دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

سامانه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان عزیز می توانند در این مقاله دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98 را انجام دهند. دفترچه انتخاب رشته برای هر گروه آزمایشی از جمله انسانی به صورت مجزا منتشر می شود و حاوی کدرشته محل های دانشگاه های روزانه، نوبت دوم- شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان می باشد. دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی با آغاز مهلت انتخاب رشته منتشر می شود. داوطلبان در مهلت اعلام شده فرصت دارند نسبت به انتخاب 150کدرشته محل از لیست رشته های گروه انسانی، اقدام نمایند. پیش اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور حتما دفترچه انتخاب رشته را به دقت مطالعه کنید. توجه داشته باشید که دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور و صرفا براساس سوابق تحصیلی، مجزا می باشد. 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

در این صفحه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری گروه انسانی در سال 98 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. انتهای این دفترچه یک فرم پیش نویس انتخاب رشته پیوست شده است که یک جدول با 5ستون است. واجدین شرایط مندرج در دفترچه می توانند برای اولویت بندی انتخاب 150 کدرشته محل انتخابی خود ، از فرم پیش نویس استفاده کنند.

انتخاب رشته کنکور انسانی در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود. گزینه انتخاب رشته در مهلت اعلام شده فعال می شود. برای ورود به این قسمت نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی دارید، اگر این اطلاعات را گم کرده یا فراموش کرده اید نگران نباشید. سازمان سنجش امکان بازیابی و دریافت مجدد را فراهم کرده است. داوطلبان می تواند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید و شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را از کارشناسان دریافت کنید. 

انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد نیز به صورت کاملا مجزا و با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد که حاوی کدرشته محل های این دانشگاه است انجام می شود. انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org انجام می شود. زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعد از انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری می باشد.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی روی لینک دانلود کلیک کنید . (لینک در حال حاضر غیر فعال است به محض انتشار دفترچه ، فعال خواهد شد.)

دانلود

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

محتوای دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98

دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی حاوی کد رشته محل های دانشگاه های روزانه، نوبت شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان است. توضیحات مرتبط با تاثیر سهمیه های کنکور در این دفترچه شرح داده شده است. همچنین اطلاعات لازم درمورد میزان ظرفیت رشته ها و دوره هیا متعدد  ،شرایط تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و … درج شده است. داوطلبان مجاز، می توانند نسبت به انتخاب 150کد رشته محل از میان کدرشته های دانشگاه روزانه ، نوبت دوم شبانه، پیام نور و غیرانتفاعی، دانشگاه فرهنگیان، نیمه حضوری ، ظرفیت مازاد ، مجازی و … اقدام نمایند.

داوطلبان گرامی کنکور سراسری انسانی می توانند برای قبولی در انتخاب رشته و دانشگاه هدف خود، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید