دریافت نتایج مدارس شاهد 99 – 1400

دریافت نتایج مدارس شاهد

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج مدارس شاهد 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت نتایج مدارس شاهد 99 – 1400 تنها از طریق سامانه جامع شاهد و امور ایثارگران یا همان سجا به نشانی اینترنتی saja.medu.ir انجام شده و ثبت نام کنندگان جهت تحصیل در این مدارس، در زمان مشخص شده با مراجعه به سایت مذکور از قبولی یا عدم قبولی اولیه خود کسب اطلاع نمایند.

در ابتدا پیشنهاد می شود نبت به دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد اقدام نموده و سپس مقاله صفر تا صد ثبت نام مدارس شاهد را مطالعه نمایید.

داوطلبان گرامی می تواننددر صورت داشتن هرگونه سوال و یا تمایل به دریافت نتایج مدارس شاهد 99 – 1400 به صورت تلفنی،شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته نتایج ثبت ‌نام را از مشاورین مجموعه صدای مشاوران جویا شوند.

اعلام نتایج مدارس شاهد

اعلام نتایج مدارس شاهد در تمامی پایه ها از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می شود. چنانچه دانش آموزان در این مدارس در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام داده باشند، معمولا پس از گذشت سه هفته لیست راه یافتگان به مرحله مصاحبه و احراز هویت در این سامانه اعلام می شود. لیست اعلام شده را نمی‌توان به معنای ثبت نام نهایی در این مدارس تلقی نمود. افراد با مراجعه به سایت saja.medu.ir می توانند لیست پذیرفته شدگان اولیه را دریافت نمایند.

می توان گفت پذیرش دانش آموزان در مدارس شاهد به صورت نیمه متمرکز و یا دو مرحله ای صورت خواهد پذیرفت. به این معنا که ابتدا داوطلبان در زمان مشخص شده با مراجعه به سامانه سجا درخواست ثبت نام خود و همچنین امتیازاتی را که بر اساس جدول امتیاز بندی و ادعای دارا بودن آن را دارند ثبت می نمایند، در این مرحله صحیح بودن اطلاعات درج شده ملاک دعوت بیش از سه برابر ظرفیت پذیرش به مصاحبه حضوری و مرحله احراز هویت در مدارس شاهد می باشد.

پس از درج اسامی پذیرفته شدگان اولیه، دانش آموزان می بایست با مراجعه هر چه زودتر به مدارس مورد نظر، مدارکی را که در فرم ثبت نام آنها را ثبت نموده اند، ارائه دهند. مدارس نیز پس از بررسی دقیق آنها، اسامی پذیرفته شدگان نهایی بر اساس بالاترین امتیاز در مدارس شاهد را منتشر خواهند کرد.

زمان دریافت نتایج مدارس شاهد در سال گذشته بر اساس جدول زیر بوده است. اما با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا امتحانات دانش آموزان به تعویق افتاد، هنوز زمان دقیق دریافت نتایج مدارس شاهد مشخص نشده است.
به محض اطلاع از آخرین اطلاعات این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

مقاطع مدارس شاهد زمان اعلام نتایج مدارس شاهد
مقطع ابتدایی 98/03/21
 مقطع هفتم 98/04/15
 مقطع دهم 98/03/21

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج مدارس شاهد 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید