حذف اکانت برنامه شاد

حذف اکانت برنامه شاد

جهت مشاوره در زمینه حذف اکانت برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در ارتباط با نحوه حذف و دیلیت اکانت برنامه شاد سوالات بسیاری پرسیده می شود. در این بین تصمیم گرفتیم مقاله ای تحت عنوان حذف اکانت برنامه شاد بنویسیم تا ضمن پاسخ به سوالات شما دانش آموزان و والدین گرامی، توضیحاتی نیز راجع به اپلیکیشن شاد بدهیم. با ما همراه باشید.

دیلیت اکانت برنامه شاد

در حال حاضر امکان دیلیت اکانت برنامه شاد وجود ندارد و دانش آموزان نمی توانند در حالی که در برنامه هستند، حساب کاربری خود را حذف نمایند. زمانی که اکانت خود در برنامه شاد را حذف کنید، امکان دسترسی مجدد به برنامه از کاربر سلب می شود و باید دوباره عملیات احراز هویت را انجام دهید. در صورتی که می خواهید در هر صورتی عملیات دیلیت اکانت برنامه شاد را انجام دهید، می توانید با استفاده از گزینه خروج از برنامه شاد، از حساب کاربری خود در مدرسه اینترنتی شاد خارج شوید. برای این کار مراحل زیر را طی نمایید.

  • ابتدا وارد برنامه شاد خود شوید، سپس از طریق منوی تنظیمات، مطابق تصویر زیر روی گزینه سه نقطه کلیک نمایید.

دلیت اکانت برنامه شاد

  • در ابن بخش گزینه خروج را انتخاب نمایید.

دلیت اکانت برنامه شاد

  • سپس برای تایید گزینه بله را انتخاب نمایید. به این صورت شما از حساب کاربری خود خارج شدید.

دلیت اکانت برنامه شاد

حذف حساب کاربری شاد

در صورتی که می خواهید گوشی موبایل خود را عوضی کنید، دقت نمایید که نباید نرم افزار شاد را از روی گوشی قدیمی خود پاک کرده و سپس اقدام به نصب آن روی گوشی جدید کنید. با این کار حساب کاربری شاد شما حذف می شود. این به این معنی ست که اسم شما از لیست دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش حذف می شود. پس اول حساب کاربری خود را روی گوشی جدید بالا آورده، سپس اقدام به پاک کردن آن روی گوشی قدیمی کنید.

برنامه شاد دارای پایگاه داده ای می باشد که اطلاعات هر یک از کاربران پس از ورود به این اپلیکیشن، در آن ذخیره می شود. به این صورت، هر زمان که بخواهید با هر دستگاهی وارد برنامه شاد شوید، نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات نخواهید داشت. تمامی اطلاعات شخصی شما در این برنامه ذخیره شده است و شما تنها با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود می توانید وارد حساب کاربری خود با تمام چت ها و گروه ها و کانال هایش شوید.

حذف برنامه شاد

دانش آموزان تصور می کنند زمانی که سال تحصیلی تمام شد، می توانند برنامه شاد را از گوشی خود پاک کنند، اما طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور، دانش آموزان حتی در تابستان و پس از دریافت کارنامه نهایی سال تحصیلی نیز نباید اقدام به دیلیت اکانت برنامه شاد یا حتی حذف نصب این برنامه روی گوشی خود نمایند. دلیل این امر این است که ممکن است دانش آموز در شرایطی مانند نرسیدن به استاندارد های مورد نیاز در کارنامه یا ارائه آموزش ها و کلاس های فوق العاده در تابستان مجبور به استفاده از این برنامه گردد.

در صورتی که به هر دلیلی به صورت ناگهانی مجبور به حذف برنامه شاد و دیلیت اکانت این اپلیکیشن شدید، با کارشناسان مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

سوالات متداول

  1. برای حذف اکانت برنامه شاد چه کار باید کرد؟
    در حال حاضر این امکان وجود ندارد و تنها می توانید برنامه را حذف نصب نمایید.
  2. در صورت ترک گروه های شاد چگونه می توان به آن ها بازگشت؟
    مقاله ترک گروه در شاد را مطالعه نمایید.

جمع بندی

در این مقاله در ارتباط با حذف اکانت در برنامه شاد و نحوه پاک کردن حساب کاربری در این نرم افزار صحبت کردیم. در صورتی که هرگونه سوال و مشکلی در رابطه با برنامه شاد دارید، مقالات زیر را مطالعه نمایید. در شرایطی که باز هم به پاسخ سوالات خود نرسیدید، می توانید با کارشناسان برنامه شاد در مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

جهت مشاوره در زمینه حذف اکانت برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید