دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98

سامانه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98 در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. کنکور تجربی 14تیرماه برگزار شد و بعد از اعلام نتایج اولیه و کارنامه کنکور سراسری ، زمان انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد. قبولی داوطلبان در کدرشته محل های مختلف براساس رتبه و تراز کارنامه کنکور ، ظرفیت پذیرش ، رتبه در سهمیه و … اعلام می شود. 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 1398

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی هر سال از سوی آموزش و پرورش منتشر می شود. لینک دانلود دفترچه در همین صفحه در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. داوطلبان بعد از مطالعه دقیق دفترچه می توانند نسبت به انتخاب 150کدرشته محل اقدام نمایند. انتخاب رشته کنکور تجربی در سایت سنجش به نشانی sanjes.org انجام می شود. در پایان مراحل انتخاب رشته یک کد 15رقمی دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که انتهای دفترچه یک فرم پیش نویس انتخاب رشته پیوست شده است. پیش از اقدام به انتخاب رشته دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری رشته تجربی را به دقت مطالعه کنید و در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه ، با کارشناسان تماس بگیرید.

برای اطلاع از زمان انتخاب رشته کنکور 98 کلیک کنید.

انتخاب رشته کنکور از میان کدرشته محل های دوره های روزانه، شبانه- نوبت دوم، غیرانتفاعی و پیام نور و پردیس های خودگردان انجام می شود. واجدین شرایط مندرج در دفترچه می توانند با اولویت بندی ، 150 کد رشته محل را انتخاب نمایند. 

نحوه نمایش وضعیت مجاز به انتخاب رشته گروه تجربی به صورت زیر می باشد:

شماره داوطلبی گروه آزمایشی دوره های روزانه / نوبت دوم بهیاران دانشگاه فرهنگیان- تربیت معلم و شهید رجایی دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی
*** علوم تجربی مجاز غیرمجاز مجاز مجاز مجاز

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 98

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی روی لینک زیر کلیک کنید. (در حال حاضر لینک غیرفعال است به محض انتشار دفترچه، فعال خواهد شد).

دانلود

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98

داوطلبان برای قبولی در انتخاب رشته کنکور نیاز به آگاهی از رتبه و تراز لازم برای قبولی رشته و دانشگاه مورد علاقه خود دارند. همچنین لازم است بدانند میزان ظرفیت هر رشته و دانشگاه چقدر است، اطلاع از شرایط تحصیل در هر رشته و دانشگاه ، بازار کار رشته ها، نمره کل و رتبه کارنامه و مقایسه با رتبه آخرین نفر پذیرفته شده، وضعیت رشته برای ادامه تحصیل و …. ضروری می باشد. انتخاب رشته نادرست زمان و هزینه بسیاری را به حدر خواهد داد. مهمتر از همه در بازار کار ، برای داوطلب بازدهی مالی نخواهد داشت و تاثیر منفی بر روحیه شخص خواهد گذاشت. 

بنابراین حتما برای انتخاب رشته از راهنمایی مشاور تحصیلی آگاه و با تجربه استفاده کنید. پیشنهاد می دهیم با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان راهنمای شما برای انجام انتخاب رشته صحیح می باشند.

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98”
  1. سلام..ببخشید شما انتخاب رشته کنکور سراسری رو هم انجام میدین؟به چه صورته تلفنی یاحضوری؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید