حذف سهمیه بسیج از کنکور دانشگاه آزاد 98

حذف سهمیه بسیج از کنکور دانشگاه آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه حذف سهمیه بسیج از کنکور دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از خبر حذف سهمیه بسیج از کنکور دانشگاه آزاد سال 98 مطلع می شوید. برخی از سهمیه ها از کنکور دانشگاه آزاد حذف شده است. برخی از سهمیه ها نیز به سهمیه های دانشگاه آزاد در سال 98 اضافه شده است.

حذف سهمیه بسیج از کنکور دانشگاه آزاد

حذف سهمیه بسیج از کنکور دانشگاه آزاد 98 قطعی شد. با توجه به انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور کنکور دانشگاه آزاد سال 98 و اعلام تغییرات سهمیه های موثر در انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 98 به اطلاع کلیه داوطلبان می رسد که سهمیه بسیج فعال حذف شده است. برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

اضافه شدن سهمیه مناطق به کنکور دانشگاه آزاد 98

سهمیه مناطق سابقا از جمله سهمیه های موثر در دانشگاه آزاد نبود. در سال 98 سهمیه منطق به کنکور دانشگاه آزاد اضافه شده است. در کنکور 98، سهمیه مناطق برای داوطلبان دانشگاه آزاد ، از جمله سهمیه های موثر می باشد. یا توجه به اضافه شدن سهمیه مناطق به کنکور دانشگاه آزاد لازم است از تاثیر سهمیه مناطق در انتخاب رشته کنکور 98 و اینکه کدام سهمیه مناطق بهتر است مطلع باشید.

سهمیه مناطق شامل سه گروه سهمیه منطقه 1, منطقه 2 و منطقه 3 است. سهمیه ها تعداد داوطلبان موجود در هر منطقه را تعیین می کند که معمولا در منطقه 3 قبولی راحت تر است. سهیمه مناطق دانشگاه آزاد به داوطلبانی اختصاص دارد که سهمیه جانبازان, ایثارگران و خانواده شهدا ندارند و بر مبنای محل تحصیل 3 سال پایانی دبیرستان, مشمول یکی از این مناطق می شوند.

توجه داشته باشید که هر بخش از یک استان متعلق به یک منطقه است. بنابراین ممکن است که کل یک استان هم از یک منطقه باشد.  داوطلبانی که در هر منطقه ای سکونت دارند، در اولویت ورود به دانشگاه های همان منطقه می باشند. این مناطق براساس امکانات و مرفه بودن بخش های مختلف هر استان تقسیم بندی می شود. بیش از 95 درصد داوطلبان دانشگاه آزاد در کلیه گروه های آزمایشی کنکور ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجی مشمول سهمیه مناطق می باشند.

در سهمیه بومی گزینی کنکور سراسری، اگر داوطلب در یک بخش از تهران مشمول سهمیه باشد و آن بخش منطقه 2 باشد باز هم می تواند از بخش های منطقه 1 و 3 استان تهران انتخاب رشته کند. تعیین سهمیه مناطق با توجه سه سال آخر تحصیل نوع منطقه مشخص خواهد شد. 

جهت مشاوره در زمینه حذف سهمیه بسیج از کنکور دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید