دانشگاه بین المللی دندانپزشکی بدون کنکور

دانشگاه بین المللی دندانپزشکی بدون کنکور

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه بین المللی دندانپزشکی بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه بین المللی دندانپزشکی بدون کنکور یا پردیس خودگردان ، پیرو شرایط معین اقدام به جذب دانشجو مشروط به دریافت شهریه می نماید. رشته هایی نظیر دندانپزشکی ، بهداشت دهان و زیر شاخه های مربوط به دندانپزشکی به دلیل بازار کار مناسب و پردآمد از تقاضای بالایی برخوردار می باشد. میزان شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی یا همان پردیس های بین الملل پزشکی ، نسبت به اغلب رشته های این دانشگاه بالاتر می باشد. پردیس بین الملل ، همان پردیس خودگردان است، در ابتدای تاسیس این دانشگاه ، با هدف جذب دانشجویان خارجی عنوان بین الملل انتخاب گردید، ولی به دلیل عدم استقبال زیاد این طرح، نام این دانشگاه از پردیس بین الملل به پردیس خودگردان تغییر یافت. واحدهای پردیس خودگردان از امکانات آموزشی بالایی برخوردار می باشند. همانطور که می دانید قبولی در پردیس های خودگران یا همان پردیس بین الملل با رتبه های پایین تر امکانپذیر می باشد و مورد استقبال داوطلبانی که توانایی پرداخت شهریه این دانشگاه را دارند ، قرار گرفته است. بر اساس اعلام وزارت بهداشت هر دانشگاه مجاز است بر اساس نام، قدمت و جایگاه در رتبه بندی کشوری از 10 الی 15 درصد مازاد بر شهریه اعلام شده و یا کمتر پس از تصویب هیأت امنای مربوطه از داوطلب شهریه دریافت کند. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقاله مربوط به میزان شهریه رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد را در همین سایت مطالعه نمایید. رشته دندانپزشکی از شاخه های علوم پزشکی می باشد. هدف رشته دندانپزشکی در مقطع دکترای عمومی، خدمات رسانی در زمینه رعایت بهداشت، پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان و دندان است. این مقطع دارای دو دوره مجزای دو ساله و چهار ساله می باشد. دندانسازی نیز بخشی از دندانپزشکی می باشد. شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه بین الملل به اطلاع داوطلبان تحصیل در این دانشگاه می رسد. در این مقاله شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه بین الملل را مطالعه خواهید نمود. دانشگاه بین الملل از سال 1394 تا کنون به جذب دانشجویان در رشته های پرطرفدار نموده است، هم اکنون، دانشگاه علوم پزشکی و بسیاری از دانشگاه های برتر در کشور در حال جذب دانشجوی به صورت بدون کنکور و آزمون ورودی می باشند.

متقاضیان عزیز، می توانند جهت ثبت نام در دانشگاه پردیس بین الملل- پردیس خودگردان و مشاوره تلفنی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

نحوه و شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه بین الملل

نحوه و شرایط پذیرش بدون کنکور در دانشگاه بین الملل به شرح ذیل می باشد:

  • دارا بودن سلامت جسمانی و روحی و نداشتن نقص عضو
  • امکان تطبیق دروس تحت هیچ شرایطی امکانپذیر نمی باشد. (تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه های داخل و خارج تاثیری نخواهد داشت).
  • متقاضیان ملزم به دارا بودن مدرک دیپلم کامل متوسطه و پیش دانشگاهی می باشند
  • دارا بودن شرط حداقل معدل (حداقل معدل کتبی دیپلم نمراه 15 می باشد).
  • دارا بودن حداقل نمره زبان انگلیسی در یکی از آزمون های Toefl 550 و Ielts 5/5
  • ielts یا toefl دارا بودن مدرک رسمی زبان
  • کنکور و آزمونی مجزا جهت پذیرش دانشگاه بین الملل برگزار نخواهد شد.
  • ثبت نام در کنکور سراسری و مجاز شدن به انتخاب رشته برای ثبت نام در واحدهای بین الملل دانشگاه ها و موسسات دولتی مکفی می باشد.
  • پس از اعلام رسمی نتایج اولیه کنکور، بررسی سوابق علمی مربوط به دوران تحصیلی سه‌ساله دبیرستان و پیش‌دانشگاهی و آزمون سراسری و مصاحبه حضوری انجام خواهد شد. برای اطلاع از نحوه مصاحبه و اطلاع از سوالات مصاحبه حضوری ، می توانید با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید.
داوطلبان گرامی می توانند مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه بین الملل از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

رشته های دانشگاه بین الملل

واحدهای بین الملل در سراسر کشور در حال فعالیت می باشند و در حال حاضر رشته های متعدد و متنوعی از طریق ثبت نام بدون آزمون و بدون کنکور وجود دارد، رشته هایی نظیر پزشکی ، داروسازی، مامایی ، پرستاری و… .

جهت اطلاع از نحوه پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون و بدون کنکور دانشگاه بین الملل ، لیست رشته های این دانشگاه و ارزش مدرک دانشگاه بین الملل کلیک نمایید.

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه بین المللی دندانپزشکی بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
4 دیدگاه برای “دانشگاه بین المللی دندانپزشکی بدون کنکور”
  1. سلام .فقط نیمسال اول پذیرش هست؟ چون من تافل تا دی میگیرم

  2. سلام میخواستم بیینم برای مهر ۹۸ امکانش هست؟ اخه گفته بودن تا پارسال که دیگه این شرایط برداشته شده و اصلا رشته های پزشکی بدون کنکورپذیرش ندارند

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید