حذف و بازگردانی کلاس در اپلیکیشن شاد

حذف و بازگردانی کلاس اپلیکیشن شاد

جهت مشاوره در زمینه حذف و بازگردانی کلاس در اپلیکیشن شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اجرای مناسب آموزش مجازی برای دانش آموزان در ایام تعطیلات نیازمند اپلیکیشنی مناسب برای این کار بود که به همین منظور اپلیکیشن برنامه شاد تهیه و در اختیار کادر آموزشی و دانش آموزان قرار گرفته است. با دعوت مدیر مدرسه افراد می بایست این نرم افزار را دانلود و پس از نصب وارد کانال کلاس مربوطه شوند. یکی از خطاهای رایجی که استفاده کنندگان از این نرم افزار مرتکب می شوند؛  حذف کلاس در اپلیکیشن شاد است.
در ادامه به بررسی امکان حذف و بازگردانی کلاس در اپلیکیشن شاد و آموزش های پیرامون این مسئله می پردازیم.

وزارت آموزش و پرورش در جهت به تعویق نیافتادن فرایند آموزش در پیام رسان های داخلی از جمله پیام رسان سروش، آی گپ، بله و روبیکا اقدام به ایجاد یک کانال تحت عنوان کانال اختصاصی بات شاد نمود.

اما یکی از سوالاتی که همواره در ذهن معلمان و مدیران در خصوص امکان حذف و بازگردانی کلاس در این اپلیکیشن است. در این مقاله راهنمایی ها و نکات لازم را در خصوص حذف و بازگردانی کلاس در اپلیکیشن نشاط را ارائه خواهیم داد.

حذف و بازگردانی کلاس درس در اپلیکیشن شاد

حذف و بازگردانی کلاس درس در اپلیکیشن شاد توسط مدیر و معلم مربوطه امکان پذیر است اما پیشنهاد می شود به هیچ عنوان مدیر یا معلم اقدام به حذف کلاس درسی نکنند زیرا کلاس حذف شده به هیچ عنوان باز نخواهد گشت.

 وظیفه ساختن کانال های درسی کلاس ها و دعوت از معلمان و دانش آموزان برای شرکت در این دوره های مجازی بر عهده مدیران مدارس میباشد، بنابراین در ابتدا می بایست مدیران‌مدارس وارد اپلیکیشن شاد شوند.

معمولا اطلاعات مدیران شامل کد ملی و شماره موبایل آنها در سامانه دانش آموزی ثبت شده است، در غیر این صورت مدیران می‌توانند وارد سامانه سناد شده و نسبت به تکمیل اطلاعات لازم اقدام نمایند. در اپلیکیشن شاد مدیران می‌توانند با انتخاب گزینه مشاهده لیست مدارس مدرسه مورد نظر خود را تعیین کنند.

مدیران و معلمان در هر لحظه امکان حذف کلاس های درسی را دارند اما این کار به هیچ عنوان توصیه نشده زیرا کلاس حذف شده به هیچ عنوان باز نخواهد گشت.

جهت مشاوره در زمینه حذف و بازگردانی کلاس در اپلیکیشن شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید