حدود رتبه برای پزشکی آزاد 99

جهت مشاوره در زمینه حدود رتبه برای پزشکی آزاد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هر چه به تاریخ برگزاری کنکور 99 نزدیک تر می شویم، نگرانی های داوطلبان بیشتر می شود. داوطلبان کنکور همواره در پی اطلاع از رتبه لازم برای قبولی در رشته مورد نظر خود هستند.

یکی از پر طرفدارترین رشته ها در میان داوطلبان کنکور 99 مثل تمام سال های گذشته، رشته پزشکی است. در این مطلب قصد داریم به حدود رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی در دانشگاه آزاد برای کنکور 99 بپردازیم.

دانستن این موضوع می تواند کمک شایانی به داوطلبان کنکور تجربی نماید تا خود را به خوبی محک بزنند. با دانستن این موضوع داوطلبان می توانند تلاش خود را بیشتر کنند تا به طور هدفمند تر و برنامه ریزی شده تری در راستای اهداف خود گام بردارند.

می توانید حدود رتبه برای پزشکی آزاد 99 را در ادامه این مطلب مشاهده نمایید.

رتبه لازم برای قبولی پزشکی در کنکور آزاد 99

برای قبولی در رشته پزشکی در کنکور نمی توان به طور مشخص و قطعی رتبه ای تعریف کرد. اما می توان با توجه به رتبه های قبولی پزشکی در کنکور آزاد سال های گذشته، رتبه لازم برای قبولی در این رشته را در سال 99 به طور حدودی و میانگین تخمین زد.

در صورتی که داوطلبی بتواند به نتایجی با تفاوت زیادی نسبت به آخرین رتبه قبولی پزشکی سال های گذشته دست یابد، می تواند اطمینان داشته باشد که در کنکور 99 نیز به هدف خود یعنی قبولی پزشکی می رسد.

اما در صورتی که در آزمون های آزمایشی به نتایجی نزدیک به رتبه آخرین افراد قبول شده در رشته پزشکی دانشگاه آزاد در سال های گذشته برسد، تضمینی بر قبولی وی در کنکور آزاد 99 در رشته پزشکی نیست و باید تلاش خود را افزایش دهد.

البته برخی داوطلبان با وجود تلاش بسیاری که می کنند و زمان بسیاری که صرف مطالعه و تست زنی می کنند، باز هم پیشرفت آنچنانی نسبت به گذشته خود نمی کنند.

اگر شما هم جزو این دسته از داوطلبان هستید می توانید مشکل خود را با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در میان بگذارید.

آخرین رتبه قبولی پزشکی ازاد 98

همان طور که گفته شد برای اینکه داوطلبان بتوانند به درستی دانسته های خود را محک بزنند باید نتایج آزمون خود را با نتایج آزمون های سال های گذشته و رتبه خود را با رتبه آخرین قبول شدگان پزشکی سال های گذشته مقایسه کنند.

اما برای رسیدن به نتایجی که به واقعیت نزدیک تر باشند، بهتر است که نتایج قبولی پزشکی را در سال های گذشته بررسی نمایید. زیرا از آنجا که هر سال کنکور با شرایط ویژه و منحصر به همان سال برگزار می شود، اما مشابه ترین و واقعی ترین منبعی که می توان از آن استفاده کرد همان نتایج و رتبه های یک سال گذشته می باشد.

داوطلبان می توانند به این منظور از نرم افزار تخمین رتبه نیز استفاده نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نموده و به کمک تیم مشاوران ما تمامی سوالات و ابهامات خود پاسخ گویید.

برنامه ریزی برای قبولی در رشته پزشکی

ضرورت داشتن یک برنامه اصولی و عالی را احتمالا کسانی درک می کنند که تلاش زیادی کرده اند اما با این حال به نتیجه مطلوب نرسیده اند.

کلید اصلی موفقیت تنها این نیست که زیاد تلاش کنید. بلکه این است که این تلاش و کوشش زیاد در مسیر درستی باشد تا بتواند شما را به هدفتان که قبولی در رشته پزشکی می باشد برساند. هر قدر این هدف بزرگ تر و پر اهمیت تر باشد، ضرورت یک برنامه ریزی قدرتمند و اصولی هم بیشتر می شود.

برای قبولی در رشته پزشکی چه کار کنیم؟

پیشنهاد ما به شما این است که با مشورت گرفتن از کسی که تجربه و دانش کافی برای این کار دارد، برنامه ای ترتیب داده و همین حالا شروع کنید.

مشاوران سامانه صدای مشاور آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری به شما هستند. برای دریافت یک برنامه خوب و مطمئن برای قبولی در رشته پزشکی می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

شاید خواندن مطالب زیر نیز برای شما مفید باشد:

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 97 – ظرفیت مازاد

کارنامه قبول شدگان پزشکی دانشگاه آزاد 97

برای قبولی در رشته پزشکی چه رتبه ای لازم است؟

تحلیلی بر نحوه برگزاری کنکور 99

اگر از الان برای کنکور شروع کنم موفق می شوم؟

روش شروع درس خواندن برای کنکور 99 از بهمن

جهت مشاوره در زمینه حدود رتبه برای پزشکی آزاد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید