دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

نحوه استخدام آزمون استخدامی

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان تامین اجتماعی یکی از ارگان های دولتی است که با برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو می کند در سال جاری نیز اقدام به برگزاری آزمون استخدامی زیر نظر سازمان سنجش www.sanjesh.org کرده است در این مقاله نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی شرح داده شده است .

از طریق لینک زیر کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی را دانلود نمایید.

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ در مراکز استانهای منتخب برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لاز م به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون ، به منزله تایید اطلاعات ارسال ی از سو ی داوطلبان نبوده و اصل مدار ک داوطلبان پس از اجرا ی آزمو ن، مورد بررسی قرار خواهدگرفت .

تذکر: داوطلبان گرامی میتوانند حوزه برگزاری آزمون خود را استانی غیر از استان محل سکونت خود انتخاب نمایند، به عنوان مثال ساکنین شهر کاشان، میتوانند استان قم را به عنوان محل برگزاری آزمون انتخاب کنند که فاصله آن نسبت به شهر اصفهان (که مرکز استان خودشان هست) کمتر میباشد

 

زمان شروع آزمون تامین اجتماعی صبح ساعت 8:30 آغاز می شود و در های ورودی نیم ساعت پس از برگزاری آزمون راس ساعت 8 بسته خواهند شد. لذا تمامی متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب های ورودی سر جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

چگونه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی را دانلود کنیم

همانطور که گفته شد بر گزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی توسط سازمان سنجش کشور انجام می شود.

لینک مربوط به کارت و برگه آزمون استخدامی تامین اجتماعی از تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir  قرار می گیرد و متقاضیان با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولدو …) خود می توانند کارت ورود به آزمون را مشاهدو و از آن پرینت بگیرند. داوطلبان بر اساس آدرس تعیین شده در پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مشخص شده مراجعه می نمایند.

به همرا داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی و همینطور اصل کارت ملی و اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن در سر جلسه امتحان الزامی است.

مغایرت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

  1. چنانجه متقاضی متوجه مغایرت کارت شرکت در آزمون شود استخدامی سازمان تامین اجتماعی شود لازم است برای اصلاح کارت شرکت در آزمون  در ساعت و تاریخ اعلام شده یعنی از ساعت 8:30 الي12:00 صبح و 14:00 الي 18:00 از تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.
  2. مغایرت داشتن عکس متقاضی با عکس روی کارت ورود به جلسه 
    چنانچه عکس متقاضی با عکس که بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است متفاوت باشد لازم است تا شخص متقاضی با همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار برای اصلاح کارت ورود به جلسه خود در ساعت و تاریخ اعلام شده یعنی از ساعت 8:30 الي12:00 صبح و 14:00 الي 18:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱  به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهند کرد.
  3. مشکلات عکس
    چنانچه عکس از جمله دارای مشکلاتی نظیر فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون 2 قطعه عکس 3*4 و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار در ساعت و تاریخ اعلام شده یعنی از ساعت 8:30 الي12:00 صبح و 14:00 الي 18:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهند کرد.

ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود متقاضی تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: بهتر است متقاضیان جهت آگاهی بیشتر و دقیق تر  ضوابط آزمون از برگه راهنما شرکت در آزمون که در سامانه پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته پرینت تهیه کنند و نسبت به خواندن آن اقدام نمایند.

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سازمان تامین اجتماعی

در صورت بروز مشکل در کارت متقاضی، متقاضیان باید در ساعت و تاریخ اعلام شده یعنی از ساعت 8:30 الي12:00 صبح و 14:00 الي 18:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهند کرد.

دانلود جدول محل رفع نقض کارت و آدرس آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید