درآمد رشته پرستاری

درآمد رشته پرستاری

جهت مشاوره در زمینه درآمد رشته پرستاری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

درآمد رشته پرستاری چقدر است؟ سوالی که اطلاع از پاسخ آن، به داشتن انتخاب رشته ای آگاهانه برای داوطلبان تحصیل در رشته پرستاری کمک خواهد کرد. در این مقاله به بررسی میزان درآمد رشته پرستاری و بازار کار رشته پرستاری در ایران و خارج از کشور می باشد. متقاضیان و علاقمندان به تحصیل با کنکور و بدون کنکور رشته پرستاری می توانند جهت مشاوره تحصیلی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند. برای اطلاع از تاثیر سهمیه بسیج فعال در تراز قبولی پرستاری روی لینک آبی کلیک نمایید.

درآمد رشته پرستاری در ایران و خارج

درآمد رشته پرستاری در ایران ، در حال حاضر بسیار مناسب و تقاضای کار برای جذب پرستار بالا می باشد. از آنجایی که میزان کسب درآمد برای پرستاران در محیط های مختلف و با توجه به مهارت، سمت ، شیفت و ساعات کاری و تخصص متفاوت می باشد، بنابراین میزان درآمد و حقوق پرستاران نیز با هم متفاوت خواهد بود. میزان درآمد بستگی به مقطع تحصیلی دانشگاه ( کارشناسی ، کارشناسی ارشد، دکتری ) و البته مهارت و سوابق کاری، درسمت و شیفت های مختلف، سر پرستار ، سوپروایزر آموزشی، سوپروایزر بالینی ، سوپروایزر کنترل عفونت و ریاست پرستاری و… ، محل فعالیت پرستاران اغلب در مراکز درمانی می باشد البته محل فعالیت در این زمینه بسیار گسترده می باشد،میزان درآمد پرستار بخش اورژانس بیمارستان با پرستار بخش اطفال بیمارستان یا بخش داخلی و جراحی و یا ICU و CCU و اطاق عمل یکسان نمی باشد. برای اطلاع از میزان حقوق رشته پرستاری روی لینک زیر کلیک نمایید:

میزان حقوق رشته پرستاری

رشته پرستاری از میان تمامی رشته خصوصا در مقطع کارشناسی از بهترین بازار کار برخوردار می باشد، که متقاضیان بسیاری داشته و فرصت های شغلی متعددی برای تمامی فارغ التحصیلان فراهم می باشد. رشته پرستاری در ایران از حقوق مناسبی برخوردار می باشد و درآمد این رشته در سایر کشورها بالاتر می باشد.

درآمد رشته پرستاری در خارج از کشور

درآمد و بازار کار رشته پرستاری ، در ایران مناسب می باشد و خارج از کشور بالاتر نیز می باشد و هر ساله تعدادی از فارغ التحصیلان این رشته جهت مهاجرت اقدام می نمایند در ذیل میزان درآمد سالانه در برخی از کشورها به اطلاع متقاضیان گرامی می رسد، برای اطلاع از میزان درآمد رشته پرستاری در کشورهای مختلف از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

  • درآمد پرستاری در کانادا: حداقل درآمد سالانه پرستاران در کانادا حدود 60000 دلار است.
  • درآمد پرستاری در استرالیا: حداقل درآمد سالانه پرستاران در استرالیا حدود 59000 دلار است.
  • درآمد پرستاری در آمریکا: حداقل درآمد سالانه پرستاران در کانادا حدود 61000 دلار است.
  • درآمد پرستاری در انگلستان: حداقل درآمد سالانه پرستاران در کانادا حدود 26000 دلار است.
متقاضیان تحصیل بدون کنکور و با کنکور پرستاری می توانند جهت مشاوره تحصیلی و اطلاع از میزان درآمد رشته پرستاری با توجه به شرایط مورد نظر، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه درآمد رشته پرستاری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید