دریافت نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی منتشر شد. داوطلبانی شرکت کننده در آزمون نهضت سواداموزی که در صبح روز جمعه در تاریخ 20 تیرماه 1399 برگزار شد می بایست با مراجعه به سایت اینترنتی www.hrtc.ir نسبت به دریافت نتایج آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان پس از دریافت کارنامه خود می بایست مراحل اداری استخدام را بر اساس دستورات مندرج در کارنامه منتشر شده در سایت www.hrtc.ir طی نمایند. مصاحبه حضوری آخرین مرحله استخدام در نهضت سوادآموزی و وزارت آموزش و پرورش می باشد.

نتایج آزمون نهضت سوادآموزی

زمان اعلام نتایج و چگونگی استخدام پذیرفته‌شدگان آموزشیارن نهضت سواد آموزی توسط ریاست این سازمان تشریح شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 80 درصد خانم‌ها و 20 درصد آقایان بودند که بعد از اعلام نتایج و درصورت کسب نمره 10 از 20 – یعنی 50 درصد نمره – وارد چرخه استخدام در وزارت آموزش و پرورش خواهند شد.»

محمدزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره زمان اعلام نتایج آزمون ورودی آموزش‌دهندگان نهضت گفت: «نتایج آزمون حداکثر تا پایان مرداد ماه اعلام خواهد شد.»

محمدزاده با اشاره به مساعدت‌های مجلس شورای اسلامی و مسئولان آموزش و پرورش در زمینه استخدام رسمی نیروهای نهضتی گفت: «ابتدا قرار بود 3 تا 5 هزار نفر از بین کل شرکت‌کنندگان وارد چرخه استخدام شوند، اما بعد از تلاش‌های مدیران آموزش و پرورش و توصیه‌های مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتیم محدودیت عددی پذیرش را برداریم تا همه افرادی که نمره قبولی را کسب کردند بتوانند وارد فرایند استخدام شوند.

نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 99

نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 99 حداکثر تا پایان مردادماه در تمامی استان ها اعلام خواهد شد. بر اساس اعلام مسئولین مربوطه این نتایج به معنای استخدام  قطعی نبوده و پذیرفته شدگان صرفا برای بررسی مدارک دعوت می شوند. داوطلبی که در آزمون نهضت سوادآموزی شرکت و حد نصاب را کسب کرده باشد و برای گذراندن دوره های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان پزیرفته شده باشد، اگر فاقد شرایط قانون و آیین نامه آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی باشد از ادامه روند آموزش و استخدام حذف می شوند.

پیشنهاد ویژه صدای مشاوران:

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه ای اعلام کرد :

از میان ثبت نام ۲۵ هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون، تعداد ۲۴ هزار و ۴۰۰ نفر کارت آزمون را دریافت کرده و در آزمون شرکت کردند. نتیجه آزمون نیز تا پایان مرداد ماه اعلام خواهد شد.

نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

حد نصاب لازم برای قبولی در آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

پس از برگزاری آزمون نمره داوطلبان به تفکیک حیطه‌های عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب امتحان بر اساس ۵۰ درصد نمره کل آزمون که در آن نمرات آزمون فرد با ارزش وزنی ۴۰ درصد عمومی و ۶۰ درصد برای حیطه تخصصی محاسبه و بر مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می‌گیرد.

داوطلبان فاقد حد نصاب ادامه سایر مراحل استخدامی حذف و صرفا کارنامه آزمون کتبی از طریق پروفایل شخصی جهت اطلاع برای آنها صادر خواهد شد زمان آزمون داخلی در طول برنامه صرفا یک بار توسط وزارتخانه برگزار می گردد.
تبصره: کسب حد نصاب لازم در آزمون استخدام نهضت سواداموزی به منزله استخدام تلقی نشده و استخدام افراد دارای حدنصاب با در نظر گرفتن نیاز و در سقف مجوز های تخصیص یافته سالیانه و اعمال امتیازات عوامل امتیاز آمد یا همان فرم امتیاز بندی صورت می‌گیرد.

 

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید