خطاهای اپلیکیشن شاد

خطاهای برنامه شاد

جهت مشاوره در زمینه خطاهای اپلیکیشن شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خطاهای اپلیکیشن شاد این روزها به یکی از مشکلات اساسی دانش آموزان و حتی مدیران و معلمان تبدیل شده است. اپلیکیشن شاد به منظور آموزش مجازی در زمان شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است. اجازه عضویت در اپ شاد به مدیران و دانش آموزان و معلمانی داده می شود که قبلا اطلاعات آن ها در سامانه سناد آموزش و پرورش ثبت شده باشد. خطاهای اپلیکیشن شاد برای دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است. در این مقاله به توضیح و راه های رفع خطاهای اپ شاد مثل ارور های 402 ، 403 ، 406 و یا 417 و خطای عدم نصب اپلیکیشن می پردازیم.

خطای عدم نصب اپلیکیشن شاد

از جمله خطا های اپلیکیشین شاد ، خطای عدم نصب اپلیکیش شاد است. خطاهایی همچون عدم نصب اپ شاد بر روی گوشی های آیفون با سیستم عامل ios و … مشکلات بسیاری را برای دانش آموزان ، معلمان  مدیران ایجاد کرده است.

  • خطای عدم نصب بر روی سیستم عامل های مختلف : از جمله خطاهای اپلیکیشن شاد عدم نصب آن بر روی سیستم عامل های مختلف مثل ios ، جاوا و سیمبین می باشد. اخبار ارائه شده حاکی از آن است که نسخه آیفون اپ شاد بزودی آماده خواهد شد و کاربران می توانند آن را دانلود نمایند. درصورتی که گوشی همراه شما آِیفون است می توانید از نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد استفاده نمایید.
  • عدم اجازه تلفن همراه برای نصب برنامه شاد از جمله مشکلاتی است که در روند آموزش مجازی توسط این پ ایجاد شده است. با مراجعه به قسمت تنظیمات گوشی همراه خود اجازه نصب را به این برنامه بدهید.
  • همچنین نسخه اندروید گوشی همراه شما باید 4.4 یا بالاتر باشد تا بتوانید اپ شاد را نصب نمایید. در صورت امکان نسخه اندروید تلفن خود را آپدیت و بروزرسانی نمایید.
  • برای نصب اپلیکیشن شاد نیاز به حجم حدودا 20 مگابایت حافظه دستگاه می باشد. این حجم مربوط به حجم خود اپ است و برا سایر امکانات موجود در اپ شاد نیاز به حجم بیشتری در گوشی همراه خود دارید.

خطای 401 ، 406 و 417 اپلیکیشن شاد

خطای403 برنامه شاد

خطاهای 403 اپلیکیشن شاد

  • از جمله مشکلات برنامه شاد خطای 403 است. خطای 403 برنامه شاد در ابتدای روند ورود به اپلیکیشن شاد ایجاد می شود. این خطا مربوط به احراز هویت دانش آموزان است. در واقع دانش آموزان نمی توانند به بخش ثبت اطلاعات مربوط به شناسنامه خود وارد شوند.
  • برای جلوگیری از بروز مشکلات برنامه شاد فیلترشکن خود را خاموش کنید تا با  IP ایران وارد شوید .
  • اعداد را در اپ شاد به انگلیسی وارد نمایید. بدین منظور کیبورد گوشی خود را بر روی زبان انگلیسی قرار دهید.
  • مرور گر خود را عوض کنید. لینک صفحه اینترنتی احراز هویت را کپی کرده و در مروگر دیگر وارد نمایید. همچنین در صورتی که باز با مشکل مواجه شدید می بایست نسخه مرورگر خود را بروز رسانی یا آپدیت نمایید.
  • گاهی این خطا به دلیل سرعت پایین اینترنت شما و یا ترافیک بالا در اپ شاد ایجاد می شود. برای احراز هویت دوباره در زمان دیگری اقدام نمایید.
  • نسخه اندروید گوشی خود را بروزرسانی نمایید. نسخه مورد نیاز اندروید برای نصب برنامه شاد نسخه اندروید  4.4 می باشد.
  • از یک گوشی دیگر و یا یک سیم کارت دیگر برای احراز هویت استفاده نمایید.

خطای 406 برنامه شاددر اپلیکیشن شادبه دلیل افزایش امنیت  دانش آموزان برای درج مشخصات شناسنامه شان در حدود ۵ دقیقه زمان لحاظ شده است . رایج ترین مشکلات برنامه شاد خطای 406 است. اگر دانش آموز ثبت اطلاعات را در ۵ دقیقه انجام ندهد خطای ۴۰۶ نمایش داده می شود که در این صورت باید مجددا اقدام به ثبت مشخصات خود در اپ شاد کند .

خطا 401 شاد

خطای 401 و 402 برنامه شاد

از جمله خطاهای اپلیکیشن شاد خطاهای 401 و 402 است. اگر با خطای 401 و 402 مواجه شدید یک مرحله به عقب برگردید و عملیات ثبت مشخصات خود را دوباره نجام دهید. در صورتی که بعد از مرحله احراز هویت خطای ۴۰۱ و یا ۴۰۲ نمایش داده شود ، به قسمت دانش آموز بروید و بر روی لیست دانش آموزان کلیک کنید و نام دانش آموز مجددا انتخاب نمایید تا دیگر با مشکلات برنامه شاد روبه رو نشوید.

خطای 417 برنامه شاد

از جمله مشکلات برنامه شاد خطای 417 است. اگر IP اینترنت شما برای ایران نباشد خطای 417  نمایش داده می شود.این خطا بسیار شبیه خطای 403 برنامه شاد می باشد. این خطا برای ایجاد محیط امن تر برای دانش آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش ایجاد گشته است. برای جلوگیری از موجه شدن با خطای407 در شاد فیلتر شکن خود را خاموش کنید تا IP شما به IP  ایران تغییر یابد.

سوالات متداول خطاهای اپلیکیشن شاد

 علت بروز خطای 417 در نرم افزار شاد چیست ؟

این ارور به دلیل به ورود به سامانه شاد با IP غیر از ایران  می باشد.

دلیل عدم نصب برنامه شاد چیست؟

علت های مختلفی مثل پایین بودن نسخه اندروید و ارائه نشدن نسخه آیفون این برنامه می تواند باعث عدم نصب سامانه شاد شود.

جمع بندی مقاله خطاهای اپلیکیشن شاد

در این مقاله به توضیح و راه های رفع خطاهای اپ شاد مثل ارور های 402 ، 403 ، 406 و یا 417 و خطای عدم نصب اپلیکیشن پرداخته شده است.

جهت مشاوره در زمینه خطاهای اپلیکیشن شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “خطاهای اپلیکیشن شاد”
  1. مدت زمان فیلتر بودن و یا تعلیق بودن هر اکانت شاد چقدر است؟
    غیر از تعلیق دائمی

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید