حل مشکلات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

مشکلات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه حل مشکلات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشکلات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد برای دانشجویان مسئله مهمی می باشد. سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد که تمامی فرایندهای مربوط به انتخاب‌واحد، پرداخت شهریه، صدور گواهی‌های موردنیاز دانشجویان، انتقالی دانشجویان و … در آن انجام می شود، ۲۶ مردادماه امسال فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کرد و فعالیت رسمی‌اش از ۱۰ شهریور شروع شد. در این مقاله به بررسی مشکلات سامانه آموزشیار و نحوه حل آن ها پرداخته شده است.

مشکلات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

مشکلات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد به این صورت می باشد که با توجه به یکپارچه‌سازی سامانه‌های آموزشی دانشگاه آزاد و راه‌اندازی سامانه آموزشیار از سوی این دانشگاه برای ارائه خدمات یکپارچه به دانشجویان در سراسر کشور، شکایات و گلایه‌مندی‌های بی‌شماری از دانشجویان برای زمان انتخاب واحد، ثبت نمره، مشکلات سنوات، کار‌های فارغ‌التحصیلی و … می باشد. دانشجویان می توانند برای رفع بیشتر مشکلات سامانه آموزشیار مقاله زیر را مطالعه نمایند.

حل مشکل شهریه در سامانه آموزشیار

یکی دیگر از مشکلات سامانه آموزشیار مشکل شهریه می باشد. بعضی از دانشجویان از این موضوع گلایه دارند که بدهی اعلام شده در سایت آموزشیار با دانشگاه متفاوت می باشد برای مثال دانشجویی این گونه مشکل خود را مطرح می نماید که در سامانه آموزشیار دو ملیون تومان بدهی دارد در حالیکه قبل از موعد بدهی را تسویه نموده است. این در صورتی است که مالی دانشگاه شش میلیون بدهی اعلام کرده و چرا مالی با آموزشیار مقدارش فرق می‌کند. رئیس دانشگاه آزاد اعلام نموده است با توجه به حجم نمرات و ورود دانشجویان به این سامانه، مشکلات زیادی به وجود آمده ولی در کوتاه ترین زمان مشکلات سامانه آموزشیار حل خواهد شد.

دانشجویانی که تاکنون به دلایلی موفق به رفع مشکلات خود در سامانه آموزشیار نشده اند، می توانند از طریق شماره های درج شده در این مقاله با کارشناسان در ارتباط بوده و مشکلات سامانه آموزشیار را حل نمایند.

حل مشکل وارد نشدن نمرات در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

از مشکلات سامانه آموزشیار وارد نشدن نمرات نیمسال دوم ۹۸ در این سامانه  است. در صورت وارد نشدن نمرات، امکان انتخاب واحد برای آن ها وجود ندارد. همچنین دانشجویان می گویند سایت مدام error می دهد و از دسترس خارج می شود. نامشخص بودن بازه زمانی اعتراض به نمرات ترم گذشته و ترم تابستان نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که از سوی دانشجویان مورد سوال است. در این صورت به دانشجویان پیشنهاد می شود که از الگوریتمی که برای  ورود به سامانه استفاده شده است را مطالعه نمایند و در صورت لزوم به سایت دانشگاه مراجعه نمایند.

مشکل عدم دسترسی به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

مشکل عدم دسترسی به سامانه آموزشیار ممکن است برای  دانشجویانی وجود داشته باشد که مبداشان یک واحد باشد اما در ترم بهمن‌ماه در واحد دیگر میهمان شده‌اند که براساس آن دانشجو دو شماره دانشجویی دارد که یکی برای واحد مبدا و دیگری واحد مقصد است، به همین دلیل این احتمال دارد که با شماره دانشجویی مبدا امکان دسترسی به سامانه را نداشته باشد. دانشجویان برای رفع مشکل عدم دسترسی به سامانه آموزشیار می توانند با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایند.

مطلب مرتبطی که می توانید مطالعه نمایید

ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

مشکلات فارغ التحصیلی در سامانه آموزشیار

رئیس مرکز سنجش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد درباره مشکلات فارغ التحصیلان در سامانه آموزشیار گفت: دو روز گذشته رئیس دانشگاه آزاد در بخشنامه ای به روسای واحدهای استانی تاکید کرد که با توجه به مشکلات ثبت نمرات، امور مربوط به این دانشجویان تسهیل شود.

دکتر طهرانچی مجوز داد که مستند سازی سوابق تحصیلی مربوط به فارغ التحصیلی دانشجویان انجام شود و کارهای دانشجویانی که باید هرچه سریع تر فارغ التحصیل شوند، در سامانه قدیم و جدید انجام و پس از آن داده‌ها در زمان بهتری وارد سامانه آموزشیار شود.

جمع بندی

در این مقاله از مشکلات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد صحبت شده است. دانشجویان می توانند با استفاده از راهنمایی های ارائه شده در این مقاله مشکلات را بررسی و حل نمایند.

سوالت متداول

دانشجویان جدیدالورود اتباع خارجی که درایران هستند بجای کد ملی باید چه چیزی وارد کنند؟

این دانشجویان می توانند به جای کد ملی از کد اتباع خارجی استفاده نمایند و یا در صورت وجود مشکل با دانشگاه مربوطه مشورت نمایند.

در صورت عدم امکان فارغ التحصیلی در سامانه آموزشیار چه کاری باید انجام داد ؟

فارغ التحصیلی دانشجویان باید پیگیری شود و فارغ التحصیلی آنهایی که اضطرار دارند، باید تا ۳۱ شهریور فارغ التحصیلی آنها انجام پذیرد. البته آخرین مهلت فارغ التحصیلی با توجه به شرایط کرونا یک ماه تمدید شده و دانشجویان تا آخر مهر مهلت دارند.

مشکل ورود دانشجویان به سامانه آموزشیار چگونه حل خواهد شد ؟

پیشنهاد ما به دانشجویان این است که حتما الگوریتمی که برای ورود به سامانه لحاظ کرده‌ایم را مطالعه کنند و تنها کافی است به سایت دانشگاه مراجعه نمایند.

جهت مشاوره در زمینه حل مشکلات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
4 دیدگاه برای “حل مشکلات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد”
  1. ارشد حسابداری واحد الکترونیکی قبول شدم بیش از دو هفته وقت گذاشتم در ساعات اداری غیر اداری تعطیل نیمه شب و…تا در سامانه آموزشیار با زحمت فراوان ثبت نام کنم پولم ریختم به حساب و مدارکم رو م پست کردم ولی هیچ اطلاعی رسانی در مورد نحوه تشکیل کلاس ها، معرفی نرم افزار آن، نام کاربری و رمز ورود آن و…نشد حضوری به دانشگاه مراجعه کردم کارمندش کفت مدارکت بعد از دو هفته هنوز از پست نرسیده؟! و کلاس ها هم بدون اطلاع رسانی شروع شده؟! عصبانی شدم و عطای تحصیل در دانشگاه آزاد را به لقایش بخشیدم و انصراف دادم و در حین برگشت دقیقاً نیم ساعت بعد برام پیامک اومد که مدارک دریافت شد و به اداره ثبت نام ارائه شد؟! خیلی جالبه نیم ساعته مدارک رسید و به واحد مربوطه ارائه شد… امیدوارم بتوانم پولمو و مدارکم رو سالم تحویل بگیرم تا بتوانم در موسسه غیرانتفاعی که به طور همزمان قبول شدم برای ترم آتی ثبت نام کنم چقدر کارمندان دانشگاه آزاد بی مسئولیت و سهل انگار هستند در حلیکه فکر نمی کنند اگر دانشجو ثبت نام نکنه اونا حقوق نخواهند داشت و بیکار می شوند در آینده نزدیک ان شاالله

    • سلام دوست محترم شما می توانید ازطریق مرکز سنجش دانشگاه ازادپیگیری نمایید

  2. سلام من دانشجوی کارشناسی ناپیوسته ازاد نطنز هستم
    ترم آخر دروسم هست ( کلا 9 واحد مونده) و یکی از آن دروس جبرانیم مونده که قرار بود این ترم بردارم اما این موضوع و دستورالعمل در سامانه آموزشیار تعریف نشده و من نمی تونم اون یه درس جبرانیمو همراه دروس باقیمانده بردارم. جالبه که آموزش دانشکده میگه مانمیدونیم باید چیکار کنی!!!!!!
    وخدا رو خوش نمیاد این ترم 6 واحد داشته باشم و ترم بعد هم کلا سه واحد داشته باشم . به واحد اموزش میگی میگه نمیدونم مشکل چیه به مدیر گروه میگی میگه مشکل من نیس .راهنماییم کنید چکارکنم .درس روش تحقیق جبرانی به کد 289213014 تو اموزشیار پیدا میشه ولی در زمان ثبت خطا میده میگه جز دروس دانشجو نمی باشد.

  3. سلام من در مقطع ارشد و دو دانشگاه غیر انتفاعی و ازاد قبول شدم اما در سامانه اموزشیار در هنگام وراد نمودن کد ملی ارور برای این کد ملی اطلاعاتی ثبت نشده و به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید نمایش داده میشود خواهشمند است با توجه به عدم پاسخگویی پشتیبان در صورت امکان جواب دهد

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید