دریافت کارت آزمون استخدام بانک رفاه کارگران در سال 99

کارت آزمون استخدام بانک رفاه کارگران

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت آزمون استخدام بانک رفاه کارگران در سال 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله لینک دانلود و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران در سال 99 قرار گرفته شده و داوطلبان می توانند با استفاده از این لینک کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند. این آزمون در 23 عنوان رشته برگزار می شود و داوطلبان در این رشته ها به رغابت می پردازند. پس از دریافت کارت و برگزاری آزمون، قبول شدگان 3 برابر ظرفیت اعلام شده می باشد. این آزمون دارای مصاحبه نیز می باشد. در ادامه نحوه دریافت کارت آزمون استخدام بانک رفاه کارگران و لینک دانلود را برای شما قرار داده ایم.

دانلود کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک رفاه کارگران

داوطلبان می توانند از طریق لینک مستقیم زیر که برای شما قرار داده شده است اقدام به دانلود کارت آزمون استخدام بانک رفاه کارگران دانلود کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک رفاه کارگراندر سال های گذشته این کارت توسط سازمان سنجش ارائه می شد و داوطلبان از طریق این سایت کارت را دریافت می کردند. اما در امسال کارت آزمون استخدام بانک رفاه توسط سایت بانک رفاه کارگران که لینک آن را در ادامه قرار داده ایم دریافت خواهد شد.

پس از ورود به سامانه داوطلبان باید با استفاده از کد رهگیری و کد ملی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند. داوطلبان می توانند با توجه به تصویری که در ادامه مقاله وجود دارد اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند.

نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران

داوطلبان می توانند به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به کد رهگیری که در زمان ثبت نام دریافت کرده اید احتیاج دارید و می توانید با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی، کارت را دریافت نمایید.

کارت ورود به جلسه آزمون بانک رفاه کارگران

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک رفاه کارگران

زمان دریافت کارت آزمون استخدام بانک رفاه کارگران در تاریخ 99/6/10 و 99/6/11 می توانند به سایت مربوطه مراجعه نموده و اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود نمایند. این سامانه از ساعت 16 روز 99/6/10 تا تاریخ مذکور برای داوطلبان فعال می باشد و می توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک رفاه کارگران را دریافت نمایند.

باجه های رفع نقص کارت آزمون استخدام بانک رفاه کارگران

داوطلبان می توانند در تاریخ مقرر شده در سایت، به باجه های رفع نقص مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه خود را ویرایش نمایند.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران : دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره به آدرس : تهران ، خیابان انقلاب ، میدان فردوسی ، کوچه شاهرود

زمان مراجعه : ساعت 8:30 الی 12:00صبح و 14:00 الی 18:00 می باشد. تاریخ مراجعه به باجه های رفع نقص متعاقبا اعلام خواهد شد.

در صورت وجود مشکل در سایت بانک رفاه کارگران و عدم دسترسی به سایت، داوطلبان می توانند با مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایند و کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق مجموعه صدای مشاوران دریافت نمایند.

مفقود شدن کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک رفاه کارگران

در صورت مفقود شدن کارت آزمون استخدام بانک رفاه داوطلبان می توانند تا تاریخ گفته شده و در صورت فعال بودن لینک دانلود و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند.

در صورت فراموشی رمز عبور و کد رهگیری ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک رفاه می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید و توسط مشاوران ما رمز عبور خود را بازیابی نمایید.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت آزمون استخدام بانک رفاه کارگران در سال 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید