبان در ساعت مشخص شده باید در محل آزمون حضور داشته باشند در غیر اینصورت از شرکت در آزمون باز خواهند ماند.

مطالب مرتبط

اگر علاقه مند به شرکت در آزمون های استخدامی هستید می توانید از شرایط آزمون های دیگر نیز اگاه شوید. آزمون استخدامی وزارت بهداشت،آزمون استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی، آزمون استخدامی محیط زیست.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه استخدام شرکت فرودگاه ها 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید