دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۹

دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی 99

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۹ منتشر شد بهترین منبع راهنمای قبول شدگان در کنکور سراسری 99 می باشد. در ادامه شما می توانید دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99 را دانلود کنید. این دفترچه هر ساله و پس از اعلام نتایج کنکور سراسری جهت انتخاب رشته داوطلبان منتشر می شود. در این دفترچه که آن را سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می کند، اطلاعات مهمی از قبیل ظرفیت پذیرش دانشگاه ها و همچنین شرایط خاص پذیرش بعضی از دانشگاه ها ذکر شده است.
پس از مطالعه کامل این دفترچه می توانید اقدام به انتخاب رشته نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99 در تاریخ 99/7/2 در سایت سازمان سنجش بارگزاری شده و با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی این مقاله بروزرسانی می شود.

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی منتشر شد

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 تجربی

همچنین این امکان فراهم می باشد که از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و به صورت تلفنی از اطلاعات  دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99 کسب اطلاع کنید.

زمان دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99

با توجه تاخیر و تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری 99 زمان دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99  نیز با تاخیر و تعویق همراه است. این زمان به طور حدودی نیمه دوم شهریور ماه خواهد بودداوطلبان می توانند برای استفاده از مطالب دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی بر روی لینک دریافت دفترچه کلیک نمایند.  در حال حاضر لینک دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 در سیستم وجود ندارد و از سوی سایت سازمان سنجش منتشر نشده است به محض انتشار لینک آن در این مقاله قرار خواهد گرفت.دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99

 

انتخاب رشته کنکور تجربی

مهم ترین کار پس از اعلام نتایج کنکور سراسری ، انتخاب رشته است. داوطلبین مجاز به انتخاب رشته باید در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش رشته های مورد علاقه و همچنین دانشگاه های مورد نظر خود را به ترتیب اولویت انتخاب کنند. بسیاری از داوطلبین با وجود رتبه خوب، به دلیل انتخاب رشته اشتباه از ورود به دانشگاه های معتبر بازمانده اند. به همین دلیل داشتن یک مشاور تحصیلی برای انتخاب رشته کنکور ضروری می باشد. در ادامه انتخاب رشته می توانید به شکل مراحل زیر عمل نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99

 

 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد از سال  92 با یکدیگر ادغام شدند. داوطلبین پس از اعلام نتیجه اولیه و مشاهده کارنامه خود و همچنین کد 7 رقمی دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری درج شده است. می توانند به سایت azmoon.org  مراجعه نمایند. و پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، انتخاب رشته خود را انجام دهند. در حال حاضر لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 نیز فعال نشده و داوطلبان می توانند در نیمه دوم شهریور ماه با مراجعه به همین مقاله آن را دانلود نموده و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99

دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور 99 بهترین و کامل ترین مشاور شما در انتخاب رشته کنکور می باشد. دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور 99 شامل اطلاعات لازم برای پذیرش دانشگاه های مختلف می باشد. این اطلاعات شامل دو بخش راهنمای عملی انتخاب رشته و آشنایی با مقررات انتخاب رشته می باشد. منبع اصلی انتشار دفترچه انتاخاب رشته کنکور تجربی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت دفترچه را دانلود نمایند.

داوطلبان می توانند برای انتخاب رشته و آگاهی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور  تجربی 99 با سامانه صدای مشاوران و شماره های درج شده در انتهایی مقاله تماس حاصل نمایند. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت می توانید از طریق خرید بسته های تماسی در سایت با ما در ارتباط باشید.

  • سهمیه های پذیرش ایثارگران و رزمندگان
  • سهمیه های بومی
  • تاثیر سوابق تحصیلی و معدل
  • آشنایی با زیرگروه ها، رتبه ها و ضرایب رشته های تجربی سال 99 – 1400
  • آشنایی با دوره های تحصیلی دانشگاه ها
  • شیوه های گزینش در آزمون سراسری تجربی 99 – 1400
  • همچنین شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف ذکر شده است.
    سپس داوطلبین ورود به دانشگاه ها با توجه به شرایط و رتبه و تراز خود می‌ توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99

در ادامه شما می توانید با کلیک بر روی دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99 این دفترچه را دریافت کنید.
البته لازم به ذکر است به دلیل اینکه هنوز دفترچه کنکور تجربی 99 منتشر نشده است، لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 98 آورده شده است.

  • به محض انتشار این دفترچه، در همین صفحه برای دانلود قرار خواهد گرفت.

دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی

جمع بندی

در این مقاله از نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99 مطلع شده اید همچنین با مطالعه دفترچه انتخاب رشته که لینک دانلود آن در این مقاله قرار دارد می توانید از اطلاعات مندرج در دفترچه مطلع شوید.

لازم به ذکر است در صورتی که دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99  را دریافت نکرده اید، می توانید اطلاعات مربوط به این دفترچه را از مشاوران ما دریافت کرده تا بتوانید انتخاب رشته مفید و موفقی را برای خود رقم بزنید.

با توجه به حساس بودن فرایند انتخاب رشته و تاثیر مستقیم آن در آینده دانش آموز می توانید این فرایند حساس را به مجموعه صدای مشاوران واگذار نمایید. 

لینک های مرتبط

دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 99(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

رتبه قبولی دانشگاه افسری(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

درصد های لازم برای تراز 6500 کنکور تجربی(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید