حقوق پزشکی تعهدی | خرید تعهد خدمت وزارت بهداشت

قبولی تضمینی پزشکی 98

جهت مشاوره در زمینه حقوق پزشکی تعهدی | خرید تعهد خدمت وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

حقوق پزشکی تعهدی و خرید تعهد خدمت وزارت بهداشت

پزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته های گروه تجربی در کنکور است. داوطلبان پیش از انتخاب رشته پزشکی تعهدی ، تمایل به اطلاع از حقوق رشته پزشکی تعهدی و خرید تعهد خدمت وزارت بهداشت دارند. پزشکی تعهدی فرصت تحصیل در رشته پزشکی با رتبه پایین را برای علاقمندان به رشته پردرآمد پزشکی ، فراهم کرده است و واجدین شرایط ، امکان تحصیل در این رشته را خواهند داشت. برای اطلاع از رتبه لازم برای قبولی پزشکی تعهدی  و حقوق پزشکی تعهدی ، همین لینک های آبی را انتخاب کنید.

شرایط پزشکی تعهدی و نحوه پذیرش رشته های تعهد پزشکی

  • داوطلبانی که رشته های پزشکی تعهدی را انتخاب می کنند ، در واقع تعهد محضری برای خدمت به دولت می دهند و بعد از فارغ التحصیلی لازم است ، در یکی از مناطق استان محل تحصیل ، که از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود، به کار مشغول شده و خدمت کنند. سوالی که مطرح می شود این است که مدت این تعهد کاری چقدر است؟ شرایط خرید تعهد خدمت وزارت بهداشت چیست؟
  • مدتی که داوطلبان به ارائه تعهد کاری می پردازند، باید حداکثر 3 برابر مدت تحصیل داوطلب باشد. به طور مثال داوطلب رشته پزشکی تعهدی که طی 8 سال به تحصیل پرداخته موظف است که حدود 21 سال در مناطقی که وزارت بهداشت تعیین می کند ، خدمت کند و اجازه ندارد در جایی دیگر و یا برای خودش به طور مستقل ، مشغول به کار شود.
  • برای اطلاع از شرایط خرید تعهد خدمت وزارت بهداشت با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.
  • سپردن تعهد محضری به دانشگاه محل قبولی برای دانشجویان پزشکی تعهدی و غیرپزشکی تعهدی الزامیست.
  • دانشجویان رشته های پزشکی تعهدی صرفا پس از فارغ التحصیلی امکان شروع خدمت را دارند و امکان تحصیل همزمان با خدمت وجود ندارد.
  • فارغ التحصیلان رشته های پزشکی تعهدی موظف به ارائه نصف خدمت هستند تا بتوانند به ادامه تحصیل بپردازند و پس از 12 سال نسبت به ادامه تحصیل و گرفتن تخصص اقدام کنند.
  • فارغ التحصیلان 10 سال بعد از فارغ التحصیلی می توانند در آزمون تخصص پزشکی شرکت کنند، البته خبر خوب این است که راههایی برای رهایی از این قانون وجود دارد ، افرادی که بتوانند استریت شوند می توانند یک بار در آزمون تخصص پزشکی شرکت کنند برای اطلاع از شرایط و نحوه استریت شدن تعهد پزشکی و شرکت در آزمون تخصص پزشکی از طریق تلفت ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.
  • برای اطلاع از مزایای پزشکی تعهدی و سهمیه تعهدی پزشکی همین لینک آبی را انتخاب کنید.

 

رشته های تعهد غیرپزشکی

رشته های تعهد غیرپزشکی نیز مشمول ارائه تعهد خدمت است وشامل رشته هایی نظیر مامایی، پیراپزشکی، پرستاری و…است. شرایط ارائه تعهد خدمت در رشته های غیرپزشکی ساده تر است زیرا طول تحصیل 4 سال است و مدت ارائه خدمت برای فارغ التحصیلان حداکثر 12 سال خواهد بود.

داوطلبان محترم توجه داشته باشند که از شرایط دیگر رشته های تعهد، سپردن تعهد محضری به دانشگاه محل قبولی است بنابراین متعهد می شوید که به صورت تمام و کمال خدمت خود را انجام دهید.

پزشکی تعهدی بومی

نحوه پذیرش در رشته های پزشکی تعهدی بومی به این صورت است که داوطلبان بومی آن منطقه و استان در اولویت خواهند بود ،البته نسبت به کل داوطلبان، درصد بالایی از پذیرش برای افراد غیربومی است.

درآمد پزشکی تعهدی

در طول 21 سال ارائه خدمت پزشکی تعهدی درآمد شما نسبت به پزشکان عمومی با مدرک آزاد پایین تر است ولی با تمام این اوصاف این میزان درآمد از بسیاری مشاغل دیگر بیشتر است و پزشکی از جایگاه اجتماعی بسیار خوبی برخوردار می باشد و در نهایت بعد از اتمام مدت تعهد خدمت و یا خرید مدت تعهد خدمت می توانید برای خودتان مطلب مسقل داشته و یا هر جایی که مایل باشید به اشتغال بپردازید. برای اطلاع از شرایط خرید تعهد خدمت وزارت بهداشت ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند.

 

جهت مشاوره در زمینه حقوق پزشکی تعهدی | خرید تعهد خدمت وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید