دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

سامانه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان کنکور می توانند در این صفحه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را انجام دهند. با اعلام نتایج اولیه کنکور و انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری 98، زمان انتخاب رشته می باشد. داوطلبان پیش از تکمیل فرم انتخاب رشته ، دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۸ را به دقت مطالعه نمایند. در این صفحه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور برای تمام گروه های آزمایشیریاضی، تجربی، انسانی ، هنر و زبان قرار گرفته است.

قبولی داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید در کنکور براساس تراز مندرج در کارنامه و تاثیر سهمیه در رتبه و تراز می باشد. پذیرش بدون کنکور نیز صرفا براساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم می باشد. داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه آزاد می باشند، لازم است جهت انتخاب کدرشته محل های انتخابی ، دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه کنند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

 دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، هر سال توسط سازمان سنجش منتشر می شود. دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 در تاریخ 98/05/17 منتشر می شود. دفترچه کنکور رشته ریاضی ، تجربی ، انسانی و هنر و زبان مجزا می باشد. سواالات کنکور سال 98 برای دو نظام جدید و نظام قدیم به صورت مجزا طراحی شد. ولی برگزاری آزمون هر دو نظام ، هم زمان انجام شد. دفترچه های انتخاب رشته کنکور نیز برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید مشترک است.

با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در مرحله اول اعلام نتایج کنکور، تمام داوطلبان مجاز به انتخاب رشته خواهند شد. البته داوطلبانی که در کنکور 97 شرکت کرده و در دوره روزانه کدرشته محل های متمرکز یا نیمه متمرکز پذیرفته شده اند، اجازه انتخاب رشته دوره های روزانه را نخواهند داشت. این گروه درصورتی که واجد شرایط مندرج در دفترچه باشند، مجاز به انتخاب رشته در سایر دوره های غیرروزانه خواهند بود.دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند، برای تکمیل فرم انتخاب رشته و انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود، دفترچه انتخاب رشته کنکور گروه آزمایشی مربوط به خود را به دقت مطالعه کنند. انتهای دفترچه یک فرم پیش نویس انتخاب رشته پیوست شده است. می توانید 150 کدرشته مورد نظر خود را در این فرم ، اولویت بندی کنید. سپس فرم اصلی انتخاب رشته را در سایت سنجش تکمیل نمایید. در پایان انتخاب رشته، سیستم سازمان سنجش یک کد 15 رقمی به همراه لیست رشته های انتخابی را نمایش می دهد. در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در دفترچه ثبت نام و مراحل انتخاب رشته ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. 

برای قبولی در رشته و دانشگاه هدفتان، نیاز به اطلاعاتی از قبیل رتبه و تراز لازم برای قبولی، ظرفیت پذیرش دانشگاه ها، رشته های هر دانشگاه، دانشگاه های دارای رشته مورد نظر، شرایط تحصیل در هر دانشگاه، بازار کار هر رشته و … خواهید داشت. بنابراین نیاز به کمک و راهنمایی مشاور حرفه ای از موسسات بزرگ و معتبر خواهید داشت. پیشنهاد ما به داوطلبان این است که حتما برای موفقیت در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان این مرکز با سال ها تجربه و با آگاهی کامل راهنمای شما برای موفقیت در کنکور 98 خواهند بود. (می توانید با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس بگیرید).

برای اطلاع از زمان انتخاب رشته کنکور کلیک کنید.

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 برای دانلود کلیک کنید
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 98 برای دانلود کلیک کنید
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98 برای دانلود کلیک کنید
دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 98 برای دانلود کلیک کنید
دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 98 برای دانلود کلیک کنید

داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور 98 قبول نشده اند ، می توانند برای اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت با کارشناسان تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید