دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی به دانش آموزان این امکان را می دهد که بر اساس سطح سوالات برنامه ریزی مناسب تری برای آمادگی خود در این آزمون را داشته باشند.

به دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی 99 را دارند توصیه می شود که از نمونه سوالات آزمون در سال های قبل استفاده کنند و پس از مطالعه دقیق آنها با بررسی سطح سوالات ،خود را برای شرکت در این آزمون اماده کنند .

همچنین بعد از شرکت در این آزمون با بررسی نمونه سوالات  و جواب آن  با استفاده از کلید سوالات دانش آموزان می توانند شانس قبولی خود را بررسی نمایند .

دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی

نمونه سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی

آزمون نمونه دولتی تنها برای دانش آموزان پایه نهم به دهم برگزار می شود و با مطالعه و بررسی نمونه سوالات مدارس نمونه دولتی در سال های قبل دانش آموزان می توانند هم خود را محک بزنند و هم برنامه ریزی درست و بهینه ای برای موفقیت در این آزمون داشته باشند.

لینک دانلود نمونه سوالات سال های قبل

توصیه هایی برای موفقیت در آزمون نمونه دولتی

به دانش آموزان پایه نهم که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی را دارند توصیه می شود؛برای موفقیت در آزمون علاوه بر برنامه ریزی درست در زمان بندی برای مطالعه دروس و افزایش سرعت عمل تا حد امکان از زدن تست هایی که اطمینان کافی نسبت به درست بودن آن ها را ندارند خودداری کنند زیرا این آزمون دارای نمره منفی می باشد .

دانش آموزان می توانند برای بهبود عملکردشان در آزمون با دانلود نمونه سوالات و حل کردن آن ها از خود آزمون گرفته و با بررسی آن نقاط ضعف و قوتشان را متوجه شوند ،همچمین می توانند  با داشتن برنامه ریزی زمانی مناسب شانس قبولی در این آزمون را برای خود افزایش دهند .

 

ضمنا شما می توانید هر روز ازساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب جهت مشاوره در خصوص آزمون نمونه دولتی با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاورین مجموعه صدای مشاوران در ارتباط باشید.

جهت مشاوره در زمینه دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید